صندلي هاي تاشو

۶۸ بازديد

صندلي تاشو بچه گانه:از وسايلي كه امروزه براي كودكان يا حتي در سيسموني جاسازي مي‌شود صندلي تاشو كودك است. با پروا به بدن طريف كودكان اين گونه صندلي بايد مناسب با فيزيك بدن آنها طراحي شده باشد. اما از بهترين طراحي هايي كه مي‌توان نام برد طرح هاي مختلف بر روي اين نوع صندلي و ميزها مي‌باشد. همه كودكان دوست دارند كه نقاشي ها و يا تكاليف درسي خود را جايي اتمام دهند كه به آن علاقه داشته باشند. اين صندلي با طرح هاي مختلف مي‌تواند كودكان را تشويق به انجام تكاليف آن ها كند.ميز تحرير آريا طرح دار باكس دار طرح پونيامروزه كودكان ما خو كرده اند كه تكاليف خويش را صندلي تاشو بچه گانه روي زمين سپريدن دهند اما اين شغل بسيار اشتباهيست كه مايه مرض هايي مي‌شود. كه يكتا متعلق به ها كمر درد است. براي جلو گيري از آسيب رسيدن به آنها اين نوع صندلي ها پسنديده كودكان شماست.

صندلي غذاي تاشو:صندلي غذاخوري تاشو كودك داراي وزن 1.7 كيلوگرم، حائز سيني و تكيه گاه قابل شستشو، مناسب براي كودكان با حداكثر وزن 12 كيلوگرم پسنديده براي كودكان دلبند شماست.صندلي غذاي تاشواين صندلي تاشو پلاستيكي را مي‌توانيد تا كوكان 5 سال بسته به فيزيك تن آنها كاربرد كنيد.
صندلي تاشو پايه بلند:صندلي تاشو بلند پسنديده براي منازل شما است. با استفاده از اين صندلي تاشو خانگي مي‌توانيد خوردن خوراك را راحت تر كنيد. براي كساني كه نميتوانند روي زمين بنشينند و يا نمي‌خواهند ميز ناهار خوري را جاسازي كنند صندلي تاشو اپن بهترين فرآورده است كه با بها مناسبي كه دارد به راحتي مي‌توانيد به تعدا اعضاي خانواده خود اين فرآورده را تهيه كنيد و جلو و پشت اپن خويش پيمان دهيد.صندلي تاشو پايه بلنداين گونه صندلي براي كساني طراحي شده است كه نميتوانند به راحتي بر روي صندلي هاي با بلندي پايين تر بنشينند و يا مي‌خواهند صندلي را پشت اپن خويش پيمان دهند. ميز و صندلي غذاخوري تاشو مي‌تواند با وزن كمي كه دارد به راحتي جايگزين ميز ناهار خوري ها با حجم بالا شود.

هر آنچه كه بايد در رابطه با قابليت پروموشن اينستاگرام و بهبود كارايي آن بدانيد

۶۲ بازديد

 

اگر شما از صاحبان كسب‌و‌كار باشيد و به تبليغات در فضاي مجازي نيز علاقه‌مند باشيد، احتمالا تا به حال از خود پرسيده‌ايد كه پروموشن اينستاگرام چگونه كار مي‌كند؟ در اين مقاله قصد داريم تا به اين قابليت تبليغاتي كه كسب‌و‌كارها را مورد هدف قرار داده، بپردازيم، پس پيشنهاد مي‌كنيم كه در ادامه با ما همراه باشيد.

در چند سال گذشته اينستاگرام قابليت‌هايي را به پلتفرم خود اضافه كرده و كسب‌و‌كارها با استفاده از آن‌ها توانسته‌اند كه از اين شبكه اجتماعي و مزاياي آن استفاده بهتري داشته باشند. اين قابليت‌ها شامل: تبليغات پروموشن، تحليل‌ها و بهبود كيفيت زندگي مي‌شوند. چنين مزايايي باعث مي‌شوند تا اينستاگرام (مخصوصا براي كسب‌و‌كارها) از ساير پلتفرم‌ها بيشتر متمايز شود.

پروموشن اينستاگرام

همان‌طور كه از نمودار بالا مشخص است، هنگامي‌كه بحث بر سر تعامل و شناخت كاربران باشد، اينستاگرام به طرز چشمگيري از رقباي خود پيشي مي‌گيرد. اولين تغيير بزرگ در اين زمينه به سال 2016 و معرفي پروفايل Business (كسب‌و‌كار) بازمي‌گردد. در اين‌گونه حساب‌ها، شركت‌ها به‌ جاي استفاده از حساب‌هاي شخصي، از حساب‌هاي Business استفاده كرده و در نتيجه از ابزارهاي تبليغاتي و تحليلي بيشتري نيز برخوردار خواهند بود.

البته در آينده مي‌توانيد حالت حساب خود را از Business به شخصي تغيير دهيد. برخي از كاربران نيز ادعا كرده‌اند كه الگوريتم‌هاي فيسبوك و اينستاگرام، رتبه حساب‌هاي شخصي را بالاتر از حساب‌هاي Business قرار مي‌دهند، هرچند كه احتمال چنين چيزي بسيار پايين است.

مزاياي حساب‌هاي Business در اينستاگرام

  • يك دكمه تماس جداگانه به‌جاي قرار دادن اطلاعات تماس در قسمت bio
  • توانايي انتخاب دسته/صنعت براي كسب‌و‌كار خود
  • دسترسي به قابليت Insights. با استفاده از اين ويژگي مجبور نيستيد كه فقط بر اظهارنظرها و لايك‌ها تكيه كنيد، بلكه مي‌توانيد تعامل با كاربران و تأثيرات محتواي خود را نيز بهتر مورد تحليل و بررسي قرار دهيد.
  • قابليت قرار دادن تبليغات محض در مقايسه با پست‌هايي كه فقط ظاهري تبليغات‌گونه دارند. اين‌گونه پست‌ها در قسمت پست‌هاي حمايت مالي (اسپانسر) در بخش فيدها و استوري‌ها و به همراه تعداد بي‌شماري از مشخصات هدف‌گيري، حالت‌هاي تبليغاتي، اهداف، روش‌هاي پرداخت و … نمايش داده مي‌شوند.
  • يكپارچه‌سازي بازاريابي حساب‌هاي تأثيرگذار. با استفاده از اين قابليت، كسب‌و‌كارها مي‌توانند از تگ «Paid Partnership» استفاده كرده و ضمن شفاف نگه‌داشتن جريان‌هاي پولي خود، محتواي قرار داده شده توسط سايرين را نيز مورد تحليل قرار دهند.

پروموشن اينستاگرام چگونه موجب رشد كسب‌و‌كارها مي‌شود؟

آيا تا به حال درباره اثبات اجتماعي مطلبي را شنيده‌ايد؟ اين موضوع بدين معنا است كه هر چه پست‌هاي يك كسب‌و‌كار در شبكه‌هاي اجتماعي بيشتر مورد بازديد، بازبيني، به‌اشتراك‌گذاري و … قرار گيرند، آن كسب‌و‌كار هم در دنياي واقعي و هم در فضاي مجازي از مقبوليت بيشتري برخوردار خواهد بود. محبوبيت در بين مردم نه تنها اعتبار، بلكه مهم بودن يك موضوع را نيز نشان مي‌دهد.

در دنياي ديجيتال امروزي كه اطلاعات با سرعت سرسام‌آوري در حال جابجا شدن است، طبيعتا كسب‌و‌كارهايي مي‌توانند در زمينه توليد محتوا موفق باشند كه شاخص‌هاي فني را نيز رعايت كنند. اگر محتواي شما بتواند افرادي را به خود جذب كند، آنگاه عملكردي شبيه به گلوله برف خواهد داشت.

پروموشن اينستاگرام چگونه مي‌تواند مقبوليت اجتماعي يك كسب‌و‌كار را افزايش دهد؟

بزرگ‌ترين كاربرد پروموشن اينستاگرام در زمينه اطلاع‌رساني برندها است. الگوريتم اين پلتفرم نيز همانند ساير شبكه‌هاي اجتماعي بر عامل سرعت/محبوبيت تكيه دارد؛ يعني هرچه ميزان محبوبيت پست‌هاي شما بيشتر باشد، كاربران بيشتري نيز شما را مشاهده خواهند كرد.

اينستاگرام پي برده كه حدود 60 درصد كاربران اين شبكه از طريق اين پلتفرم از محصولات و سرويس‌هاي جديد مطلع شده و همچنين 75 درصد كاربران نيز اظهار كرده‌اند كه پس از مشاهده يك پست، اقداماتي از جمله بازديد از وب‌سايت، خريد محصولات و … را انجام داده‌اند.

تفاوت پروموشن اينستاگرام با تبليغات در چيست؟

پروموشن اينستاگرام

پروموشن اينستاگرام باعث بيشتر ديده‌ شدن پست‌هاي كاربران شده و هزينه انجام اين كار نيز بر اساس پرداخت مبلغي به ازاي هر 1000 بازديد (CPM) صورت مي‌گيرد. اين در حالي بوده كه تبليغات شركت‌هايي همانند گوگل بر مبناي تعداد كليك موفق (CPC) است.

پست‌هاي پروموشن پست‌هايي عادي و غيرتبليغاتي بوده و شما آن‌ها را به پست‌هاي اسپانسرشده تبديل مي‌كنيد. شايد آن‌ها نيز از تگ «Sponsored» استفاده كنند، اما برخورد اينستاگرام با آن‌ها متفاوت خواهد بود. در واقع يك پست تبليغاتي را مي‌توان با روش‌هاي مختلفي طراحي كرد، اما پروموشن به معنا افزايش لايك، بازديد و اظهارنظر همان پست تبليغاتي ساده است.

دليل اينكه اينستاگرام پروموشن را به‌عنوان يك ويژگي جداگانه ارائه مي‌دهد اين است كه در شبكه‌هاي اجتماعي هيچ كسب‌و‌كار و هيچ حسابي نبايد فقط از يك نوع پست استفاده كند. بهترين استراتژي در فضاي مجازي، ايجاد تعادل بين پست‌هاي پروموشن و پست‌هاي تبليغاتي ساده است.

آيا ساير انواع تبليغات از پروموشن ارزان‌تر هستند؟

در حقيقت اطلاعات كاملي در اين زمينه در دسترس نيست، اما طبق برآوردهاي مؤسسه AdEspresso، هزينه تبليغات كليكي بين 0.7 الي 0.8 دلار متغير بوده و اين در حالي است كه اين تبليغات براي سنين 25 الي 34 سال نسبت به سنين 13 الي 17 سال، هزينه بيشتري خواهند داشت.

چگونه بايد از پروموشن اينستاگرام استفاده كنيم؟

پروموشن اينستاگرام از يك حساب Business شروع مي‌شود. البته اگر هنوز حساب شما در حالت شخصي قرار دارد، مي‌توانيد با طي كردن مراحل زير، حالت حساب خود را به Business تغيير دهيد

منبع:

https://itresan.com/296171/%d9%87%d8%b1-%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88/

منظور از بازي‌هاي AAA چيست؟

۷۰ بازديد

شايد پيش‌تر نام بازي‌هاي AAA به گوشتان خورده باشد. اين‌ بازي‌ها عناويني با بودجه‌هاي كلان هستند كه در رسانه‌ها نيز تبليغات گسترده‌اي براي آن‌ها انجام مي‌شود. در اين مقاله قصد داريم تا به ماهيت اين‌گونه بازي‌ها پرداخته و همچنين تأثير آن‌ها بر صنعت بازي‌هاي ويديويي را نيز موردبررسي قرار دهيم، پس پيشنهاد مي‌كنيم كه در ادامه با ما همراه باشيد.

همان قضيه فيلم‌هاي پرمخاطب، اما اين‌ بار براي بازي‌ها

به احتمال زياد پيش‌تر به تماشاي فيلم‌هاي پرمخاطب (بلاك‌باستر) بسياري پرداخته‌ايد (همانند انتقام‌جويان). فيلم‌هاي پرمخاطب معمولا بودجه‌هاي كلاني داشته، تيم توليد آن‌ها از هزاران نفر تشكيل شده و همچنين بازيگران و استوديوهاي فيلم‌سازي مطرحي نيز در توليد آن‌ها نقش دارند. همچنين انتظار مي‌رود كه اين‌گونه فيلم‌ها درآمدهاي ميليارد دلاري نيز داشته باشند. عناوين AAA در صنعت بازي‌هاي ويديويي نيز همان نقش فيلم‌هاي پرمخاطب در صنعت سينما را دارند.

همانند فيلم‌هاي پرمخاطب، بازي‌هاي AAA نيز از كادر توليد مجربي بهره‌مند بوده، تحت‌ نظر استوديوهاي نام‌آشنا توليد شده و همچنين فرآيند ساخت آن‌ها گاهي اوقات سال‌ها به طول مي‌انجامد (همانند بازي‌هاي شركت راكستار). بازي‌هاي AAA تبليغات گسترده‌اي داشته و همچنين بازه پيش‌فروش آن‌ها نيز طولاني است، بنابراين بازي‌بازان به محض انتشار اين عناوين، مي‌توانند آن‌ها را تهيه نمايند. مسئوليت انتشار اين قبيل بازي‌ها برعهده ناشران مطرح همانند نينتندو، سوني، اكتيويژن و يا الكترونيك آرتس است.

بسياري از بازي‌هاي AAA، خود بخشي از يك فرنچايز محبوب هستند. اين قضيه شباهت بسياري به ساخته‌هاي استوديوهايي همانند ديزني و يا برادران وارنر دارد. همان‌طور كه اين استوديوها هرساله فيلم‌هاي جديدي را روانه بازارها مي‌كنند، ناشران بازي‌هاي بزرگ نيز هر چند سال يك‌بار و يا حتي به‌صورت سالانه به انتشار بازي‌هاي جديد اقدام مي‌كنند. Call of Duty ،Battlefield ،Mario و FIFA عناويني بوده كه نسخه‌هاي جديد آن‌ها با تغييرات كمي منتشر شده و به‌صورت مكرر نيز ركوردهاي فروش خود را جابجا مي‌كنند.

منظور از بازي‌هاي AAA چيست؟

بازي‌هاي AAA

حال چگونه بايد بازي‌هاي AAA را تشخيص داد؟ اولين نشانه اين است كه حتي اگر استوديوهاي سازنده اين عناوين را نيز نشناسيم، باز مي‌توانيم با توجه به قيمت‌هاي اوليه آن‌ها به اين موضوع پي ببريم. امروزه نسخه‌هاي فيزيكي و ديجيتالي عناوين بزرگ در كشوري همانند ايالات‌متحده، قيمت اوليه 60 دلاري دارند. البته اين قضيه با توجه به مناطق و كشورهاي مختلف، متفاوت خواهد بود. همچنين لازم به ذكر است كه قيمت بازي‌هاي AAA به دليل فروش بيشتر و همچنين باندل‌هاي متنوع، به مرور زمان كاهش مي‌يابد. بايد اشاره كنيم كه قيمت 60 دلاري اكثر عناوين AAA شامل مواردي همچون season pass و يا محتواي قابل‌ دانلود روز عرضه (DLC) نخواهد بود، درحالي‌كه افزودن اين موارد مي‌تواند ارزش خريد يك بازي و همچنين احترام به حقوق مصرف‌كننده را نيز بالاتر ببرد.

مورد بعدي به مقياس بازي‌ها مربوط است. بدون شك بازي‌هاي غير AAA زيادي وجود دارند كه ايده‌هايي بلندپروازانه داشته و همچنين قيمت بالايي نيز دارند، اما با اين حال، بودجه محدود اين‌گونه عناوين هميشه محدوديت‌هايي را براي توسعه آن‌ها ايجاد كرده است. عناوين AAA همچون Red Dead Redemption ،The Witcher و Grand Theft Auto هزاران ساعت محتوا داشته و همچنين به دليل جهان‌باز بودن، مخاطب را به جست‌و‌جو و كاوش بيشتري ترغيب مي‌كنند. معمولا جلوه‌هاي بصري اين عناوين، استانداردهاي گرافيكي بازي‌هاي ويديويي را جابجا مي‌كنند.

يكي ديگر از شاخصه‌هاي مهم، اندازه تيم سازندگان اين بازي‌ها است. اگر هزاران توسعه‌دهنده و همچنين چندين استوديو مشغول كار بر روي يك عنوان باشند، طبيعتا بايد انتظار يك بازي پرسروصدا را نيز داشته باشيم. معمولا به دليل مقياس و گستردگي اين قبيل بازي‌ها، ناشران آن‌ها توسعه برخي از جنبه‌هاي اين عناوين همانند انيميشن‌هاي سه‌بعدي، مدل‌سازي، طراحي صدا و اتصالات آنلاين را به شركت‌هاي شخص‌ ثالث برون‌سپاري مي‌كنند.

منبع:

https://itresan.com/295916/%d9%85%d9%86%d8%b8%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-aaa-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

معرفي ۲۸ افزونه هاي ضروري و كاربردي وردپرس

۶۴ بازديد

همانطور كه مي دانيد سيستم مديريت محتواي وردپرس يك سيستم نيرومند در گويه طراحي سايت مي باشد كه به وسيله افزونه هايي كه دارد ، مي تواند تكميل شود و باره استفاده پيمان گيرد. به همين خاطر افزونه هاي مجاني و پرميوم معرفي افزونه هاي كاربردي طراحي سايت خبري بسياري در دسترس قرار دارد كه با هر كدام از آنها ميتوان نياز خويش را رفع كرد و امكانات بهتر و چيره دست تري را در سايت پياده سازي كرد  افزونه هاي بايسته در وردپرس بسيار وجو داردكه بايد آنها را معرفي كرده و لغايت بتوان از آنها بهره‌گيري كرد .

Advertisements
۲۸ افزونه كاربردي و ضروري در وردپرسدر مخزن وردپرس پلاگين هاي زيادي در دسترس است ولي اين تعداد نشانه دهنده اين نيست كه كل آنها را براي سايت ما مهم و كاربردي است و بايد آنها را نصب كرد بلكه بايد در مقوله هر يك از آنها شناخت پيدا كرد و برحسب دربايستن ، پلاگين ضروري خود را در اندوختگاه وردپرس يافته و نصب كرد .
از سال ۱۳۹۴ تا به امروز ۳۴/۵۴۱ افزونه ساخته شده است ۷۸۲/۲۴۹/۷۸۹ بار دانلود شده اند اين رقم بسيار قابل پروا مي باشد و در سنه ۱۳۹۵ بر شمار اين رقم افزوده شده است و روز به روز اين شمار افزايش پيدا مي كند و گسترش دهندگان اكثريت آغاز به ساخت و ايجاد پلاگين ها مي كنند . نكته مهم اين است كه وردپرس فقط سي ام اسي است كه در ماركت ميزان ۶۱ درصد استفاده كننده را به خويش اختصاص داده است و بعد از آن به ترتيب جوملا با ۸ درصد ، دروپال با ۵ درصد ، مجنتو با ۳ درصد مي باشد .
اگر شما جزء كساني هستيد كه به تازگي با وردپرس آشنا شده ايد و آن را شناخته ايد بايد حتما افزونه هاي وردپرس را شناخته و بهترين و كارآمد ترين آنها را گزينش كنيد . به همين خاطر تصميم گرفتيم افزونه هاي مفيدي را كه مي توانيد در سايت از آنها كاربرد كنيد و اصولا در تمام سايت ها باره استفاده پيمان مي گيرند را به شما شناسايي كنيم ، اين افزونه ها در تقسيم بندي ذيل قرار مي گيرند:
افزونه هاي بهينه سازي و سئو وردپرسWordPress seo by yoast : افزونه سئوي وردپرس ، اين افزونه موجب ميشود الي با به كارگيري آن ، ما در سايت خويش مراحل بهينه سازي را انجام داده و تاثير سايت را افزايش دهيم .نسخه پريميوم افزونه yoastW3 tatal cache : اين افزونه ، افزونه كش وردپرس است كه با افزايش صفحات سايت در گوگل موجب شفا تاثير و بهينه سازي سايت خواهد شد و سرعت سايت را نيز بالا ميبرد .All in one seo pack : اين افزونه نيز از پلاگين ها سئو و بهينه سازي سايت است كه مي تواند با نرمش بالاي خويش سئو سايت را خيلي بهتر درمان عذر مي‌خواهم .افزونه سئو All in One SEO Pack Pro پرميومافزونه هاي امنيت و ايمني وردپرسAkismet : اين پلاگين در زمينه چك كردن كامنت ها و ديدگاه ها مورد بهره‌گيري پيمان مي گيرد ، اسپم ها را شناسايي كرده و كامنت ها و نظراتي را كه كاربران در سايت قرار مي دهند را چك كرده و اگر بر خلاف قوانين باشند ، آنها را تاييد نمي كند .WordPress simple firewall : اين افزونه با كمك يك فايروال از سايت شما محافظت كرده و از ورود اسپم ها نيز بازدارندگي مي كند و يك امنيت و ايمني پسنديده و لازم را براي ورود به سايت به وجو خواهد آورد .Wordfence : اين پلاگين دربرگيرنده فايروال ، آنتي ويروس ، اسكن تارنما ، اسكن كردن آدرس ها و كش تند در موتور هاي جستجو مي باشد .افزونه هاي فرم ساز در وردپرسJetpack contact form : اين افزونه از افزونه هاي فرم ساز است و با به كارگيري آن شما به راحتي مي توانيد در هر صفحه يا برگه و در نوشته فرم تماس ايجاد كنيد . از امكانات گزيده تر اي كه اين افزونه دارد مي نا به اضافه كردن فيلد هاي مورد دربايستن ، سفارش سازي اعلانات ايميل ، بازدارندگي از اسپم شدن نگرش ها ، ريدايركت كردن لينك ها ، صفارش سازي ظاهر فرم و … اشاره كرد .Wp contact form : با اين افزونه مي تاب فرمي جهت تماس كاربران با شما را در سايت ايجاد كرد .Gravity forms  : شما اگر بخواهيد هر گونه فرمي را به سادگي در سايت خود بسازيد مي توانيد از اين پلاگين بهره‌گيري كنيد جالب است بدانيد كه بيش از ۱ ميليون سايت وردپرسي از اين فرم ساز بهره مند هستند .Contact from 7 : اين فرم تماس يكي از مشهورترين مي باشد كه زياد ساده و منعطف است به طوري كه ۱۶ ميليون بار توسط كاربران وردپرسي دانلود و بهره‌گيري شده است .Disqus : اين افزونه در جهت بارگذاري سريع و سطح كاربري بصري براي تقسيم نگرش ها و ارسال ايميل ، آگاهي رساني به كاربران باره بهره‌گيري است . كاربراني كه داراي اكانت فيسبوك يا گوگل پلاس هستند به راحتي مي توانند وارد شوند و كامنت بگذارند .افزونه هاي شبكه هاي اجتماعي در وردپرسShareholic : شما مي توانيد پلتفرم محتوايي را ايجاد كرده و به وسيله ي آن به راحتي از شبكه هاي اجتماعي بهره‌گيري كرده و محتوا را به اشتراك گذاريد و حتي آنها را آناليز كنيد.Social media feather : دكمه هاي شبكه هاي اجتماعي را در گزين كردن شما مي گذارد و امكان در عقيده اخذ پوسته هاي گوناگون را به شما ميدهد و وانگهي به آساني ميتوان از شبكه هاي اجتماعي با كارايي بالا و به سرعت در سايت خويش ، بارگذاري كنيد .Addthis share buttons : اين پلاگين به شما امكانادغام ۳۳۰ پلتفرم اجتماعي و بوكمارك كردن تارنما ها را مي دهد .Sharethis : يگانه از افزونه هاي مشهور در اين زمينه مي باشد كه نزديك ۱/۵ ميليون بار دانلود شده است .افزونه هاي اسلايدر در وردپرسSmooth slider : شما اين افزونه ، مي توانيد درونمايه و عكس ها را به صورت متحرك درآورده و به نمايش بگذاريد .Wow slider : ايجاد اسلايدر ها با تصاوير و ايجاد افكت هاي مختلف به آن ، با كمك اين افزونه امكان پذير است .Meta slider : يك پكيج كامل مي باشد كه حائز ۴ اسلايدر متفاوت است كه شما با هر يك از آنها مي توانيد اسلايدر هاي رسپانسيو برپايي كنيد .افزونه هاي شمردن سايت در وردپرسGoogle analytics : امكان نگريستن شمردن و رويدادها در سايت ، را به وسيله گوگل آناليتكس به شما مي دهد فقط كاري كه شما بايد سپريدن دهيد اين است كه كد تاييد را از گوگل آناليتكس گرفتن و در افزونه قرار دهيد .Wp state Dashboard : اين افزونه ترافيك و احصاء سايت را به چهره نمودار نمايش ميدهد و در ضمن افرادي را كه در شبكه هاي اجتماعي عضو هستند را مشخص مي كند .Jetpack : اين افزونه شما را به سايت  wordpress. com وصل كرده الي بتوانيد بعضي از افزونه ها را از آن اخذ كنيد ، اين افزونه از سايت وردپرس توان مي گيردGoogle analyticator : اين افزونه نيز رويدادها و آمار گوگل آناليتكس را در داشبورد سايت نمايش ميدهد .افزونه هاي مديريت درونمايه در وردپرسEditorial calendar : جهت نظم بخشيدن به توليد درونمايه ، ايجاد سالنامه زمانبندي شده و ايجاد جدول برنامه ريزي شده براي انتشار پست ها و … از اين افزونه ميتوان كاربرد كرد .Content scheduler : شما زماني كه محتوايي را ايجاد كرده و يا آن را ويرايش مي كنيد مي توانيد با اين افزونه تاريخ تعيين شده را ، به شما يادآوري كند . شما اين جدول را مي توانيد به چهره خودكار تنظيم كنيد .Aged content message : اگر بخواهيد پيامي را در بالاي نوشته هاي يكتا به صورت يك اطلاع رساني نمايش دهيد مي توانيد از اين افزونه كمك بگيريد .افزونه هاي بك آپ گيري در وردپرسBackWp up : شما با اين افزونه از سايت وردپرسي خويش مي توانيد يك نسخه حامي بگيريد الي در موعد لازم آن را بازگرداني كنيد و يا نسخه حامي خويش را در دراپ باكس اندوخته كنيد .Wp DB backup : اين افزونه ۲ ميليون بار دانلود شده است و يكتا از سرشناس ترين افزونه ها در مقوله بك آپ گيري از پايگاه ديتا وردپرس است .Vaultpress : اين افزونه امكان تعبيه بك آپ و بازگرداني آن را به ابتدايي ترين شيوه و با سرعت بالا در گزين كردن شما مي گذارد .

به‌روزرساني اندرويد 10 براي اسمارت‌فون نوكيا 4.2 در آينده‌اي نزديك منتشر مي‌شود

۵۷ بازديد

2 روز پيش كمپاني HMD Global به‌روزرساني اندرويد 10 براي اسمارت‌فون نوكيا 3.2 را منتشر كرد. امروز نيز اين شركت فنلاندي از انتشار به‌روزرساني اندرويد 10 براي يك اسمارت‌فون ديگر نوكيا با نام نوكيا 4.2 خبر داد.

با انتشار به‌روزرساني اندرويد 10 توسط نوكيا 4.2 اين هندست از رابط كاربري بازطراحي شده همراه با ژست‌هاي پيمايشي جديد، مشخصه‌هاي Smart Reply و Family Link، ابزارهاي كنترلي جديد براي حريم خصوصي و موقعيت مكاني و حالت Focus Mode بهره‌مند خواهد شد.

اين به‌روزرساني به‌صورت تدريجي و دسته به دسته منتشر مي‌شود. در نخستين مرحله كاربران 43 كشور جهان، به‌روزرساني جديد را دريافت خواهند كرد. اين كشورها عبارتند از:

ارمنستان، اتريش، آذربايجان، بحرين، بلاروس، بلژيك، كامبوج، دانمارك، استوني، فنلاند، فرانسه (به جز منطقه Orange FR)، گرجستان، هنگ كنگ، ايسلند، هندوستان، اندونزي، ايرلند، قزاقستان، كويت، لائوس، ليتواني، ليبي، لتوني، لوكزامبورگ، ماكائو، مالزي، مغولستان، مراكش، هلند، نروژ، عمان، پرتغال، قطر، روسيه، عربستان‌سعودي، اسپانيا، سوئد، تونس، تايلند، امارات‌متحده عربي، اوكراين، ايالات‌متحده آمريكا و يمن.

امروز به‌روزرساني اندرويد 10 براي اسمارت‌فون نوكيا 4.2 در 10 درصد از بازارهاي فوق منتشر مي‌شود. اين رقم در روز 12 آوريل به 50 درصد افزايش يافته و در روز 14 آوريل به 100 درصد خواهد رسيد.

منبع:

https://itresan.com/296369/%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-10-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%81%d9%88-3/?ref=shahrekhabar

خبرگوناگون سري هواوي ميت 40 از لنز دوربين Free-From و تراشه جديد كايرين 1020 بهره خواهد برد

۶۴ بازديد

گوشي‌هاي سري ميت 40 هواوي چند ماه ديگر معرفي خواهند شد و در همين راستا گو مينگجي (Guo Mingji)، از تحليلگران بين‌المللي، پيش‌بيني‌هايي را درباره آن‌ها كرده است. البته انتظار نمي‌رود اين هندست‌ها زودتر از ماه سپتامبر معرفي شوند و حتي ممكن است به خاطر شيوع ويروس كرونا اين كار ديرتر انجام شود. با اين‌حال، تقريبا همه اطلاعات پيشنهادي مينگجي قابل‌باور هستند، هرچند كه شواهد محكمي در تاييد آن‌ها وجود ندارد.

اگر از چيپست شروع كنيم، ما به احتمال زياد شاهد استفاده از كايرين 1020 (كه با اسم‌رمز “Baltimore” نيز شناخته مي‌شود) در سري ميت 40 خواهيم بود. مينگجي ادعا كرده‌ است كه اين تراشه از پروسه ساخت ۵ نانومتري كوالكام بهره خواهد برد. با اين‌حال هنوز معلوم نيست كه پروسه ساخت آن از نوع N5 خواهد بود كه ۱۵ درصد عملكرد بهتر و ۳۰ درصد مصرف انرژي كمتر نسبت به فناوري ۷ نانومتري دارد، يا اينكه از نوع N5P است كه حدود ۱۵ درصد مصرف انرژي كمتري نسبت به N5 دارد.

نوع هسته‌هاي پردازشي ARM كه در داخل چيپست استفاده خواهند شد هنوز در هاله‌اي از ابهام قرار دارند. مينگجي به هسته‌هاي Cortex-A77 يا Cortex-A78 اشاره كرده‌ كه به نظر مي‌رسد تنها گزينه‌هاي ممكن باشند. در رابطه با تاريخ معرفي كايرين 1020 نيز مينگجي ادعا مي‌كند كه چيپست جديد مي‌تواند در حوالي ماه آگوست به‌طور انبوه عرضه گردد. هواوي راجع به تراشه‌هايش چندان رازدار نبوده و اخيرا برخي از جزييات كايرين 820 5G و كايرين 985 را منتشر كرده است. بنابراين احتمالا در مورد كايرين 1020 هم چنين كاري را خواهد كرد.

در بخش دوربين، براساس جديدترين اطلاعات انتظار مي‌رود كه شاهد بهره‌گيري از طراحي لنز Free-form روي سري ميت 40 باشيم. مينگجي مي‌گويد اين طراحي روي دوربين اولتراوايد اين سري استفاده خواهد شد و انحراف‌ها و اعوجاج‌هاي آن را به حداقل خواهد رساند. طراحي جديد ظاهرا توسط خود هواوي ثبت اختراع خواهد شد و بنابراين منحصر به محصولات اين شركت خواهد بود.

نام طراحي لنز Free-from شايد برايتان كمي مبهم باشد، اما اگر با علم اپتيك آشنايي داشته باشيد ايده آن را به‌راحتي مي‌توانيد بفهميد. البته اين طراحي اسامي ديگري مانند digitally surfaced ،cut-to-polish و direct-to-surface نيز دارد كه كمي توصيفي‌تر هستند. اگر بخواهيم به زبان ساده‌تر بگوييم، طراحي لنز Free-from اشاره به پروسه پيشرفته‌اي دارد كه محدوده گسترده‌اي از اقدامات را شامل مي‌شود: از كارهاي اوليه روي شكل لنز و نوع مواد آن گرفته تا نرم‌افزار پيشرفته و محاسبات پيچيده شكست نور و اپتيك روي سطح لنز. ضمن اينكه بايد به پروسه‌ها و دستگاه‌هاي ساخت آن نيز اشاره كنيم كه مي‌توانند با دقت بسيار بالايي كار كنند. ما درباره ابعادي در حد ۱ ميكرون يا ۱/۲۵۴۰۰ اينچ صحبت مي‌كنيم. بنابراين همانطور كه ملاحظه مي‌كنيد واقعا فناوري پيشرفته‌اي است و ما اميدواريم كه هواوي درنهايت بتواند محصول بهتري ارايه كند.

منبع:

https://itresan.com/296362/%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d9%85%db%8c%d8%aa-40-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%d9%86%d8%b2-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-free-from-%d9%88-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%ac/?ref=shahrekhabar