دانلود از يوتيوب به كمك سايت

۴۲ بازديد

يوتيوب (YouTube) مشهورترين سايت اشتراك‌گذاري ويديو است كه پس از گوگل بزرگ‌ترين وب‌سايت در جهان به آمار مي‌آيد. علت اين شهرت و محبوبيت هم بر كسي پوشيده نيست، هستي ميليون‌ها ويدئو با موضوعات مختلفي كه هر سليقه‌اي را خوشنود مي‌كند. بااين‌وجود احد از دغدغه‌هاي هميشگي تمام كاربران اين سايت محبوب، دانلود ويديوهاي دلخواهشان است. چراكه يوتيوب هيچ گزينه‌ دانلودي را براي كاربران در عقيده نگرفته است. دانلود از يوتيوب به كمك سايت از سوي ديگر در ايران سخت بيش از اين‌هاست. دشوار فيلترينگ و عدم امكان نگريستن فيلم‌ها به‌صورت آفلاين هر كاربري را مجبور مي‌كند تا براي مشاهده دوباره ويديوي موردعلاقه‌اش فيلترشكن را روشن كند لغايت ويديو مجدد بارگيري شود! كاري كه بدون شك بسياري از ما به دليل سرعت‌پايين و گراني اينترنت قيدش را خواهيم زد. براي خلاصي از زحمت بارگيري‌هاي چندباره و جلوگيري از هدر رفتن ترافيك اينترنت، چاره‌اي جز دانلود باقي نمي‌ماند. يك‌بار دانلود، براي يك‌عمر! ولي اين پيشه چه طور ممكن است؟! احتمالاً تعجب كنيد ولي راه‌هاي بسياري براي دانلود فيلم از يوتيوب وجود دارد. راه‌هايي كه در اين نوشتار به تك‌تك آن‌ها خواهيم پرداخت الي موانع دانلود از يوتيوب را براي همش از پيش پايتان برداريم. بعد اين مقاله از سايت جت را از دست ندهيد و الي پايان به اتفاق ما باشيد.

1) شيوه دانلود از يوتيوب با لينك مستقيم براي اينكه بتوانيد با دست‌خالي و بدون هيچ نرم‌افزاري ويديوي دلخواهتان را از سايت يوتيوب (سايت YouTube) دانلود كنيد دو گذرگاه قبل رويتان پيمان دارد: گرد اينكه از «سايت‌هاي كمكي دانلودكننده از يوتيوب» بهره‌گيري كنيد و يا از برخي «پيشوندها و پسوندها» كمك بگيريد. در پيوسته هردوي اين روش‌ها را بررسي خواهيم كرد. براي دانلود ويديوها از يوتيوب چندين شيوه پيش روي شماست؛ سايت‌هايي هستي دارند كه با وارد كردن لينك ويديوي مدنظر، آن را برايتان اندوخته مي‌كنند.
برخي نرم‌افزارها نيز هستي دارند كه اين پيشه را براي شما سپريدن مي‌دهند؛ ولي اگر شما از آن بخش افرادي هستيد كه معمولاً كارهايتان را با موبايل انجام مي‌دهيد، به كارگيري نرم‌افزار شدني است. ما به شما شيوه دانلود از يوتيوب در اندرويد را نيز آموزش مي‌دهيم لغايت به اين ترتيب نه تنها از طريق لپ‌تاپ بلكه با گوشي همراهتان هم بتوانيد به راحتي هر ويديويي را كه مايليد از يوتيوب دانلود كنيد تا آن را در سررسيد مناسب‌تري مشاهده يا حتي براي خودتان آرشيو كنيد.
معرفي سايت هاي دانلود از يوتيوب Qdownloader: براي به كارگيري اين سايت ابتدا بايد لينك ويدئوي موردنظرتان را از يوتيوب كپي كنيد. سپس به آدرس qdownloader برويد و در كادر مشخص‌شده لينك را paste و روي دكمه download كليك كنيد. منتظر بمانيد تا دانلود كامل شود.
سايت qdownloader براي دانلود از يوتيوب
 
 savefrom : بين كاربران ايراني شناخته‌شده‌ترين سايت دانلود از يوتيوب savefrom است، زيرا دسترسي سهولت دارد. به‌علاوه برايتان امكان دانلود ويدئو با انواع فرمت‌ها و كيفيت‌ها فراهم است. براي به كارگيري اين سايت آغاز بايد آدرس ويدئو را كپي كنيد و بعدازآن وارد سايتشويد. آدرس را در كادر «Just insert a link»  وارد كنيد. با اين كار، سايت بي درنگ توصيه دانلود اپليكيشن را به شما مي‌دهد ولي نيازي نيست  اپليكيشن را دانلود و نصب كنيد. با گزينش گزينه قرمزرنگ «download video in browser» مي‌توانيد از طريق همين صفحه ويديوي دلخواهتان را دانلود كنيد. بعد از گزينش كيفيت، روي download كليك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.