آرشیو مهر ماه 1399

تكنولوژي روز

ورايزن ياهو گروپس را براي هميشه غير فعال مي‌كند

۲۹ بازديد

اكنون مدت زمان نسبتا زيادي است كه ديگر كسي درباره ياهو (Yahoo) صحبت نمي‌كند. اين سايت به‌همراه بسياري از قابليت‌هايش نتوانست از بعضي شركت‌هاي موجود در دنياي فناوري پيشي بگيرد و به همين دليل به دست فراموشي سپرده شد. البته ياهو گروپس (Yahoo Groups) از اين سايت به يادگار مانده بود كه آن هم قرار است كه به‌زودي براي هميشه غيرفعال شود. شركت ورايزن (Verizon) اين سرويس را در تاريخ ۲۵ آذر ۱۳۹۹ براي هميشه از دسترس خارج مي‌كند؛ ورايزن شركتي است كه سال ۲۰۱۷ ياهو را خريداري كرد.

درست است كه ياهو گروپس ديگر مانند گذشته معروف نبود؛ اما هنوز هم خاطرات خوبي براي كاربرانش مي‌ساخت. اين سرويس درواقع به‌نوعي يك مركز بحث‌ و گفت‌وگو درباره موضوعات مختلف بود. غيرفعال شدن اين سرويس روز گذشته توسط ارسال ايميلي به كاربران ياهو گروپس و انتشار پستي در وب‌سايت آن اعلام شد و از پايان راه يكي از بزرگ‌ترين سيستم‌‌هاي پيام‌رسان اينترنت در زمان گذشته خبر داد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/internet-network/363779-yahoo-groups-to-shut-down/

دانلود از يوتيوب به كمك سايت

۴۱ بازديد

يوتيوب (YouTube) مشهورترين سايت اشتراك‌گذاري ويديو است كه پس از گوگل بزرگ‌ترين وب‌سايت در جهان به آمار مي‌آيد. علت اين شهرت و محبوبيت هم بر كسي پوشيده نيست، هستي ميليون‌ها ويدئو با موضوعات مختلفي كه هر سليقه‌اي را خوشنود مي‌كند. بااين‌وجود احد از دغدغه‌هاي هميشگي تمام كاربران اين سايت محبوب، دانلود ويديوهاي دلخواهشان است. چراكه يوتيوب هيچ گزينه‌ دانلودي را براي كاربران در عقيده نگرفته است. دانلود از يوتيوب به كمك سايت از سوي ديگر در ايران سخت بيش از اين‌هاست. دشوار فيلترينگ و عدم امكان نگريستن فيلم‌ها به‌صورت آفلاين هر كاربري را مجبور مي‌كند تا براي مشاهده دوباره ويديوي موردعلاقه‌اش فيلترشكن را روشن كند لغايت ويديو مجدد بارگيري شود! كاري كه بدون شك بسياري از ما به دليل سرعت‌پايين و گراني اينترنت قيدش را خواهيم زد. براي خلاصي از زحمت بارگيري‌هاي چندباره و جلوگيري از هدر رفتن ترافيك اينترنت، چاره‌اي جز دانلود باقي نمي‌ماند. يك‌بار دانلود، براي يك‌عمر! ولي اين پيشه چه طور ممكن است؟! احتمالاً تعجب كنيد ولي راه‌هاي بسياري براي دانلود فيلم از يوتيوب وجود دارد. راه‌هايي كه در اين نوشتار به تك‌تك آن‌ها خواهيم پرداخت الي موانع دانلود از يوتيوب را براي همش از پيش پايتان برداريم. بعد اين مقاله از سايت جت را از دست ندهيد و الي پايان به اتفاق ما باشيد.

1) شيوه دانلود از يوتيوب با لينك مستقيم براي اينكه بتوانيد با دست‌خالي و بدون هيچ نرم‌افزاري ويديوي دلخواهتان را از سايت يوتيوب (سايت YouTube) دانلود كنيد دو گذرگاه قبل رويتان پيمان دارد: گرد اينكه از «سايت‌هاي كمكي دانلودكننده از يوتيوب» بهره‌گيري كنيد و يا از برخي «پيشوندها و پسوندها» كمك بگيريد. در پيوسته هردوي اين روش‌ها را بررسي خواهيم كرد. براي دانلود ويديوها از يوتيوب چندين شيوه پيش روي شماست؛ سايت‌هايي هستي دارند كه با وارد كردن لينك ويديوي مدنظر، آن را برايتان اندوخته مي‌كنند.
برخي نرم‌افزارها نيز هستي دارند كه اين پيشه را براي شما سپريدن مي‌دهند؛ ولي اگر شما از آن بخش افرادي هستيد كه معمولاً كارهايتان را با موبايل انجام مي‌دهيد، به كارگيري نرم‌افزار شدني است. ما به شما شيوه دانلود از يوتيوب در اندرويد را نيز آموزش مي‌دهيم لغايت به اين ترتيب نه تنها از طريق لپ‌تاپ بلكه با گوشي همراهتان هم بتوانيد به راحتي هر ويديويي را كه مايليد از يوتيوب دانلود كنيد تا آن را در سررسيد مناسب‌تري مشاهده يا حتي براي خودتان آرشيو كنيد.
معرفي سايت هاي دانلود از يوتيوب Qdownloader: براي به كارگيري اين سايت ابتدا بايد لينك ويدئوي موردنظرتان را از يوتيوب كپي كنيد. سپس به آدرس qdownloader برويد و در كادر مشخص‌شده لينك را paste و روي دكمه download كليك كنيد. منتظر بمانيد تا دانلود كامل شود.
سايت qdownloader براي دانلود از يوتيوب
 
 savefrom : بين كاربران ايراني شناخته‌شده‌ترين سايت دانلود از يوتيوب savefrom است، زيرا دسترسي سهولت دارد. به‌علاوه برايتان امكان دانلود ويدئو با انواع فرمت‌ها و كيفيت‌ها فراهم است. براي به كارگيري اين سايت آغاز بايد آدرس ويدئو را كپي كنيد و بعدازآن وارد سايتشويد. آدرس را در كادر «Just insert a link»  وارد كنيد. با اين كار، سايت بي درنگ توصيه دانلود اپليكيشن را به شما مي‌دهد ولي نيازي نيست  اپليكيشن را دانلود و نصب كنيد. با گزينش گزينه قرمزرنگ «download video in browser» مي‌توانيد از طريق همين صفحه ويديوي دلخواهتان را دانلود كنيد. بعد از گزينش كيفيت، روي download كليك كنيد.

خط توليد آيفون ۱۲ مي‌تواند باعث پيشرفت بسيار زياد 5G شود

۳۳ بازديد

شب گذشته، اپل گوشي‌هاي هوشمند خانواده آيفون ۱۲ را رونمايي كرد. همه‌ي اعضاي اين خانواده جديد از 5G پشتيباني مي‌كنند و اين مسئله باعث مي‌شود تا دسترسي كاربران به اينترنت بسيار پرسرعت آسان‌تر از هميشه شود. افرادي كه در آمريكا زندگي‌ مي‌كنند، مي‌توانند با خريد اين تلفن‌همراه و استفاده از اپراتورهاي ارائه‌دهنده 5G تجربه جديدي از دنياي اينترنت داشته باشند.

اين شركت دقيقا همان محصولاتي را معرفي كرد كه بسياري پيش‌بيني كرده بودند. گوشي‌هاي هوشمند اپل، آيفون ۱۲ ميني، آيفو ن ۱۲، آيفون ۱۲ پرو و آيفون ۱۲ پرو مكس هستند كه بازه قيمتي ۶۹۹ تا ۱۴۰۰ دلار را شامل مي‌شوند. شايد بزرگ‌ترين اتفاق اين باشد كه اپل با معرفي نسخه ميني خانواده جديد خود سعي مي‌كند قيمت دستگاه‌هاي 5G را در سطح نسبتا متوسط نگه دارد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/internet-network/363867-apple-iphone-12-lineup-could-lead-to-5g-supercycle/

5G در دهه آينده تريليون‌ها دلار سود براي شركت‌ها به‌ارمغان مي‌آورد

۳۹ بازديد

در ۱۰ سال آينده به‌لطف فناوري 5G، هشت‌تريليون دلار به توليد ناخالص جهاني اضافه خواهد شد. براساس پژوهش‌هاي شركتي فنلاندي، 5G زيربنايي براي عصر اينترنت اشياء (IoT) و شهرهاي هوشمند و خودروهاي خودران است و تأثير مستقيمي بر عملكرد كسب‌و‌كارها مي‌گذارد.

دنياگيري كوويد ۱۹ بسياري از شركت‌هاي بزرگ‌و‌كوچك را فلج كرد؛ به‌همين‌دليل بر‌اساس پيش‌بيني بسياري از تحليلگران، كسب‌وكارها فعلا بر بقاي كوتاه‌مدت خود متمركز هستند و سرمايه‌گذاري‌هاي غيرمرتبط با احياي شركت‌ها فعلا به‌تعويق مي‌افتند؛ بنابراين، به‌سختي مي‌توان براي 5G هيجان‌انگيز شد، وقتي نمي‌توان حتي از خانه بيرون رفت. طبق پژوهش‌هاي نوكيا، بحران كرونا باعث شده شركت‌ها بيشتر بر برنامه‌هاي تحول ديجيتالي متمركز شوند.

طبق تخمين‌ها، با وجود مشكلات دنياگيري كرونا در پنج سال آينده سرمايه‌گذاري ۷۱ درصد از شركت‌ها در صنعت 5G را شاهد خواهيم بود. به‌ويژه شركت‌هايي كه قبلا از ابزار ديجيتالي استفاده نكردند، حالا باتوجه‌به دنياگيري كرونا و براي تداوم كسب‌و‌كار خود به فناوري‌هاي ديجيتال روي آورده‌اند. بخش‌هايي مثل توليد و تأسيسات و بهداشت و درمان كه از مسير ديجيتال‌سازي عقب ماندند، در آينده براي افزايش انعطاف بيشتر بر فناوري‌هاي جديد سرمايه‌گذاري خواهند كرد.

قابليت اتصال سريع نقش عمده‌اي در فرايند ديجيتال‌سازي ايفا مي‌كند. به‌گزارش نوكيا، شركت‌هايي كه قبلا روي فناوري‌هاي 5G سرمايه‌گذاري كردند، در دنياگيري ويروس كرونا افزايش بهره‌وري را شاهد بودند. بيش از يك‌سوم (۳۷درصد) از اين كسب‌وكارها در سال گذشته به‌سرعت رشد كردند. در‌مقابل شركت‌هايي كه روي 5G سرمايه‌گذاري نكرده بودند، تنها ۵ درصد رشد كردند. گابريلا استيف، مدير بخش استراتژي نوكيا، دراين‌باره مي‌گويد:

تطبيق 5G يكي از لازمه‌هاي موفقيت كسب‌و‌كار است. سازمان‌هايي كه 5G را يكپارچه‌سازي كردند، از مزايايي مثل خدمات شبكه‌ي امن و سريع و بهينه برخوردار خواهند شد. علاوه‌بر‌اين، مشكلات بزرگي مثل تغييرات اقليمي تا دنياگيري كرونا را مي‌توان با استفاده از داده‌ها و فناوري‌هاي مرتبط با 5G بهتر كنترل كرد.

با اينكه به‌نظر مي‌رسد كسب‌وكارها از ظرفيت‌هاي 5G آگاه هستند، بسياري از تصميم‌گيرندگان از شكاف عملكردي شكايت مي‌كنند؛ به‌طوري‌كه تنها ۱۵ درصد از رهبران بررسي‌شده براي توسعه‌ي 5G سرمايه‌گذاري كردند. چنين اختلاف‌نظرهايي در سطح ملي هم ديده مي‌شوند. براي مثال، در ايالات متحده و عربستان سعودي، بيش از ۱۲ درصد از شركت‌ها در حال اجرا و توسعه‌ي 5G هستند. اين آمار در بريتانيا به ۴ درصد مي‌رسد؛ در اين كشور اغلب سازمان‌ها در حال توسعه‌ي آزمايشي اين فناوري هستند.

طراحي سايت براي شركت ها

۳۵ بازديد

در خانه بمانيد و از طريق وبسايت سوداگري آنلاين خويش را با قدرت پيوستگي دهيد.وبسايت شما دفتر كار مجازي و ويترين محصولات و خدمات شماست. كسب و كار خويش همش در دسترس و پركار نگه داريد
مشاوره رايگان تقاضا طراحي سايتطراحي سايت هميارتوسعهطراحي سايتطراحي انواع وب سايت هاي شخصي، طراحي سايت براي شركت ها شركتي، فروشگاهي و خبري همراه با آموزش و پشتيباني
پشتيباني سايتتعمير تارنما هاي خراب شامل بروزرساني، بالابردن سرعت و رفع خطاهاي رايج
گرافيك سايتبا طراحي عناصر گرافيكي زيبا و حرفه اي بازديدكنندگان و مشتريان تارنما و سوشال خود مسحور كنيد
خدمات سئو سايتكسب و كارتان را به سرعت در جايگاه هاي صفحه نخست گوگل پيمان دهيد و هزاران مشتري جديد پيدا كنيد
توليد محتواتوليد محتواي تخصصي جذاب و كاربرپسند مرتبط با سايت به اتفاق با رعايت نكات سئو
آموزش سايتبا يادگيري تكنيك هاي مديريت سايت براحتي و بدون كدنويسي همه چيز را تحت مهار خويش داشته باشيد
طراحي تارنما شما معرف هويت برند شماستخدمات طراحي سايت اختصاصي (VIP)طراحي تارنما اختصاصي و چيره دست مي تواند تاثير بسياري در رونق سوداگري شما داشته باشد و جزء جدانشدني تعريف هويت برند شما محسوب گردد. ما اينجاييم لغايت با طراحي وب سايت اختصاصي طي يك فرآيند بهينه و هدفمند، شما را از رقبايتان جدا كنيم.
طراحي وب سايت اختصاصيخدمات طراحي سايت اختصاصي (VIP)براي مهاجرت از اينستاگرام به فروشگاه اينترنتي آماده ايد؟اگر محصولات يا خدمات خود را روي صفحه اينستاگرام شناسايي ميكنيد، شادباش- شاباش ميگوييم. شما وارد دنياي كسب و كارهاي آنلاين شده ايد. اكنون وقتشه حرفه اي تر عمل كنيد و علاوه بر داشتن صفحه اينستاگرام، فروشگاه اينترنتي خويش را نيز تاسيس كنيد
براي آغاز كليك كنيدمهاجرت از اينستاگرام به فروشگاه اينترنتيطراحي سايت شركتي و خدماتيطراحي سايت شركتي و خدماتيامروزه هر شركتي در دنياي واقعي نيازمند يك طراحي تارنما حرفه اي است. به راستي داشتن يك تارنما شركتي به اعتبار بخشي و برند سازي شما كمك بسياري مي كند. ما در هميار گسترش مي‌توانيم خدمات طراحي سايت وردپرس در طهران و ديگر شهرها براي وب سايت‌هاي شركتي را برايتان فراهم نماييم و سايتي را بسازيم كه خدمات و نمونه‌كارهاي خويش را در آن قرار دهيد.
طراحي فروشگاه اينترنتي به اتفاق با اپ رايگانطراحي فروشگاه اينترنتيامروزه با توجه به روي آوردن افراد به سمت اينترنت و خريد اينترنتي، داشتن يك فروشگاه اينترنتي حرفه اي براي افزايش فروش شما بهترين گزينه است. ما مي‌توانيم يك طراحي فروشگاه اينترنتي با توجه به نيازهاي شما طراحي كنيم.
طراحي سايت خبريطراحي سايت خبريتمايل افراد به طراحي وب سايت‌هاي خبري اين روزها بيشتر به چشم مي‌خورد زيرا كاربران خبرها را بصورت آنلاين پيگيري مي‌كنند. با كمك و بسته خبري آن مي‌توانيد طراحي يك سايت خبري كامل با تمامي امكانات يك سايت خبرگزاري داشته باشيد.
طراحي سايت آموزشيطراحي سايت پزشكيبا گسترش دنياي مجازي كسان براي يافتن اطلاعات پزشكي نيز به اينترنت مراجعه كرده و مشغول به جستجو براي بهترين گزينه هستند. براي اينكه فعالان پهنه پزشكي، كلينيك‌ها و بيمارستان‌ها اطلاعات خود را در پسنديدن افراد قرار دهند مي‌توانند از يك وب سايت استفاده كنند. هميواند يك سايت كامل با تمامي امكانات پزشكي برايتان طراحي كند.
طراحي سايت پزشكيطراحي سايت آموزشيشايد شما هم بسياري از محتواي آموزشي خود را بصورت آنلاين اخذ مي‌كنيد. براي اينكه چنين محتوايي را بتوانيد در اختيار افراد پيمان دهيد و خدمات آموزشي را در اينترنت بفروشيد مي‌توانيد يك سايت آموزشي داشته باشيد. ما مي‌توانيم بسته طراحي تارنما با مديريت محتواي آموزشي در طهران و ديگر شهرها را در اختيارتان پيمان دهيم.
طراحي سايت آگهي و دايركتوريطراحي سايت اعلان و دايركتوريبا كمك طراحي مناسب سايت دايركتوري مي‌توانيد مشتري را به فروشنده وصل كنيد. اينگونه وب سايت‌ها مشابه ديوار و شيپور را حتما ديده‌ايد كه اين شغل را انجام مي‌دهند. اگر اخ داريد يك وب سايت دايركتوري داشته باشيد به ما بگوييد تا پلن طراحي چيره دست سايت اعلان و دايركتوري را برايتان محيا كنيم.
آيا از مزاياي طراحي سايت وردپرس آگاهي داريد؟اهميت طراحي سايت در دنياي مترقي اينترنتي امروز بر كسي پوشيده نيست. شما با طراحي سايت وردپرس حرفه اي مي توانيد به راحتي برند و كسب و كارتان را در معرض نمايش همگان پيمان دهيد و طيف مشتريانتان را به گسترده ترين حالت ممكن برسانيد. با يكبار طراحي وب سايت با وردپرس شيريني فروش اينترنتي هرگز از پايين زبانتان بيرون نخواهد رفت.
براي طراحي سايت با وردپرس كليك كنيدجديدترين نمونه كارهاي طراحي سايت چيره دست هطراحي سايت اختصاصي امروزين برندطراحي فروشگاه اينترنتي كژالطراحي سايت چند منظوره luxury car designطراحي فروشگاه اينترنتي دست موزه ملي
طراحي فروشگاه اينترنتي بازار وايرطراحي فروشگاه اينترنتي چاپ پاييزطراحي فروشگاه اينترنتي MZKچرا هميارتوسعه ر ا براي طراحي وب سايت گزينش كنم؟پيشينه و افتخارات هميارتوسعهما دقيق و كامل به نيازهاي شما گوش مي‌دهيمراهكارهاي بهينه‌اي را براي وب سايتتان ارائه مي‌كنيمدر حين اجرا، مي‌توانيد سايت را مشاهده كنيدارائه آموزش كامل پيشه با سايت بعد از اتمامپس از انجام پروژه، همراهتان هستيمطراحي سايت‌ وردپرسطراحي سايت وردپرسخدمات سعه براي شما چيست؟وبسايت شركتي و خدماتيوبسايت فروشگاه اينترنتيوبسايت مجله خبريوبسايت پزشكي و كلينيكوبسايت آموزشيوبسايت اعلان و دايركتوريهميار گسترش چه نكاتي را در طراحي چيره دست سايت رعايت مي‌كندظاهري كاربرپسند و جذابرعايت نكات فني و ايمني وب سايترعايت نكات برندسازيسطوح دسترسي آسانبهينه سازي براي موتورهاي جستجوواكنش‌گراييطراحي سايت‌ وردپرسرضايت شما، افتخار ماستطراحي سايت‌ وردپرس سيناوتتصميم گرفتيم بجاي راه اندازي يك كلينيك حيوانات خانگي و فروش محصولات گزيده تر آنها، از يك فروشگاه اينترنتي براي فروش غذا و لوازم جانبي حيوانات خانگي با قابليت دسترسي از سراسر كشور، اطلاعات دقيق مربوط به هر كالا و مقايسه قيمت ها، كاربرد كنيم. ميزان پيشباز در اين 3 ماه خوشنودي بخش بوده است.



طراحي سايت‌ وردپرس تيپواستايلدانشجوي طراحي پوشاك هستم. دو سنه است كه سوداگري خودم را با طراحي شال، مانتو و زيورآلات در خانه آغاز كردم. تصميم گرفتم  براي عرضه محصولاتم علاوه بر اينستاگرام از امكانات يك فروشگاه اينترنتي آنلاين هم كاربرد كنم الي كسان اكثريت با كارهاي من آشنا شده و امكان خريد اينترنتي و پرداخت آنلاين هم هستي داشته باشند.

خانم حطراحي سايت‌ وردپرس افزار آنلاينفروشگاه “ابزار آنلاين” امكان خريد آلت توسط مديران اصلي و دسته فني شركت ها، حتي در دورترين نقاط ايران با كمترين بها بازار تهران، قابليت آگاهي از مشخصات دقيق كالا و سنجش با كالاهاي مانند ديگر، تامين سريع و تحويل كالا در محيط‌ باره نظر خريدار را فراهم كرده است.
طراحي سايت احتمالاً اولين قدم شما پس از تصميم به تاسيس فيزيكي كسب و كارتان باشد چرا كه امروزه با ترقي تكنولوژي و روي آوردن كسان به اينترنت، همگان به دنبال رفع احتياجات خويش از طريق اينترنت هستند. بعد بهتر است شما هم با طراحي سايت وردپرس جزوي از دنياي گسترده اينترنت باشيد. نگران نباشيد شما با هر نوع زمينه فعاليتي اعم از طراحي فروشگاه اينترنتي، شناسايي شركت و خدمات خود و يا سايت شخصي و پزشكي مي توانيد به سراغ طراحي وب سايت بياييد و صاحب يك سايت چيره دست وردپرس شويد. همچنين بعد از طراحي يك سايت با اتمام خدمات سئو سايت مي توانيد كسب و كار خودتان را جهاني كنيد.
مشاوره مجاني طراحي سايت

نحوه تنظيم و استفاده از كنترل والدين در روتر خود

۳۵ بازديد



كنترل والدين اينترنت،بهترين نرم افزار كنترل والدين اينترنت

استفاده از كنترل والدين در روتر 

 

روتر چيست؟

رُوتِر دستگاهي از تجهيزات شبكۀ رايانه‌اي است كه بسته‌هاي داده را در يك شبكه براي رسيدن به مقصدشان، هدايت مي‌كند. تقريبا همه‌ ما يك روتر در خانه خودمان داريم. روترها بخشي بسيار مهم از تكنولوژي هستند ولي بسياري از ما به خوبي كاربرد آن‌ها را درك نمي‌كنيم.

به عنوان يك والدين، ​​براي وقت خود ارزش قائل هستيد و احتمالاً نمي خواهيد آن را براي استفاده از كنترل والدين به هر يك از دستگاه هاي متصل به اينترنت فرزندتان اختصاص دهيد. هنگامي كه سايتي را در روتر مسدود مي كنيد ، آن در همه دستگاه هاي خانه شما مسدود مي شود.

 

به عنوان مثال، اگر بتوانيد دسترسي به سايتي مانند YouTube را در روتر خود مسدود كنيد ، اين سايت در همه دستگاه هاي موجود در خانه مسدود شده است ، مهم نيست كه از كدام مرورگر يا چه روشي براي دسترسي به آن استفاده شده است.

 

وارد كنسول اداري روتر خود شويد

اكثر روترها از طريق مرورگر وب از قابليت تنظيم و پيكربندي برخوردارند. براي دسترسي به تنظيمات پيكربندي روتر خود ، معمولاً بايد يك پنجره مرورگر را در رايانه باز كرده و آدرس روتر را وارد كنيد. اين آدرس معمولاً يك آدرس IP غيرقابل مسيريابي است كه از اينترنت قابل مشاهده نيست. نمونه هايي از آدرس معمول روتر شاملhttp://192.168.0.1 ، http://10.0.0.1 و http://192.168.1.1 است.

 

نكته: براي يافتن آدرس مدير پيش فرض، وب سايت سازنده روتر يا اسنادي را كه به همراه روتر شما ارائه شده است بررسي كنيد.

 

پس از وارد كردن آدرس صحيح ، از شما نام كاربري و رمز ورود مدير درخواست مي شود. نام كاربري و رمزعبور پيش فرض بايد در وب سايت سازنده روتر موجود باشد. اگر آن را تغيير داده ايد و نمي توانيد آن را به خاطر بسپاريد ، ممكن است مجبور شويد روتر خود را به صورت پيش فرض كارخانه خود بازنشاني كنيد تا از طريق ورود به سيستم پيش فرض مدير دسترسي پيدا كنيد. اين كار معمولاً با نگه داشتن يك دكمه تنظيم مجدد كوچك در پشت روتر به مدت 30 ثانيه يا بيشتر بسته به مارك روتر انجام مي شود.

 

نحوه مسدود كردن دسترسي به يك دامنه خاص

همه روترها متفاوت هستند و ممكن است روتر شما توانايي تنظيم كنترل والدين روتر در يك بخش محدوديت دسترسي را داشته باشد يا نباشد. در اينجا روند كلي ايجاد كنترل دسترسي براي جلوگيري از دسترسي فرزند شما به يك سايت وجود دارد.

 

1. با استفاده از يك مرورگر در رايانه خود وارد كنسول مديريت روتر خود شويد.

 

2. گزينه هاي Access Restrictions يا Parental Controls در صفحه مديريت روتر خود پيدا كنيد.

نكته: ممكن است در صفحه فايروال (Firewall ) قرار داشته باشد ، اما برخي از روترها آن را در يك منطقه جداگانه دارنحوه تنظيم و استفاده از كنترل والدين در روتر خودپس از وارد كردن آدرس صحيح ، از شما نام كاربري و رمز ورود مدير درخواست مي شود. نام كاربري و رمزعبور پيش فرض بايد در وب سايت سازنده روتر موجود باشد. اگر آن را تغيير داده ايد و نمي توانيد آن را به خاطر بسپاريد ، ممكن است مجبور شويد روتر خود را به صورت پيش فرض كارخانه خود بازنشاني كنيد تا از طريق ورود به سيستم پيش فرض مدير دسترسي پيدا كنيد. اين كار معمولاً با نگه داشتن يك دكمه تنظيم مجدد كوچك در پشت روتر به مدت 30 ثانيه يا بيشتر بسته به مارك روتر انجام مي شود.

رم ۱۶ گيگابايتي براي گوشي‌هاي هوشمند توليد مي شود

۳۲ بازديد



 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,
سامسونگ از توليد نسل جديدي از تراشه‌هاي حافظه خبر داده است. اين حافظه‌هاي رم ۱۶ گيگابايتي انقلابي در زمينه توليد تلفن‌هاي همراه ايجاد مي‌كنند. 

به گزارش  مهر به نقل از انگجت، اين شركت كره‌اي از توليد انبوه رم‌هاي ۱۶ گيگابايتي از نوع LPDDR۵ خرم ۱۶ گيگابايتي براي گوشي‌هاي هوشمند توليد مي شود داده است. توليد رم‌هاي يادشده با استفاده از فناوري جديد ليتوگرافي شديد ماورا بنفش صورت گرفته است. در قالب اين فناوري از اشعه ليزر و برخي مواد شيميايي حساس به تابش نور براي خراش دادن سيليكون و دستكاري آن استفاده مي‌شود.

 

با اين تحول پهناي باند حافظه‌هاي رم به حداقل ۶.۴ گيگابيت در ثانيه ارتقا مي‌يابد كه ۱۶ درصد سريع‌تر از تراشه‌هاي رم ۱۲ گيگابايتي قبلي است. همچنين رم‌هاي جديد ۱۶ گيگابايتي تا ۳۰ درصد باريك‌تر هم هستند. اين تحول به ساخت گوشي‌هاي باريك‌تر و آزادشدن فضاي بيشتر براي قطعاتي همچون باتري‌ها و دوربين‌ها منجر مي‌شود.

 

افزايش ظرفيت رم موجب مي‌شود اجراي همزمان برنامه‌هاي سنگين بر روي گوشي‌هاي هوشمند تسهيل شود و البته از اين رم‌ها مي‌توان در سيستم‌هاي تفريحي و چندرسانه اي خودروها و غيره نيز استفاده كرد.

رم ۱۶ گيگابايتي براي گوشي‌هاي هوشمند توليد مي شود

۳۶ بازديد



 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,
سامسونگ از توليد نسل جديدي از تراشه‌هاي حافظه خبر داده است. اين حافظه‌هاي رم ۱۶ گيگابايتي انقلابي در زمينه توليد تلفن‌هاي همراه ايجاد مي‌كنند. 

به گزارش  مهر به نقل از انگجت، اين شركت كره‌اي از توليد انبوه رم‌هاي ۱۶ گيگابايتي از نوع LPDDR۵ خرم ۱۶ گيگابايتي براي گوشي‌هاي هوشمند توليد مي شود داده است. توليد رم‌هاي يادشده با استفاده از فناوري جديد ليتوگرافي شديد ماورا بنفش صورت گرفته است. در قالب اين فناوري از اشعه ليزر و برخي مواد شيميايي حساس به تابش نور براي خراش دادن سيليكون و دستكاري آن استفاده مي‌شود.

 

با اين تحول پهناي باند حافظه‌هاي رم به حداقل ۶.۴ گيگابيت در ثانيه ارتقا مي‌يابد كه ۱۶ درصد سريع‌تر از تراشه‌هاي رم ۱۲ گيگابايتي قبلي است. همچنين رم‌هاي جديد ۱۶ گيگابايتي تا ۳۰ درصد باريك‌تر هم هستند. اين تحول به ساخت گوشي‌هاي باريك‌تر و آزادشدن فضاي بيشتر براي قطعاتي همچون باتري‌ها و دوربين‌ها منجر مي‌شود.

 

افزايش ظرفيت رم موجب مي‌شود اجراي همزمان برنامه‌هاي سنگين بر روي گوشي‌هاي هوشمند تسهيل شود و البته از اين رم‌ها مي‌توان در سيستم‌هاي تفريحي و چندرسانه اي خودروها و غيره نيز استفاده كرد.

سايت هاي آپلود فايل ايراني

۳۴ بازديد

آپلود فايل براي خيلي از كاربران اينترنتي يا وبمستران يك ابزار كاربردي براي اشتراك فايل و عكس هاي خود به شمار مي ايد و از زماني كه سرويس تارنگار دهي شروع به پركار كردن وب سايت هايي وجود داشته براي اشتراك فايل و درحال حاظر با ترقي فناوري در بين وبمستران  هنوز هم از اين آلت كاربردي براي سرعت بخشيدن به فعالين كاربران كاربرد ميشود.
ميتوان  گفت برترين تارنما هاي آپلود سنتر يا همان مركز حفاظت فايل وب سايت هاي خارجي هستن كه اسامي برترين وب سايت هاي اشتراك فايل در متن زير را شناسايي مي كنم  اما چرا بايد از تارنما هاي اشتراك فايل ايراني بهره‌گيري كرد:
متاسفانه بايد بگيم  كه مهم ترين علت اين پيشه تحريم تارنما هاي خارجي هست اما انگيزه مهمتر اين است كه وب سايت هاي اشتراك فايل بيگانه از نظر سرعت دانلود فايل ها براي كاربران ايراني سرعت پايين تري نسبت به تارنما هاي ايراني دارد دليل اصلي اين سخت ميزباني وب سايت هاي اشتراك فايل يا همان هاست وب سايت ها اشاره كرد. در متن ذيل آدرس بهترين وب سايت هاي خارجي در گويه اشتراك فايل را به شما معرفي ميكنم:
وب سايت: https://www.mediafire.com/وب سايت: https://prefiles.com/وب سايت: http://nitroflare.com/وب سايت: https://novafile.com/وب سايت: https://gofile.io/وب سايت: https://easyupload.io/از انجايي كه وب سايت هاي اشتراك فايل رايگان ، كاربردي و لازم است براي همين قصد دارم ۱۰ وب سايت اشتراك فايل برتر در ايران را شناسايي كنم كه هميشه در دست رأس هستن و براي پيشه هايتان  ميتوانيد استفاده كنيد.
پس بامن همراه باشيد لغايت در اين نوشتار تارنما هاي خوب ايراني كه خدمات و امكانات نكويي در گزين كردن شما پيمان ميدهند آشنا كنم:
چرا در بين كاربران از سايت هاي آپلود فايل كاربرد ميشودقبل از رفتن به سراغ شناسايي سايت هاي اشتراك فايل ايراني برويم بهتر است . چند موارد كليدي متعلق به ها را باهم برسي كنيم. نكات و موارد زيادي هست براي برسي آپلود سنترها كه در اينجا به چند الي از كليدي ترين و مهمترين موارد آن اشاره خواهيم كرد.
استفاده از سايت هاي آپلود فايل بجاي هاست دانلودخيلي از مديران وب سايت ها براي اين كه خرج زيادي خرج خريد هاست دانلود نكند از تارنما هاي اشتراك فايل كاربرد ميكنند كه از حجم هاست دانلود سايت خود كمتر بهره‌گيري شود.
ولي كمترين سايت هاي آپلود فايل ايراني وب سايت اشتراك فايل هستي دارد كه لينك سر راست دانلود فايل يا ويديو ارائه كند و بايد شخص بر روي لينكي در وب سايتي كه لينك فايل خود را از سايت هاي آپلود فايل گرفته كليك كند و وارد تارنما ارائه دهنده فضاي اشتراك فايل هست برود و در آنجا بر روي لينك دانلود كليك كند كه براي برخي از تارنما هاي پربازديد وجهه نكويي ندارد.
تهيه نسخه پشتيبانبعضي از كاربران براي ذخيره كردن اطلاعات تارنما يا سوداگري يا حتي اطلاعات شخصي خويش تصميم به بكار گيري يا نسخه حامي از اطلاعات خويش ميگيرند كه براي اين كار تارنما هاي آپلود فايل يگانه از برگزيدن هاي آنان ميباشد ولي به شخصه آپلود به كار  اطلاعات كسب و كار خود يا اطلاعات شخصي را در اين تارنما ها را پيشنهاد نميكنم.
آپلود فايل هاي ايميليشايد براي شما هم پيش آماده باشد كه براي ارسال فايلي از راه ايميل به دشوار برخورده باشيد چون كه سرويس هاي ايميلي مانند جيميل كه بدست گوگل ارائه ميشود اغلب از حجم ۵۰ مگابايت امكان آپلود فايل وجود ندارد!
براي اين كه بتوانيم فايل هاي با حجم بالا را در ايميل خود بهره‌گيري نماييم بايد از سرويس آپلود فايل استفاده كرد كه فايل هاي باحجم بالا را در ايميل خويش بتوانيد كاربرد كنيد و هيج گونه محدوديتي نداشته باشيد.
اشتراك فايل در شبكه هاي اجتماعي و انجمن هاگاهي اوقات كاربران براي به اشتراك گذاشتن فايل ها خود در شبكه هاي اجتماعي و انجمن ها با محدوديت فرمت يا حجم روبه رو ميشوند كه بهترين گزينه قابل اجرا اشتراك فايل در سايت هاي آپلود فايل است و كاربران بدون محدوديت ميتوانند فايل ها خويش را به اشتراك قراردهند.
معايب سرويس هاي اشتراك فايل چيست؟شايد تاحالا پيش خودتان انديشه كرده باشيد كه خدماتي كه رايگان باشد دشوار يا معايبي هم بايد داشته باشد!ميتوان گفت ديد شما صحيح است. چون در تارنما هاي اشتراك فايل كاربران مجاني استفاده ميكنند صد درصد معايبي خواهند داشت.
يكي از معايب اصلي اين گونه تارنما ها ارائه لينك دانلود غيرمستقيم است كه باعث ميشود كاربران براي دانلود فايل دو بار اقدام به دانلود كنند و به صفحه اي در سايت اشتراك گذاري هدايت ميشوند و اين اقدام براي نرم افزارهاي دانلود منيجر دشوار ساز ميشود و نميتواند فايل را دانلود كند
ديگر عيب وب سايت هاي آپلود فايل ميتواند در نسخه رايگان در ناچيز بودن سرعت دانلود فايل اشاره كرد كه ميتوان جز معايب اين نوع وب سايت ها اشاره كرد.
بامن همراه باشيد هدف دارم برترين هاي اشتراك فايل در ايران را باهم برسي كنيم.
 
 
۱۰سايت برتر اشتراك فايل در سنه ۹۹ 
يو آپلودسايت يو آپلود
وب سايت يوآپلود جز باستاني ترين و  قوي ترين  سايت هاي اشتراك فايل رايگان در ايران است كه ميتوان گفت بهترين برتري آن رايگان بودن و دائمي آن است.در سايت يوآپلود از اكانت پولي و پريميوم بهره‌گيري نشده و تمامي خدمات اين وب سايت رايگان است.
شما ميتوانيد با عضويت در وب سايت يوآپلود  به راحتي ميتوانيد كنترل كاملي بر فايل هاي آپلود شده خود داشته باشيد و امكان حدف كردن فايل ها وجود دارد. ولي در نسخه مهمان (عضو نبودن در سايت) امكان مديريت و حدف فايل ها وجود ندارد.
طراحي گرافيكي وب سايت يا همان رابط كاربري ساده و كاربر پسند آن هم گرد از برتري هاي تارنما يو آپلود محسوب مي شود. پيچيدگي خاصي در اين تارنما احساس نميشود و كاربران به راحتي ميتوانند استفاده كنند.
تنها عيبي كه در
 
 
رابط كاربري ساده و كاربر پسند آن هم گرد از برتري هاي اين سايت آپلود مجاني فايل محسوب مي شود. پيچيدگي خاصي در يوآپلود ديده نمي شود.
تنها عيبي كه يوآپلود دارد محدوديت در آپلود فايل ها است. در يوآپلود نمي توانيد فايل هايي كه حجم اغلب از 300 مگابايت دارند را آپلود كنيد. يوآپلود از تمام پسوندهاي دوست داشتني مانند zip و rar نيز پشتيباني مي كند.
بيشتر از يوآپلود براي آپلود عكس و فايل هاي كم حجم موقتي استفاده مي شود.
 
مزاياي يوآپلود:آپلود تند و تقسيم جمعي فايل هارابط كاربري ساده اما كاربرديپشتيباني از پسوندهاي گوناگون براي آپلود فايل هامديريت آسان فايل هاي آپلود شدهماندگاري دائمي فايل ها روي سرورهاي يوآپلودارائه حجم بي نهايت آپلود براي هر كاربر 
 
معايب يوآپلود:حداكثر حجم آپلود براي هر فايل 300 مگابايتعدم امكان تغيير و حدف فايل بدست كاربر مهمان

به گوشي‌تان رنگ و لعاب دهيد

۳۸ بازديد

 

گوشي‌ موبايل , گوشي اندوريد ,  تبلت

در‌صورتي‌ كه در دنياي اندرويد تازه‌ وارد هستيد، احتمالا قابليت سفارشي‌سازي آن برايتان كمي پيچيده به نظر مي‌رسد اما مي‌توانيد صفحه اصلي تبلت يا گوشي‌تان را مديريت و ويجت‌ها را به نحو بهينه سازماندهي كنيد كه قابليت‌هاي جانبي بيشتري را در اختيارتان بگذارد.

براي انتخاب يك پس‌زمينه مناسب و دلخواه، انگشت خود را براي مدتي كوتاه روي صفحه نمايش نگه داريد تا يك صفحه محاوره‌اي برايتان باز شود.

 

از بين زبانه‌هاي موجود، Wallpaper را لمس كنيد. با ورود به بخش Wallpaper مي‌توانيد يكي از سه گزينه Gallery، Live Wallpapers و يا Wallpapers را براي انتخاب پس‌زمينه به كار بگيريد. از طريق بخش Gallery مي‌توانيد يكي از پس زمينه‌هاي موجود در برنامه Gallery اندرويد را انتخاب كنيد.

 

اين مجموعه شامل تصاويري است كه قبلا روي گوشي يا تبلت خود ذخيره كرده‌ايد. تصاويري كه در سبه گوشي‌تان رنگ و لعاب دهيدويس آنلاين Picasa داريد هم توسط اين مجموعه قابل دسترسي هستند. قسمت Live Wallpapers شامل مجموعه‌اي از تصاوير پس‌زمينه متحرك است و جلوه زيبايي به دستگاه اندرويدي شما مي‌دهد.

 

با اين‌حال در‌صورتي‌كه از بابت مصرف باتري خيال‌تان راحت نيست، بهتر است سراغ اين تصاوير متحرك نرويد. براي ايجاد ميانبر مربوط به برنامه‌ها، به بخش Apps برويد و انگشت خود را روي آيكون دلخواهي نگه داريد و آن را به صفحه اصلي درگ كنيد.

 

در‌صورتي‌كه مي‌خواهيد چند برنامه را در صفحه اصلي در يك پوشه قرار دهيد، با همين روش آن‌ها را بر روي يكديگر بيندازيد. براي حذف يك پوشه و يا ميانبر كافي است پس از نگه‌داشتن انگشت، آن را به آيكون X در بالاي صفحه اصلي درگ كني