اسكن كف دست جايگزين كارت خريد مي شود

۵۰ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,اسكن كف دست
آمازون حق امتياز اختراع سيستمي را ثبت كرده كه با اسكن كف دست فرد به او اجازه مي دهد تراكنش مالي انجام دهد. 

به گزارش مهر به نقل از ديلي ميل، آمازون تصميم دارد در فروشگاه هاي بدون صندوق دار خود پرداخت ها را بدون كارت انجام دهد.

 

 اين شركت حق امتياز اختراع يك سيستم  اسكن بدون لمس را ثبت كرده كه مشتريان را براساس دستشان شناسايي مي كند.

 

 مشتريان مي توانند با اسكن دست خود وارد فروشگاه شوند و زماني كه آماده خريد در صندوق هستند نيز از همين سيستم استفاده كنند. سيستم مذكور  خطوط و رگ هاي كف دست افراد را شناسايي مي كند.

 

 هرچند اين حق امتياز هنوز توليد نشده اما يك روزنامه آمريكايي در ماه سپتامبر گزارش داد آمازون مشغول آزمايش سيستم مشابهي در فروشگاه هاي Whole Foods است كه به افراد اجازه مي دهد با ثبت اسكن دست خود پرداخت انجام دهند.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,اسكن كف دست

 اين حق امتياز در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۸ ميلادي ثبت و در ۲۶ دسامبر سال جاري منتشر شده است.

 

در حق امتياز يك سيستم بيومتريك بدون تماس توضيح داده شده كه مجهز به اسكنر دست است و مي تواند تصاويري از كف دست هر كاربر ثبت كند.

 

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,اسكن كف دست

 اسكنر مذكور داراي يك منبع نور مادون قرمز، يك دستگاه كنترل كننده و يك دوربين است. كافي است مشتريان اجناس خودرو را در صندوق ثبت كنند و دست خود را جلوي اسكنر تكان دهند تا خريدشان تكميل شود. اطلاعات كف دست كاربر به اطلاعات بانكي وي متصل مي شود. به عبارت ديگر مشتريان مي توانند دست هايشان را جلوي اسكنرها تكان دهند و فرايند تراكنش مالي را در كمتر از يك ثانيه انجام دهند.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,اسكن كف دست

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11043797.html

آموزش جامع خواندن کف دست (کف بینی) برای مبتدیان


کی پاکارد، یکی از متخصصان امریکایی و نویسنده کتاب زندگی شما در دستانتان است: در مورد خط های کف دست و معانی آن ها اطلاعات زیادی در اختیار ما قرار می دهد. آیا شما هم دوست دارید که تجربه خواندن خطوط روی کف دست یا کف بینی را داشته باشید ؟ باید اول یاد بگیرید که چگونه این خط ها را بشناسید . افرادی مثل کی پاکارد باعث شده اند که این کار کمی راحت تر شود.

اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب کردن دست است، یعنی این که انتخاب کنید خطوط کدام دست فرد را بخوانید. برای این که در مورد دیدگاه به زندگی اطلاعات داشته باشید و ببینید که چگونه خودتان را به جهان ارائه داده اید، باید دستی را انتخاب کنید که بیشتر از آن استفاده می کنید. ( یعنی راست دست هستید یا چپ دست) برای تست روابط شخصی ، رویا ها و مواجهه ها و درگیری های عاطفی، به دست دیگر خود نگاه کنید. آیا با دیدن خط ها مشکل دارید ؟ دست خود را زیر یک لامپ روشن بگیرید.

آموزش کف بینی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.