آرشیو تیر ماه 1399

تكنولوژي روز

حذف دكمه آي جي تي وي از رابط كاربري اينستاگرام

۵۱ بازديد



 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, اينستاگرام
در شرايطي كه تصور مي‌شد افزوده شدن قابليت آي جي تي وي به اينستاگرام موجب بيشتر شدن ارسال ويدئو به اين شبكه اجتماعي مي‌شود، اين اتفاق رخ نداد و همين امر موجب واكنش اينستاگرام شده است. 

به گزارش  مهر به نقل از انگجت، سخنگوي فيس‌بوك كه مالك اينستاگرام نيز هست، تأييد كرده كه اين شبكه اجتماعي آيكون آي جي تي وي را از بخش بالايي رابط كاربري اصلي اينستاگرام حذف مي‌كند.

 

وي افزوده كه بررسي‌ها نشان مي‌دهد تعداد بسيار اندكي از كاربران از اين دكمه استفاده مي‌كنند و معمولاً مشاهده ويدئوهاي آي جي تي وي از طريق فيد اصلي هر كاربر انجام مي‌شود. البته براي اين كار از طريق نمايه هر كاربر و اپليكيشن اختصاصي آي جي تي وي نيز اقدام مي‌شود.

 

پيش از اين برخي نگراني‌هاي ديگر نيز در مورد ميزان استقبال از آي جي تي وي وجود داشته است. يك علت اين مساله نمايش افقي ويدئوها در آي جي تي وي است كه با شيوه نمايش ساير مطالب در اينستاگرام سازگاري ندارد.

 

به نظر مي‌رسد علت اصلي استفاده اندك از آيكون آي جي تي وي اين است كه اكثر كاربران از اينستگرام براي تعامل با دوستان و آشنايان و مشاهده عكس‌هايي از زندگي روزمره آنها استفاده مي‌كنند و چندان تمايلي به مشاهده ويدئوهاي كوتاه ۵ دقيقه‌اي از اين طريق نشان نداده و براي اين كار يوتيوب را ترجيح مي‌دهند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11045468.html

ديده شدن در اكسپلور اينستاگرام

۵۱ بازديد

چگونه پست خود را در اكسپلور قرار دهيم؟صفحه اكسپلور اينستاگرام شامل پست هاي لايك شده توسط كاربراني است كه به آن پست ها علاقه دارند. پست هايي از اكانت هاي مشابه، اكانت هايي كه پيگيري مي كنيد و اكانت هايي كه براي شما بيشترين جذابيت را دارند. الگوريتم اكسپلور اينستاگرام به گونه اي طراحي شده كه بيشتر به خواسته هاي كاربران پروا مي كند و پست هايي را به شما نشانه مي دهد كه بيشترين لايك و يا عقيده را نسبت به آن داشته ايد. پس پست هاي نمايش ديتا شده در اكسپلور شما با ديگر كاربران متفاوت است. بر همين اساس براي اينكه پست خويش را در اكسپلورر اينستاگرام منتشر كنيد مي بايست مخاطبين هدف خويش را شناسايي نماييد، زمان بندي دقيقي در عقيده بگيريد و از اشخاص مطرح براي آغاز پيشه كمك بگيريد. قبل از آغاز توضيحات، بهتر است كمي در مورد صفحه اكسپلورر ايسنتاگرام گفتگو نماييم سپس به آموزش گذاشتن پست در اكسپلور اينستاگرام بپردازيم.
صفحه اكسپلور اينستاگرام چيست؟از آنجا كه صفحه اكسپلور اينستاگرام براي قرار گرفتن محتواي پيج در معرض ديدن تعداد زيادي از مخاطبين استعمال دارد پس فرصت مناسبي براي شناسايي برند بشمار مي رود. اين قابليت براي برندها زياد مفيد و سودمند خواهد بود. زيرا از اين روش مي توانند محصولات و خدمات خويش را به دامنه وسيعي از مخاطبين اينستاگرام معرفي كرده و در راستاي جذب فالوور اقدام كنند. به راستي صفحه اكسپلور اينستاگرام طراحي شده است لغايت به كسب و كارها در اغلب ديده شدن كمك كند. حتما مي پرسيد چه كارهايي سپريدن دهيم الي پست ما در اكسپلورر ديده شود؟ در ادامه به شرح مفصل اين باره مي پردازيم.
چگونه در اكسپلور اينستاگرام ديده شويم
آموزش اكسپلور اينستاگرام پست در اكسپلور اينستاگرامروش ها و ترفندهاي مختلفي براي پيمان گرفتن پست هاي شما در صفحه اكسپلور اينستاگرام وجود دارد. در ادامه مهم ترين انحاء را شناسايي مي كنيم:
مخاطبين هدف خود را بشناسيداپليكيشن آن بخش از محتواهايي را در صفحه اكسپلور اينستاگرام پيمان مي دهد كه انديشه مي كند افراد به احتمال زياد با آنها در تعامل خواهند بود. فلذا لازم است سلائق مخاطبين خود را بدانيم و بر پاي بست، آن درونمايه توليد كنيم.استفاده از هشتگ هاي دوست داشتني و برچسب هاي موقعيت مكاني بكار بردن هشتك هاي مرتبط و پسنديده امكان يافتن محتواي شما را دو چندان مي كند. بنابراين بخت پيمان اخذ پست در صفحه اكسپلور اينستاگرام افزايش مي يابد. اگر چه هشتگ براي كمك به كاربران در يافتن محتواي شما نيرومند است ولي بايد از آنها با احتياط و كاملا هوشمندانه كاربرد شود. اگر چه شمار هشتگ هاي مجاز براي هر پست 30 تا است ولي تعداد دلخواه رهنمود شده تعداد 11 هشتگ مي باشد. كاربرد بيش از حتماً از هشتگ ها و استفاده از هشتگ هايي كه ارتباطي با جستار پست شده ندارند كارايي منفي خواهد داشت. برندها با كمينه يك هشتگ بيش از 12.6 درصد بيشتر از كساني كه از هيچ هشتگي بهره‌گيري نكرده اند با مخاطبين خويش تعامل دارند.برقراري وابستگي با تعقيب كنندگان براي ديده شدن پست هاي شما در صفحه اكسپلور اينستاگرام، لازم است تمام تلاش خود را براي افزايش تعامل با مخاطبين انجام دهيد.– يكتا از راه هاي افزايش تعامل با مخاطبين لايك و اظهار نظر در باره پست هاي آن ها و پاسخ دادن به كامنت هاي آنها در ذيل پست شماست.– وانگهي مي توانيد در پست هاي خود از مخاطبين خود نظرخواهي كنيد، آنها را به چالش دعوت كنيد و يا متعلق به ها بخواهيد دوستانشان را در ذيل پست شما تگ كنند.از كپشن هاي جذاب و تشويق كننده استفاده كنيد.قدرت كپشن هاي پست را براي تشويق و ترغيب فالوورهاي خود دست كم نگيريد.– مي توانيد جملاتي به شغل ببريد كه از طريق آن مخاطبين را دلگرمي به بازگويي ديدگاه كنيد.– از آنها بخواهيد به سوال شما پذيرش بدهند. از اين طريق مي توانيد امكان ديده شده در اكسپلور اينستاگرام را افزايش دهيد.زمانبندي ارسال پستاگرچه كيفيت محتواي منتشر شده در تعامل كاربران بسيار مهم است اما سررسيد ارسال پست از مواري است كه در كيفيت عملكرد محتواي شما بسيار تاثير گذار مي باشد. شما مي توانيد از راه ارزيابي مخاطبين خويش سررسيد مناسب انتشار پست و تعداد مطلوب پست ها در هر روز را مشخص نماييد. بهتر است پست هاي خود را در زماني كه بيشترين شمار فالوورهاي شما آنلاين هستند منتشر كنيد.از برندهاي بزرگ و اينفلوئنسرها براي تعامل مخاطبين با پست هاي خود بهره‌گيري كنيد.– كسان شناخته شده در اينستاگرام كارايي زيادي در تعامل شما با مخاطبين خواهند داشت.– اگر بتوانيد از طريقي يك همكاري طولاني مدت با اينفلوئنسرهاي مرتبط به گستره كاريتان داشته باشيد شانس ديده شدن شما در اكسپلور اينستاگرام اغلب خواهد بود. به عنوان مثال مي توانيم از اينفلوئنسرها دعوت كنيم لغايت عقيده خويش را در مورد بهترين رستوران هاي ناحيه ارائه دهند.مخاطبين خويش را به روشن كردن آگهي هاي اينستاگرام دلگرمي كنيد.يكي ديگر از الگوريتم هاي پيچيده اينستاگرام اين است كه يك پست چه تعداد لايك و كامنت دريافت مي كند. پست هايي كه بيشترين ميزان لايك و كامنت را داشته باشند شانس اكثريت در ديده شدن در اكسپلور اينستاگرام خواهند داشت.ديده شدن در اكسپلور اينستاگرام
درباره اكسپلور اينستاگرام بيشتر بدانيد:اكسپلور اينستاگرام چيست؟اكسپلور اينستاگرام يك صفحه در بر گيرنده پست هاي متنوعي از اكانت هايي است كه ممكن است آنها را فالو كرده باشيد يا خير. به راستي صفحه اكسپلور اينستاگرام پست هاي لايك شده، پست هاي اكانت هاي مثل با اكانت هايي كه فالو مي كنيد و پست هايي كه تعامل زيادي با كاربران داشته اند را به شما نمايش مي دهد. نكته: نمايش پست هاي بخش اكسپلور اينستاگرام براي هر اكانت متفاوت است و به نوع كار و جنبش اكانت ها وابستگي دارد.
قسمت اكسپلور اينستاگرام كجاست؟اكسپلور در سرنوشت زير صفحه اينستاگرام با آيكن ذره بين ???? نمايش داده شده است.از كجا بفهمم پستم رفته اكسپلور؟اگر پس از سپريدن شيوه هاي نمايش پست در اكسپلور اينستاگرام تعداد فالوورها، لايك ها و كامنت پست شما چندين برابر حالت معمول شد به اين مفهوم است كه در يك بازه زماني پست شما در صفحه اكسپلور ظاهر شده است.صفحه اكسپلور اينستاگرام بر چه اساسي شغل مي كند؟اكسپلور اينستاگرام رفتار كاربران را تحليل مي كند و بر پاي بست، علايق كاربران پست هاي مانند را به آنها توصيه مي كند. از اين روش كسب و كارها مي توانند با كسان پيوسته با كسب و كارشان ارتباط برپا كنند و شريك تجاري خود را پيدا كنند.چگونه اكسپلور اينستاگرام را تغيير دهيم؟اگر به پيگيري روشي براي تغيير پست هاي نمايش داده شده در صفحه اكسپلور اينستاگرام مطابق با سليقه خودتان هستيد مراحل زير را پيگيري كنيد:به تب اكسپلور برويد پستي كه باره علاقه تان نيست را باز كنيد و روي سه نقطه بالاي پست ضربه بزنيد. سپس گزينه Not interested را گزينش نماييد. پيغامي ظاهر مي شود و اعلام مي كند پست باره نظر نهان شد. نكته: اينستاگرام به چهره قبل فرض سليقه شما و دوستانتان را يكسان در عقيده مي گيرد. پس ممكن است با انجام اين پيشه مفتوح هم پست هايي را تماشا كنيد كه باره سليقه شما نيست.
بازاريان اكثرا از تبليغات و شيوه هاي گوناگون براي ديده شدن و شناخته شدن استفاده مي كنند. اما قابليت اكسپلور اينستاگرام امكان ديده شدن برند شما را به راحتي و به چهره رايگان براي شما فراهم مي كند. در اين مطلب به معرفي يكي از مهم ترين بخش هاي اينستاگرام پرداختيم. بخشي كه مي نا از راه آن كسب و كار، محصولات و خدمات خود را معرفي و جذب فالوور ارائه كرد و در نهايت منجر به افزايش فروش شد. فلذا از اهميت صفحه اكسپلور اينستاگرام نبايد غافل شد. اگر درباره روش نمايش پست در اكسپلور اينستاگرام سوالي داريد از راه نقطه نظر ها مطرح نماييد.

اسكن كف دست جايگزين كارت خريد مي شود

۴۹ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,اسكن كف دست
آمازون حق امتياز اختراع سيستمي را ثبت كرده كه با اسكن كف دست فرد به او اجازه مي دهد تراكنش مالي انجام دهد. 

به گزارش مهر به نقل از ديلي ميل، آمازون تصميم دارد در فروشگاه هاي بدون صندوق دار خود پرداخت ها را بدون كارت انجام دهد.

 

 اين شركت حق امتياز اختراع يك سيستم  اسكن بدون لمس را ثبت كرده كه مشتريان را براساس دستشان شناسايي مي كند.

 

 مشتريان مي توانند با اسكن دست خود وارد فروشگاه شوند و زماني كه آماده خريد در صندوق هستند نيز از همين سيستم استفاده كنند. سيستم مذكور  خطوط و رگ هاي كف دست افراد را شناسايي مي كند.

 

 هرچند اين حق امتياز هنوز توليد نشده اما يك روزنامه آمريكايي در ماه سپتامبر گزارش داد آمازون مشغول آزمايش سيستم مشابهي در فروشگاه هاي Whole Foods است كه به افراد اجازه مي دهد با ثبت اسكن دست خود پرداخت انجام دهند.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,اسكن كف دست

 اين حق امتياز در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۸ ميلادي ثبت و در ۲۶ دسامبر سال جاري منتشر شده است.

 

در حق امتياز يك سيستم بيومتريك بدون تماس توضيح داده شده كه مجهز به اسكنر دست است و مي تواند تصاويري از كف دست هر كاربر ثبت كند.

 

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,اسكن كف دست

 اسكنر مذكور داراي يك منبع نور مادون قرمز، يك دستگاه كنترل كننده و يك دوربين است. كافي است مشتريان اجناس خودرو را در صندوق ثبت كنند و دست خود را جلوي اسكنر تكان دهند تا خريدشان تكميل شود. اطلاعات كف دست كاربر به اطلاعات بانكي وي متصل مي شود. به عبارت ديگر مشتريان مي توانند دست هايشان را جلوي اسكنرها تكان دهند و فرايند تراكنش مالي را در كمتر از يك ثانيه انجام دهند.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,اسكن كف دست

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11043797.html

عرضه رايانه هاي مك جديد اپل با تراشه هاي آي آر ام

۵۳ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,رايانه هاي مك
اپل براي اولين بار رايانه هاي مك تازه خود را با تراشه هاي اي آر ام عرضه خواهد كرد. اين شركت توليد مك بوك پروي 13 اينچي و آي مك 24 اينچي را هم در دستور كار دارد.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، بسياري از علاقمندان به محصولات اپل منتظرند تا اين شركت مهاجرت به پردازنده هاي اي آر ام را به طور رسمي اعلام كند.

 

منابع نزديك به اپل مي گويند اولين رايانه هاي مك مجهز به تراشه هاي اي آر ام ، مك بوك پروهاي 13 اينچي و آي مك هاي 24 اينچي هستند و البته تغييراتي در طراحي ظاهري اين رايانه ها هم ايجاد شده است.

 

انتظار مي رود مدل هاي جديد مك در پاييز امسال از راه برسند و البته برخي منابع نيز مي گويند رايانه هاي مذكور تا قبل از سه ماهه اول سال 2021 در دسترس قرار نمي گيرند.  

 

گفته مي شود مك هاي جديد بين 50 تا 100 درصد سريع تر از مدل هاي قديمي تر خواهند بود كه در طراحي آنها از پردازنده هاي شركت اينتل استفاده شده است. تراشه هاي اي آر ام مورد استفاده در رايانه هاي مك جديد 12 هسته اي خواهند بود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11054988.html

حذف موقت يا دائم اكانت اينستاگرام

۵۵ بازديد

دلايل زيادي مي‌توانند به ترغيب شما در جهت خداحافظي موقت و يا هميشگي از اينستاگرام منجر شوند. اخ نداشتن رابط كاربري و محتواي موجود در اين برنامه، نگراني‌هايي كه ممكن است از بابت حريم شخصي و خصوصي خويش داشته باشيد و يا حتي بي‌فايده بودن پيوسته به كارگيري اين سرويس در عقيده شما مي‌توانند از دسته انگيزه ها موجود براي تصميم‌گيري شما و ديگر كاربران براي بعيد شدن از اين شبكه اجتماعي باشند.
 
با اين هستي مدنظر داشته باشيد كه در اينستاگرام خبري از قابليت غيرفعال‌سازي به سبك و سياقي كه در فيس‌بوك تماشا كرده بوديد (و بعد از مدتي مي‌توانستيد مجددا حساب كاربري خود را احيا كنيد) نيست.
با نهايي كردن تصميم خود مبني بر حذف حساب كاربري، هر آنچه كه در قالب اين سرويس منتشر كرده بوديد نيز حذف خواهد شد.
به همين علت چه بسا بد نباشد از قابليت غيرفعال‌كردن موقتي كاربرد كنيد. قابليتي كه مي‌توانيد يك‌بار در هفته از آن بهره ببريد.
 
غيرفعال‌ كردن زودگذر حساب كاربريغيرفعال كردن بدان‌معنا است حذف اكانت اينستاگرام كه حساب كاربري شما الي زماني كه با وارد شدن دوباره به اين حساب، آن‌ را مجددا پركار كنيد، پنهان خواهد بود.به‌منظور به كارگيري اين خاصيت بس است وارد حساب كاربري خويش در وب‌سايت اينستاگرام شده و با كليك بر روي اسم كاربري خويش در قسمت بالا، سمت راست صفحه بر روي گزينه Edit Profile در ساحل اسم كاربري خويش كليك كنيد.
 
در قسمت ذيل صفحه‌ نمايش لينكي در قالب مضمون «Temporarily disable my account» نگريستن خواهيد كرد.با كليك كردن بر روي اين لينك، انگيزه خويش براي غيرفعال كردن حساب كاربري را به اينستاگرام اعلام كنيد، گذرواژه خويش را مجددا وارد كنيد و سرانجام كليد بزرگ قرمز رنگ «Temporarily Disable Account» را برگزيدن كنيد.
 سريع و ارزان بليطت رو رزرو كنهر آنچه براي سئوي حرفه اي سايت بيچارگي داريد!
حذف كامل حساب كاربري از اينستاگرامدر صورتي كه هدف داريد به طور كامل از حساب كاربري اينستاگرام خود و همگي متعلقات آن جدا شويد، فرايند موجود كمي سخت‌تر خواهد بود.شايد انگيزه اين فرمايش آن است كه اينستاگرام دوست ندارد شما حساب كاربري خود را از اين شبكه اجتماعي حذف كنيد.
 
براي ساده‌شدن كار، فقط بس است در مرورگر رايانه خود بر روي اين لينك https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent/ كليك كنيد.با بارگذاري كامل صفحه، وارد حساب كاربري خود در اينستاگرام شويد. حال كه صفحه‌اي را براي انتخاب گزينه حذف همش حساب كاربري مشاهده خواهيد كرد.
 
همانند آنچه در فرايند غيرفعال كردن موقتي گواه بوديد بايد دليل خويش براي حذف كامل حساب كاربري را مشخص كنيد پس كافي است گزينه‌اي را از ليست موجود برگزيدن كنيد.بسته به دلايلي كه گزينش مي‌كنيد ممكن است اطلاعات و يا لينك‌هايي براي راهبري شما، در قبل رويتان قرارگيرد.
 
حالا كافي است گذر كلمه خود را در درون كادر موجود وارد كنيد و بر روي گزينه «Permanently delete my account» كليك كنيد الي حساب كاربريتان به‌طور كامل حذف شود.

اين روزها بيشتر مراقب لپ تاپ خود باشيد

۶۷ بازديد

به گزارش ايسنا ، از آنجاكه بها محصولات تكنولوژي همچون لپ تاپ در بازارهاي جهاني تحت تاثير عوامل و فاكتورهاي مختلفي همانند تعطيلي كارخانه هاي توليدكننده ناشي از اعلام وضعيت اضطراري و قرنطينه از جانب دولت كشورهاي مختلف به علت گسترش مفصل و پاندمي ويروس كرونا رشد و افزايش قابل توجهي پيدا كرده است، فلذا حفظ و حفاظت از لپ تاپ براي كاربر بيش از قبل اهميت ويژه و بسزايي پيدا كرده است.
 
در گزارش كه در وب سايت سي‌نت آمده است، كارشناسان و كارآزمودگان فعال در حوزه تكنولوژي خطاب به كاربران با ارائه پيشنهاد و پيشنهاداتي از آنها خواسته اند كه اغلب از پيش مراقب دستگاه خود باشند.
 
 در زير به برخي از مهمترين اين پيشنهاد ها و پيشنهادات كارشناسان تكنولوژي پرداخته شده است:
 
۱. لپ تاپ خويش را در ذيل نور سر راست خورشيد نگذاريد.
 
۲. لغايت جايي كه مي توانيد لپ تاپ خود را دور از دسترس كودكان و حيوانات خانگي پيمان دهيد لغايت به آن آسيب فيزيكي همانند خط انداختن روي صفحه نمايش و فشار بر قسمت كيبورد وارد نكنند.
 
۳. لپ تاپ خود را در چگونگي نامناسبي كه احتمال افتادن آن هستي دارد، همانند لبه ميز، مبل و صندلي قرار ندهيد.
 
۴. سعي كنيد حتي الامكان از خوردن و آشاميدن در گوشه ها-كناره ها لپ تاپ خودداري كنيد، چراكه هر لحظه ممكن است با تصادف اتفاقاً دستان خود، ليوان نوشيدني و ظرف خوراكي واژگون شده، روي كيبورد لپ تاپ بريزد.
 
۵. قبل از استفاده از لپ تاپ دستان خويش را بشوييد و از هر نوع آلودگي تميز كنيد؛ چراكه شدني است از راه انگشتان شما، بعضي مواد زائد همچون چربي و احد و خاك وارد روزنه هاي موجود روي لپ تاپ شود.
 
۶. اگر دير به دير از لپ تاپ خويش كاربرد مي كنيد، سعي كنيد آن را در محيطي عاري از هرگونه آلودگي و نور سر راست آفتاب پيمان دهيد.
 
۷. هر از برخي مواقع سيستم‌عامل، نرم افزارهاي نصب شده و آنتي ويروس لپ تاپ خود را آپديت و به روز رساني كنيد تا احتمال حملات بدافزاري ، سايبري و ويروسي را به دست كم برسانيد.هوس برانگيزترين غذاهاچنددقيقه اي سفارش بدهجديدترين و بهترين پاوربانك ها با قيمت عالي
 
۸. چنانچه لپ تاپ شما در حالت خاموش يا Sleep mode قرار دارد، روي آن را با پارچه يا مواد كلفت نپوشانيد و در محيطي كه هيچ جريان هوايي در آن هستي ندارد، نگذاريد. 
 
۹. باتري لپ تاپ خود را شارژ كنيد و سپس كاربرد كنيد. بهره‌گيري مكرر و بدون وقفه از لپ تاپ در حالت شارژ با برق به ميزان قابل توجهي عمر سودمند باتري را تفريق مي‌دهد و سيستم الكتريكي آن را با دشوار روبرو مي‌كند.
 
۱۰. در پيرامون و نزديكي لپ تاپ خويش سيگار نكشيد، چراكه وسايل الكترونيكي به سرعت دودهاي برآمده از سيگار را به خويش جذب مي‌كنند و همين امر مايه دشواري ها انبوه و كاهش طول عمر سودمند لپ تاپ شما خواهد شد.
 
۱۱. هم موعد با شيوع مفصل ويروس كرونا، بسياري از كاربران به قصد گندزدايي لپ تاپ خود پيش از استفاده، اسپري الكل يا مواد شوينده را به طور مستقيم روي آن مي پاشند كه اين كار مايه آسيب و صدمات جدي به سخت افزارهاي لپ تاپ مي شود و ممكن است آن را بسوزاند و از شغل بياندازد. پس بهتر است براي گندزدايي لپ تاپ و ساير دستگاه‌هاي الكترونيكي الكل را روي يك دستمال پارچه اي نرم و لطيف يا ميكروفايبر افشانه كرده و سپس آن را روي تمامي سطوح مختلف لپ تاپ و بدون اعمال هيچ نوع خپگي غيرعادي بكشيد.

منبع:  https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11053348.html

گرما در سرما با استفاده از تكنولوژژي

۶۳ بازديد

زمستان تنها از پشم شيشه قشنگ نيست؛ بس است كه يك لباس گرم به بدن داشته باشيد يا به نوعي خويش را گرم نگه داريد تا ببينيد كه برودت و در سرمابودن هم مي تواند لذت دسته باشد.
 
با در اختيار داشتن لباسها و ابزارهايي كه به نوعي به تكنولوژي مجهز شده اند، نياز نيست كه تا مغز استخوان لباس بپوشيد و براي سفر به نواحي سردسير چمدان هاي سنگين لباسهاي پشمي را جا به جا كنيد.
 
تكنولوژي مسير خويش را به لباسها و وسايل روزانه تان باز كرده و به شما كمك مي كند لغايت بتوانيد سرماي مشكل زمستان را بسهولت از سر بگذرانيد.
كم بپوشيد، سبك باشيد، در مصرف انرژي صرفه جويي كنيد و با فناوري گرم شويد.
 
در پيوستگي با ابزار و لباس هايي آشنا خواهيد شد كه سرماي زمستان را برايتان لذت دسته خواهد كرد.
 
اخبار ,  تازه ها علمي , سيستم گرم كننده
 
Tosty Mug ها به صورتي طراحي شده اند كه گرمان نوشيدني را در بدنه خويش حفظ كرده و دستان شما را تا مادامي كه به صرف چاي و يا قهوه روزانه تان هستيد گرم نگه مي دارد. قيمت اين فنجان هاي سراميكي دست ساز 35 دلار است.
 
اخبار ,  آگاهي ها علمي , سيستم گرم كننده
 
شلوارهاي باتري دار، گرم كن هاي راستين هستند. پاهاي شما را در مقابل سرما گرم نگه داشته و شما را از گنگي يك گرمكن نازك در ذيل شلوارتان بي احتياج مي كند.شلوارهاي باتري دار در سايزهاي گوناگون توليد شده وقيمت آن در حدود 147 دلار است.
 
اخبار ,  اخبار علمي , سيستم گرم كننده
 
هيچ چيزي همانند يك جوراب گرم نمي تواند در حفظ دماي بدن كارساز باشد. جورابهاي باتري دار بهترين گزينه براي داشتن پاهاي گرم در روزهاي سرد است. بها اين جورابهاي باتري دار 49 دلار است.
 
اخبار ,  آگاهي ها علمي , سيستم گرم كننده
 
اگر اهل پياده روي هاي طولاني هستيد دوچرخه سواري مي كنيد و يا موتور داري، دستكشهاي سخيف باطري دار، به حفظ گرماي دستانتان كمك كرده و حتي به شما كمك مي كند در روزهاي برفي بزرگترين ادم برفي محله تان را بسازيد. اين دست كشهاي قرمز رنگ 129 دلار قيمت دارد.
 
اخبار ,  آگاهي ها علمي , سيستم گرم كننده
 
يك روكش فرمان كه با آهنگ شما گرم شده و به دستان منجمدتان كمك مي كند الي بهتر رانندگي كنيد و به واسطه آن گرم شويد، قيمت اين روكش اجازه 49 دلار است.
 
اخبار ,  تازه ها علمي , سيستم گرم كنندهپذيرش بدون كنكور در مقطع كارشناسيدرآزمون هاي آزمايشي كنكور،آنلاين كمپاني كن
 
پتوهاي مجهز به كابل USB‌ به شما كمك خواهد كرد الي با كم كردن دماي اتاقتان از گرمايي لذت تقسيم استفاده كرده و به كارهاي شخصي تان بپردازيد. پتوهاي USB دار را مي توانيد با بها 94 دلار خريداري كنيد.
 
اخبار ,  اخبار علمي , سيستم گرم كننده
 
اگر خو داريد كه با لپ تاپ شخصي تان فيلم و سريال نگريستن كنيد و يا در شبكه هاي اجتماعي و سايت هاي مورد علاقه تان به گشت و گذار بپردازيد مي توانيد از دستكشهاي USB دار كاربرد كنيد و دماي اتاقتان را زير بياوريد، با استفاده از اين قبيل كشهاي سبك هم به بهينه سازي مصرف انرژي كمك مي كنيد و هم گرم مي مانيد. بها اين دستكشها 49 دلار است.
 
اخبار ,  تازه ها علمي , سيستم گرم كننده
 
كاپشن هاي مجهز به سيستم گرم كننده به كابل USB مجهز هستند و با پيونديدن به گوشي همراهتان شارژ مي شوند. دماي درون كاپشن قابل تنظيم بوده و مطابق با هواي خارج مي توانيد خويش را به گرمان كاپشنتان مجهز كنيد.قيمت اين فرآورده 254 دلار است.
 
اخبار ,  اخبار علمي , سيستم گرم كننده
 
كفش هاي خانگي مجهز به USB اين حسن را دارد كه پاهاي سردتان را گرم كرده و پس از رسيدن به گرما طبيعي به صورت خودكار فرآوري حرارت را متوقف مي كند. USB اين كفشها به تلفن همراه و سوبسيد شخصي تان قابل اتصال بوده و قيمت آن 44 دلار است.
 
اخبار ,  اخبار علمي , سيستم گرم كننده
 
صندلي ماشينتان را مي توانيد به روكشهاي گرمايي با درجه گرما قابل كنترل مجهز كنيد اين روكشها ضخامت بسيار چندي دارند به راحتي به صندلي ماشين متصل و متعلق به جدا مي شود و تمام تن را گرم نگه مي دارد، تنظيمات اين روكش هاي سخيف مي توانيد در حالت خاموش قرار ديتا و فقط به عنوان محافظ صندلي ماشين بهره‌گيري كنيد. 29 دلار بها پاياني روكش هاي صندلي است.

منبع : https://www.beytoote.com/news/scientific-news/warmth-cold-technology.html