آرشیو مرداد ماه 1399

تكنولوژي روز

تعرفه پكيج هاي توليد محتواي اينستاگرام

۴۹ بازديد

توليد محتوا اينستاگرامبا توجه به رسيدگي هاي اتمام شده بدست كارشناسان بازاريابي شبكه هاي اجتماعي آران و رصد پيج هاي كامياب و پر بازديد در اين مقوله به اين نتيجه رسيديم كه فاكتورهاي مهم توليد محتواي شبكه اجتماعي اينستاگرام را اعلام كنيم.
همچنين تعرفه پكيج هاي توليد محتواي اينستاگرام نحوه اعلام قيمت كارشناسان فرآوري درونمايه و بنياد بها گذاري تعرفه پكيج هاي توليد محتواي اينستاگرام را در پسنديدن شما قرار دهيم.
به طور كلي بها ثابت و رسمي از طرف سازمان خاصي در اين پهنه اعلام نشده و قيمت گذاري پكيج ها بسيار گوناگون بوده و هر كارشناس يا كمپاني فرآوري محتوا بر پاي بست، تجربه، ميزان تخصص و حجم پيشه مد نظر كارفرما طبق پروپوزال پيشنهادي استراتژيست شبكه هاي اجتماعي قيمت گذاري پكيج هاي خدماتي خود را انجام ميدهند.

فروش فوري ساينا در بازار خودروهاي كاركرده با خودرو45

۵۶ بازديد

شركت خودرو45 با سابقه فروش فوري خودروهاي كاركرده مشتريان در شرايط امن، با سهولت و سرعت بالا اين تضمين را به مشتريانش مي‌دهد كه پس از يكبار تجربه فروش خودرو كاركرده‌شان با اين شركت، ديگر به روش‌هاي ديگر فروش فكر نكنند.

 فروش خودرو كاركرده سايپا ساينا در بازار ايران كاري نسبتا ساده و به اصطلاح روتين به شمار مي‌آيد؛ به‌ويژه آنكه سدان جمع و جور ساينا يكي از پرتيراژترين خودروهاي توليدي توسط كارخانه‌هاي داخلي بوده و به‌عنوان يك محصول نسبتا اقتصادي دردسترس قشر كثيري از مشتريان داخلي قرار گرفته است. از سويي ديگر اما در همين بازار ساده در خريد و فروش خودروهاي داخلي، همواره سودجوياني حضور دارند كه در كمين معامله خودروهاي با قيمت مناسب و كسب سود مطلوبشان هستند كه گاه اين امر به ايجاد تنش در بازار يا مدل‌هاي خاصي از خودروها منجر مي‌شود.

 معرفي سايپا ساينا

سايپا ساينا نمونه فيس‌ليفت خودرو تيبا است كه بر پلتفرم به‌روزرساني شده پرايد استوار شده و به‌عنوان يكي از خودروهاي جايگزين پرايد وارد سبد محصولات شركت سايپا گرديده است. چند سال پس از ارائه خودرو تيبا، شركت سايپا تصميم به ارائه نسخه‌اي جذاب‌تر و زيباتر از اين محصول به بازار گرفت كه نتيجه آن به عرضه مدل ساينا در سال در زمستان ۹۵ منجر شد.

شركت سازنده ابتدا ساينا را در دو مدل SX و EX به دست مشتريان داخلي رساند اما پس از مدتي نسخه پايه SX كه فاقد حسگر پارك عقب، آينه‌هاي جانبي برقي، شيشه برقي عقب و تهويه ديجيتال بود را كنار گذاشت و در عوض به توليد مدل به اصطلاح فول آپشن EX اين سدان كوچك ادامه داد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/8/8/361327/khodro45-car-saina/

مجموعه عظيم ۲۰ گيگابايتي از اطلاعات محرمانه اينتل در اينترنت منتشر شد

۵۹ بازديد

تيل كاتمن، مشاور فعال در صنعت فناوري اطلاعات، چندي پيش لينكي در توييتر به اشتراك گذاشت كه ظاهرا حاوي اطلاعاتي قابل‌توجه از اينتل است. لينك مذكور به يك سرويس اشتراك فايل متصل مي‌شود كه طبق ادعاي منبع اصلي، اطلاعات بسيار ارزشمندي ازاينتل را دراختيار مي‌گذارد. پوشه‌ي اطلاعات، حدود ۲۰ گيگابايت حجم دارد. نكته‌ي جالب‌توجه اينكه منبع افشاكننده، از عبارت Intel exconfidential Lake Platform Release براي اطلاعات استفاده مي‌كند تا طعنه‌اي هم به پسوند «ليك» در نام‌‌گذاري پردازنده‌هاي تيم آبي زده باشد.

اينتل پس از انتشار توييت و لينك مرتبط با اطلاعات داخلي شركت، در بيانيه‌اي رسمي به رسانه‌ها گفت: «ما درحال بررسي وضعيت پيش‌آمده هستم. ظاهرا اطلاعات از بخش Resource and Design Center شركت آمده‌اند كه شامل اطلاعاتي مخصوص مشتريان، شركاي تجاري و ديگر همكاران خارجي مي‌شود. شركت‌ها و مشتريان، با ثبت‌نام در سرويس مذكور، به اين اطلاعات دسترسي پيدا مي‌كنند. احتمالا فردي كه به سيستم دسترسي داشته، ‌اطلاعات را دانلود و به اشتراك گذاشته است».

مركز طراحي و منابع اينتل، وب‌سايتي مخصوص اشتراك‌گذاري اطلاعات با شركاي تجاري اين شركت است. در اين بخش، اطلاعات مرتبط با فرايندهاي ادغام محصول به اشتراك گذاشته مي‌شود. شركاي اينتل، پس از امضاي تعهدهاي عدم افشاي اطلاعات محرمانه (NDA)، به اين اطلاعات دسترسي پيدا مي‌كنند. بررسي‌هاي اوليه روي فايل‌هاي منتشرشده نشان مي‌دهد كه برخي از آن‌ها با تعهدنامه‌هاي NDA به شركت Centerm Information مربوط مي‌شوند. شركت مذكور، در چين و تحت قوانين آن كشور فعاليت مي‌كند. كارشناسان احتمال مي‌دهند كه شركت چيني هم احتمالا هك شده باشد.

منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/8/8/361353/massive-20gb-intel-data-breach-floods-the-internet-mentions-backdoors/