آرشیو خرداد ماه 1399

تكنولوژي روز

استراتژي بازاريابي و فروش در اينستا

۶۶ بازديد

قبل از اينكه به بحث در باره راهبرد هاي واقعي كه مي تواند به تجارت شما كمك كند ، بپردازيم ، آغاز سعي مي كنيم تعامل با اينستاگرام را فهم كنيم. ما در مقاله هاي قبل درمورد ابزارهاي كاربردي در اينستاگرام صحبت كرديم و در اين نوشتار مي خواهيم ۱۸ راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرام را براي شما بيان كنيم.
ميزان همكاري بيشتر در هر رسانه اجتماعي مي تواند معيار وفاداري پيروان شما به صفحه ي شما تلقي شود.
موفقيت يك پيج اينستاگرام به شمار مخاطبان شما مربوط نمي شود بلكه ميزان منازعه آنها با محتواي برند شما است كه از همه چيز مهم تر است.
اين ميزان سنجش علاقه و تعامل آنها با عكس ها ، فيلم ها و داستان هاي شماست كه به راستي به كاميابي در بازاريابي مي انجامد.
اين مهم است كه مشاغل در رسانه هاي اجتماعي حضوري فعال داشته باشند. در ضمن هيچ راهبرد بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي بدون استفاده از اينستاگرام كامل نيست. اينستاگرام يك بستر برتر براي مارك ها ، تبليغ كنندگان و مصرف كنندگان به طور يكسان فراهم آورده است.
اين اپليكيشن ۸۰۰ ميليون كاربر پركار ماهانه دارد و يوميه ۵۰۰ ميليون پروفايل در اينستاگرام فعال هستند.
چيز ديگري كه شدني است شما را شگفت زده كند اين است كه ۷۰٪ از هشتگ هاي اينستاگرام حائز برند هستند. اين به شما چه مي گويد؟ اگر در اينستاگرام پركار نيستيد ، قطعاً رقباي شما هستند.
كساني كه قبلاً حساب كاربري خويش را تنظيم كرده اند در راه صحيح قرار دارند اما تنها داشتن پيجي از اينستاگرام لزوماً به فروش ته نمي شود.
اگر مي خواهيد فروش و درآمد راستين را از اينستاگرام كسب كنيد ، بايد يك راهبرد مناسب را ارائه دهيد.
در پيوستگي برخي از پارامترهاي كليدي كه براي ارزيابي اشتغال خود بايد در جستجوي آن باشيد را براي شما شرح ديتا ايم :
۱. Followersفالوئر يك عامل پديدار است كه شما بايد به آن توجه كنيد. تعداد مخاطبان يا افراد تأثيرگذار در پيج شما اهميت دارد ولي مهم ترين پارامتر نيست.
علاوه بر تعقيب كنندگانتان ، شما مي توانيد followers جديدي هم با به كارگيري راهكارهايي به صفحه ي خود اضافه كنيد.
۲. Likesميزان مناسب شدن يكتا ديگر از پارامترهاي بنيادي است. اين يك اندازه گيري در سطح پايه است براي اينكه مشخص شود آيا محتواي شما توسط طرفداران شما به احسان پذيرفته شده است يا خير !
اين يك اثر ي نسبتاً سر راست از ميزان محبوبيت پيج شما در بين مخاطبان منظور شماست.
۳. Commentsنظرات جنبه ي ديگري از فضاي اينستاگرام است كه مي توانيد اثناء دنبال و درگير شدن در اينستاگرام به آنها پروا كنيد.
تجزيه و تحليل نظرات ، فهم با كيفيت تري از آنچه پيگيري كنندگان شما درباره پست هاي شما فكر مي كنند  ، به شما مي دهد.
دوست داشتن يك مطلب مهم است ، ولي نظرات نشانگر منازعه مخاطب با آن درونمايه است ، زيرا آنها وقت خويش را صرف نوشتن يك عقيده براي آن درونمايه مي كنند.
البته ، كيفيت نظرات نيز به همان اندازه مهم است. بيشتر ، مردم نظرات ساده اي مثل “خوب” يا “خوب به عقيده مي رسند” مي گذارند كه در واقع معني چنداني ندارند. تنها به نظرات ايموجي اسپم در زير نگاه كنيد.
18 راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرام
۴. Shares  and  Repostsبا تكيه بر موارد فوق ، شمار به اشتراك گذاري و ري پست از صفحه ي شما نيز بسيار مهم است.اگر يك كاربر مايل است مطالب شما را با دوستان خويش به اشتراك بگذارد ، مي فهميد كه آنها واقعاً مطالبي را كه ارسال كرده ايد همنشين داشته اند.
اين پست با ۱۸ راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرام كه مي توانيد از امروز در استراتژي بازاريابي اينستاگرام خويش اعمال كنيد ، شما را در مسير صحيح هدايت مي كند. در پيوستگي با هم اين ۱۸ استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرام را رسيدگي مي كنيم.۱. Increase your followingيكي از اولين گام ها براي داشتن يك استراتژي كامياب در بازاريابي اينستاگرام ، رشد شمار فالوئر هاي شما است.
بدون شمار زيادي پيگيري كننده ، شما براي ديده شدن پست هاي خود بيهوده تلاش خواهيد كرد. فرآوري بدون دنبال بدست مخاطب براي شما راحت نخواهد بود.
براي شما كه اخيرا صفحه ي اينستاگرام خود را ايجاد كرده ايد ، آغاز با تعداد فالوئر صفر مي تواند در شما ارعاب برپايي كند ، مگر اينكه يك شركت كاملاً جديد باشيد و در حال حاضر مشتري نداشته باشيد.
اينستا بهترين مكان براي شروع جستجو توسط تعقيب كنندگان است.
در اينجا مهم ترين دلايلي كه كاربران برند ها را در رسانه هاي اجتماعي تعقيب مي كنند آمده است :18 استراتژي فروش در اينستاگرام براي قويتر شدن اينستاگرامهمانطور كه در تصوير و اين اعداد مي بينيد ، بيش از ۷۳٪ كاربران مي گويند كه برند ها را در رسانه هاي اجتماعي پيگيري مي كنند زيرا به فرآورده يا خدماتي كه آنها ارائه مي دهند علاقه مند هستند.
مشتريان موجود شما به برند شما علاقه مند هستند. در مورد مشخصات خود به آن ها بگوييد و متعلق به ها بخواهيد كه شما را دنبال كنند.
براي ارسال پيام به مشتركان ، با ايميل خود آغاز كنيد. تنها مطمئن شويد كه به آنها دليل اي براي دنبال كردن صفحه و محصولات شما ، مي بخشيد.
به عنوان مثال : شما ممكن است تنها چند بار در ماه ايميل ارسال كنيد و به مشتركان خويش بگوييد كه اگر مي خواهند تخفيفات و تبليغات بيشتري تماشا كنند ، شما را در اينستاگرام خود تعقيب كنند.
اگر از اين استراتژي كاربرد مي كنيد ، حتماً به آن وعده ها عمل كنيد.
علاوه بر دسترسي به مشتركين ايميل خود ، مي توانيد يك اثر از Instagram در وب سايت خويش داشته باشيد.
براي تبليغ پروفايل اينستاگرام خود از ساير كانال هاي رسانه هاي اجتماعي خويش نيز استفاده كنيد.
بعد از اتمام اين مراحل ، مسير عالي ساير براي به دست آوردن پيروان بيشتر ، پيگيري كردن افراد ديگر است ، اما توجه داشته باشيد كه كاربران تصادفي را تعقيب نكنيد.
دنبال كننده هايي را پيدا كنيد كه براي منظور شما مناسب باشند. اين بهترين كار براي افزايش محصولات و فروش آنها است.
چگونه افرادي را پيدا مي كنيد كه در بازار هدف شما جاي مي گيرند؟ كمي مشكل است و بايد تلاش كنيد. در مرحله نخست ، شما بايد اكانت هايي شبيه به خودتان را پيدا كنيد.
نمي گويم كه شما بايد رفتارهاي رقيبان خود را تكرار كنيد ، گرچه اين هم مي تواند پيشه كند.
درعوض ، مي توانيد پروفايل هايي از اينستاگرام را جستجو كنيد كه محتواي مربوط به صنعت شما را ارسال مي كنند.
براي نمونه : شركت adventurenthusiasts تجهيزات پياده روي و كمپينگ را مي فروشد.
18 راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرامآنها بيش از ۱۳۲،۰۰۰ تعقيب كننده دارند. تمام محتواي آنها به فضا هاي خارجي در سراسر جهان مربوط مي شود.
مي توانيد فرض كنيد افرادي كه اين حساب را پيگيري مي كنند ، علاقه مند به كمپينگ و پياده روي هستند.
هرچند وقت مانع است ، ولي اين كار سپريدن خواهد شد. بعد از يافتن حسابي مشابه اين ، به تعقيب پيروان آن برويد و كسان آن پيج را پيگيري كنيد.
كاربران آگهي اخذ مي كنند و صفحه شما را رسيدگي مي كنند. اگر آنچه را كه در پيج شما مي بينند اخ داشته باشند ، شايد شما را پيگيري مي كنند.
پس از اضافه كردن شماري تعقيب كننده ي جديد ، هدايت فروش با استراتژي اينستاگرام براي شما بسيار ساده تر خواهد بود.
Focus on the first impression of your page.2برداشت اول مهم است. اين جمله در دنياي واقعي و وانگهي دنياي مجازي صادق است.
به عنوان يك بازارياب ، بايد آن را تشخيص دهيد. به همين علت است كه نوشتن سرآغاز مناسب بلاگ براي راهبرد محتواي شما زياد مهم است.
وقتي يك كاربر اينستاگرام روي صفحه ي شما كليك مي كند ، اولين چيزي كه مي بيند چيست؟
آنها عكس پيج ، بيوگرافي و واپسين ارسال هاي شما را مي بينند. صفحه ي شما بايد بگويد شما چه كسي هستيد و چه كاري انجام مي دهيد.
داشتن آرم پسنديده ، خويش به عنوان عكسي از پيج شما ، احساس احسان را در بيننده برپايي مي كند. به كارگيري آرم بسيار بهتر از استفاده از تصويري تصادفي از يك شخص يا عكس يگانه از محصولات شما ، خواهد بود.
در اينجا مثالي از صفحه اينستاگرام Club Shave Dollar آورده شده است :
18 راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرام
اولين ذهنيت شما از اين پروفايل چيست؟براي من ، از آغاز مشخص است كه آنها چه كساني هستند. تصويرهاي پيج ، آرم آن ها و شرح حال آن ها با جزئيات روشنگري داده شده است.
آنها حتي پيوندي به صفحه ي ورود در وب سايت خود دارند الي كاربران را ترغيب به ثبت نام در سرويس خود نمايند.
اصولاً ، اگر صفحه ي اينستاگرام برند شما توجه كاربران را جلب نكند ، كامياب نخواهيد شد تعقيب كننده داشته باشيد. در اغلب موارد ، بهتر است همه چيز را اختصار و تا حدي حرفه اي نگه داريد.
اكنون ، فرصت اكثريت براي تبليغ محصولات خود و در پايان افزايش فروش خود خواهيد داشت .
Post content on a regular basis.3 اگر فقط يك بار در ماه تصوير يا ويديويي را به پروفايل خود اضافه مي كنيد ، اين يك استراتژي كارآمد نيست. اصلاً اين چنين صفحه هايي فعال نيستند !
شما مي خواهيد كه برند شما همش در ذهن حاميان شما اخير باشد. در همان سان ، شما نمي خواهيد به عنوان پيجي آزار دهنده تلقي شويد. در اينجا بايد يك حد متوسط پيدا كنيد.
توصيه نمي كنم بيشتر از يك بار در روز پستي ارسال كنيد. اگر هر روز محتواي زيادي داريد كه مي خواهيد آنها را به اشتراك بگذاريد ، بهتر است آن را به استوري اينستاگرام خود اضافه كنيد.
ما در ادامه ي ۱۸ استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرام ، راهنماي مناسبي براي به كارگيري story اينستاگرام را براي ارتقاي هر تجارتي رسيدگي مي كنيم.
روزانه چند بار بايد در اينستاگرام پستي را ارسال كنيم؟ تحقيقات نشانه مي دهد كه برترين مارك ها در اينستاگرام به طور ميانه روزانه ۱.۵ بار پستي را ارسال مي كنند. اين در حدود ۱۰ يا ۱۱ پست در هفته است.
زمان اين پست ها نيز بسيار مهم است. مارك هاي برتر به طور معمول مطالب را در ساعات كاري يك هفته به صورت استاندارد ، ارسال مي كنند.
18 استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرام
چرا ؟خوب ، تقريباً ۹۰٪ از كارمندان در حالي كه در محل پيشه هستند با استفاده از رسانه هاي اجتماعي ، حواس خود را پرت مي كنند.
شما بايد اين سوژه را بشناسيد و سررسيد بندي پست هاي خود را بر اين بنياد برنامه ريزي كنيد.
ارسال به طور منظم ، ميزان قرار دريافت در معرض ديد و بردباري اين كه هر چه اغلب افرادي محتواي شما را ببينند ، افزايش مي دهد.
۴. Don’t be too “salsey”بنابراين ، اگر شما پيجي را اخير تأسيس كرده ايد بايد روزانه پستي را ارسال كنيد. ولي ما هنوز در مورد محتواي آن پست ها صحبت نكرده ايم.
بديهي است كه شما مي خواهيد فروش را بالا ببريد. با اين حال ، اين بدان معني نيست كه هر آنچه شما ارسال مي كنيد بايد يك محصول تبليغاتي باشد.
اين سوژه پيروان شما را رنجانيدن مي كند و نتيجه اي خلاف آنچه را كه مي خواهيد دريافت خواهيد كرد.
محتواي خود را مخلوط كنيد ، خنده دار باشيد و در ضمن از عكس ها كارمندان خود كاربرد كنيد. تنها از تصوير هاي برند خود خيلي دور نمانيد.
اگر چه درست است با ارسال مطالبي كه فرآورده را تبليغ نمي كند و مباحث بحث برانگيزي هستند مخاطب زيادي به پيج وارد مي شوند ولي از اين مباحث اجتناب كنيد.
موضوعاتي چون مذهب ، سياست ، نژاد و توهين به تعقيب كننده هاي شما نمي تواند به شما در روند فروش كمك كند.
باز هم مي گوييم ، تنها از ارسال هاي تبليغاتي بسيار پرهيز كنيد. ارسال تبليغات بيش از حتماً اصلا خوب نيست.
طبق گفته ي كاربران در ارتباط با ي فعاليت هاي رنجانيدن دهنده ، عدد يك اين تكاپو ها در رسانه هاي اجتماعي تبليغات بسيار است.
18 استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرام
۵. Go liveاينستاگرام از ويژگي توزيع سر راست برخوردار است. كاربران آن را اخ دارند و برند ها از اين اطلاعات به سود خويش استفاده مي كنند.
فيلم زنده به شما اين امكان را مي دهد الي در موعد واقعي و زنده با مخاطبان خويش بستگي برپا كنيد. در حالي كه شما آنلاين توزيع مي شويد ، آنها مي توانند اظهار نظر كنند.
اطمينان حاصل كنيد كه به اين نظرات استجابت ديتا ايد و تمام كوشش خود را براي تأييد آن كاربران سپريدن دهيد. اين امر به شما در افزايش معيارهاي تعامل كمك مي كند.
امكاناتي بي سرانجام با توزيع مستقيم شما هستي دارد. شما مي توانيد محصولات جديد را به نمايش بگذاريد و از هرآنچه داريد ، رونمايي كنيد.
اينستاگرام از عقيده مشاركت با برند ها در سراسر عالم برترين پلتفرم اجتماعي است.18 راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرام
همچنين شما مي توانيد سعي كنيد و در توزيع سر راست يك پيج ساير در تلاش براي تبليغ نام بازرگاني خود ظاهر شويد.در نتيجه ، اين نوع استراتژي مي تواند به شما كمك كند كه برند خود را در معرض مخاطبان جديد قرار دهيد ، پيروان خود را افزايش داده و در پايان بازخورد اكثريت داشته باشيد.
۶. Add pictures and videos to your storyهمانطور كه قبلاً به طور چكيده به آن اشاره شد ، story شما فضا نكويي براي اضافه كردن مطالب يوميه است.
شما مي توانيد چندين بار در روز مطالب را براي “داستان” خود ارسال كنيد. ولي اين بدان معنا نيست كه هر روز به بالاي صفحه برويد و ۲۰ عكس و فيلم مختلف را ارسال كنيد.
مردم به كل آن ها نگاه نمي كنند ، فلذا اين هدر رفتي براي وقت و منابع شما است. تعامل و بازديدها با هر پست اضافي به سرگذشت شما تفريق مي يابد.
همچنين بايد اطمينان حاصل كنيد كه موعد ارسال مطلب روي سرگذشت شما پسنديده است . زيرا ۲۴ ساعت پس از آپلود شدن مفقود الاثر مي شود.
توصيه مي كنم از داستان ها براي ارائه تخفيف و برگزاري مسابقات استفاده كنيد ، و يا با استفاده از آن به ملت بگوييد كه لغايت آن روز در دفتر خود چه محصولاتي داريد.
ايده ي اصلي اين است كه مخاطب برند شما را در ذهن خويش نگه دارد. اگر آنها در مورد مارك شما فكر مي كنند ، چه بسا خريد هم مي كنند.
همچنين با راهبرد ويديوي زنده ، حتي مي توانيد با يك مارك ساير براي دستيابي به مشتري همكاري كنيد.
شما مي توانيد گردانيدن ي حساب كاربري صفحه هاي ديگر را بر عهده بگيريد و آنها مي توانند مطالب را براي شما ارسال كنند.
همه ي اين ها باعث مي شوند كه مارك خويش را در معرض مخاطبان مفصل تري پيمان دهيد.
۷. Partner with social influencersاستفاده از تأثيرگذار هاي شبكه ي اجتماعي براي تبليغ برند ، محصولات و خدمات شما يك تاكتيك زياد كارآمد است.
در واقع ۹۴٪ از بازاريابان مي گويند راهبرد استفاده از تأثيرگذاران اجتماعي براي شركت هايشان مؤثر بوده است و اين به انگيزه اين است كه حاميان تأثيرگذار اجتماعي به آن برند اعتماد مي كنند.
ما مي دانيم كه ۸۲٪ از مردم به شكيبيدن زياد از رهنمود هاي ارائه شده توسط ميكرو اينفلوئنسرها فرمانبرداري مي كنند و ۹۴٪ از مصرف كنندگان معتقدند كه اين تأثيرگذاران بسيار مستحضر هستند.
اصولاً اگر بتوانيد يك تبليغ دهنده براي تبليغ برند خود تعبيه كنيد ، به فروش مي رسيد.
اينستاگرام بستر اوليه اجتماعي براي تأثيرگذاران در سراسر جهان است.18 استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرام
اين يك راهبرد بازاريابي مقرون به صرفه است.
بيشتر تأثير گذاران براي چند پست تنها چند صد دلار هزينه دريافت مي كنند.
با اين حال ، اگر ترجيح مي دهيد با كسان سرشناس شغل كنيد ، آماده باشيد تا خرج هاي قابل پروا اكثريت پرداخت كنيد. هرچند در اغلب موارد ، اين خرج بايسته نيست.
توصيه مي كنم به پيگيري تأثيرگذاراني باشيد كه بين ۱۰k الي ۵۰k پيگيري كننده داشته باشند. اين كسان تعامل معتبر تري با پيروان خويش و وانگهي نرخ تعامل بالاتري دارند. به علاوه ، هزينه هر پست كمتر خواهد بود.
۸. Add hashtags to your captionsزيرنويس ها به همان اندازه ي عكس ها و فيلم هايي كه ارسال مي كنيد مهم هستند. بايد چگونه نگارش شرح عكس ها اينستاگرام كه باعث تعامل مي شود را ياد بگيريد.
هشتگ ها قطعاً ضروري هستند. رويكردهاي گوناگون زيادي در اين باره وجود دارد.
براي مبتديان ، مي توانيد از مواردي بهره‌گيري كنيد كه همه ي افراد آن را مي بينند. به عنوان نمونه ، مي توانيد يك هشتگ را گزينش كنيد كه يك اتفاق ملي را تبليغ مي كند.
ايده ديگر ايجاد هشتگ ويژه خود است. اين بسيار خاص تر از اسم برند خالي است. مي توانيد از هشتگ تركيبي با نام تجاري خويش و در ضمن با نام كمپين خود كاربرد كنيد.
اگر برادر داريد مسابقاتي را در اينستاگرام برگزار كنيد ، مي توانيد براي هر كدام يك هشتگ منحصر به فرد داشته باشيد.
۹. Encourage UGCUGC يگانه ساير از ۱۸ راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرام براي محتواي توليد شده بدست كاربر است. اين آخرين نكته ي مهم در باره استفاده از هشتگ براي تبليغ مسابقات است.
تبليغاتي كه در ارتباط با ي فرآورده بدست كاربران است ، همه ي كسان را ترغيب مي كند الي عكس ها و فيلم هاي مربوط به برند شما را در پيج هاي شخصي خود ارسال كنند.
در نتيجه ، مارك شما در معرض تمام تعقيب كننده هايي پيمان مي گيرد كه با آن كاربر ويژه اخ هستند.
توليد اين گونه درونمايه به عنوان يك رهنمود ، خوب عمل مي كند و ما تنها به عنوان يك روش تبليغاتي مؤثر آن را باره بحث پيمان داده ايم.
علاوه بر اجراي مسابقات ، بهترين گذرگاه براي دلگرمي محتواي توليد شده توسط كاربر ، نمايش عكس هاي كاربر در پروفايل شما است.
اين پست را از صفحه اينستاگرام Thule نگاه كنيد :18 استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرام
همانطور كه مشاهده مي كنيد ، اين پست از طرف يكتا از پيروان آن ها آمده است.
وقتي افراد عكس خويش را مي بينند ، آن را با سايرين به اشتراك مي گذارند و وانگهي آن را براي نمايش در صفحه ي شخصي خويش پيمان مي دهند.
۱۰. Run targeted adsچگونه مي توانيد به افرادي در اينستاگرام دسترسي پيدا كنيد كه حساب شما را تعقيب نمي كنند؟
 Run targeted ads يگانه ساير از ۱۸ راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرام مي باشد كه برخي از استراتژي ها ، همانند برچسب زدن به مكان ، برگزاري مسابقات و كار با تأثيرگذار اجتماعي مي توانند اين امر را عملي كنند.
با اين حال ، اين راهبرد ها دائم برند شما را در معرض رويت افراد در بازار منظور پيمان نمي دهند. اجراي تبليغات هدفمند است كه اين شغل را اتمام مي دهد.
اينستاگرام بدست فيس بوك به دست گرفته شده است. شما مي توانيد تبليغات خود را به  روشي يكسان در هر دو شبكه تنظيم كنيد.
براي انتخاب مخاطب براي تبليغات خويش مي توانيد از پارامترهايي مثل سن ، جنسيت و موقعيت مكاني بهره‌گيري كنيد.

قابليت جديد اينستاگرام براي كاربران قرنطينه شده؛ لطفا در خانه بمانيد

۵۲ بازديد
اخبار,اخبار تكنولوژي,اينستاگرام
همزمان با شيوع شتابان ويروس كرونا در سراسر جهان، اينستاگرام اين امكان را در اختيار كاربران خود قرار مي‌دهد تا همزمان با برقراي تماس ويدئويي چندنفره، كاربران بتوانند عكس‌ها و فيلم‌هاي خود را در جمع‌هاي دوستانه يا فاميلي به اشتراك بگذارند.

به گزارش عصرايران به نقل از يورونيوز، اينستاگرام با رونمايي از ويژگي جديد خود با نام «Co-Watching» يا «تماشاي‌همزمان(مشترك)» در حال افزايش قابليت‌هاي برقراري تماس ويدئويي از طريق اين اپليكيشن و شبكه اجتماعي است. ويژگي جديد اين امكان را به شما امكان مي‌دهد كه پست‌هاي اينستاگرامي خود را چه به صورت عكس و چه در قالب فيلم از طريق گپ تصويري با دوستان و اقوام خود به اشتراك بگذاريد.

 

اينستاگرام اعلام كرده با هدف تشويق بيشتر مردم به حضور بيشتر در منازل، تلاش كرده تا قبليت جديد خود را سريع‌تر از زمان تعيين شده قبلي در دسترس عموم قرار دهد تا از اين طريق مردم درگير با شيوع كرونا را به دوري از تجمعات فيزيكي تشويق كند.

 

مطابق اعلام اينستاگرام اين قابليت از ۲۵ مارس براي تمام كاربران اين شبكه اجتماعي در دسترس است و افراد پس از برقراري تماس ويدئويي مي‌توانند با لمس نماد عكس در پايين صفحه كه در كنار امكان افزودن افراد به مكالمه تصويري قرار گرفته، عكس‌ها و فيلم‌هاي خود را همزمان با انجام مكالمه با دوستان و اقوام خود، به اشتراك بگذارند.

 

آزمايش اوليه اين ويژگي جديد اينستاگرام براي نخستين بار در آوريل سال ۲۰۱۹ توسط جين منچون وون، هكري شناخته شده، در توييتر افشاء شده بود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews69013.html

مدل هاي چوبي ميز تحرير هاي ديواري

۴۵ بازديد

معمولا اطاق خواب، قسمتي از خانه است كه براي چيدمان ميز تحرير در عقيده گرفته مي شود. اما برخي مواقع وقتها كمبود مساحت اتاق خواب مايه مي شود كه پس از چيدمان اريكه خواب و كمد يا دراور پوشاك و ديگر وسايل، جاي خالي براي پيمان دادن ميز تحرير باقي نماند. اتاق خواب دانش آموزان يا دانشجويان تقسيم هايي هستند كه حتما بايد حائز ميز تحرير ولو كوچك باشند. براي حل اين مشكل، ميز تحرير ديواري تاشو يا كمجا به بازار آمده است كه كمترين فضاي ممكن را در اطاق اشغال مي كند و بهانه اي براي عدم حضور ميز تحرير باقي نمي گذارد.زندگي در آپارتمان هاي حقير معاصر هم مي تواند به اندازه زندگي در يك خانه بزرگ لذت دسته باشد، حتي مي تاب خيلي از امكاناتي كه يك خانه كبير دارد را در يك منزل حقير داشت آن هم فقط به وسيله وسايل تاشو و ناچيز جا. ميز تحرير ديواري تاشو ميتواند گرد از كاربردي ترين وسايل باره بيچارگي هر منزل اي باشد. اين ميز با توجه به اينكه روي بارو نصب ميشود و بصورت تاشو طراحي شده است، در مواقعي كه نميخواهيم متعلق به استفاده نماييم فضاي زياد كمي را اشغال ميكند. با استفاده از پيچ و رولپلاكهاي موجود در بسته بندي و در ضمن راهنماي آن ميتوانيد در كمتر از 10 دقيقه آنرا نصب و از آن استفاده نماييد. تو اين ميز پريزهايي براي صريح كردن لپ تاپ يا شارژ گوشي و تبلت و هر وسيله برقي باره بيچارگي تعبيه شده است كه پس از اتصال دوشاخه ي اين ميز به برق ميتوانيد از آنها استفاده كنيد همچنين چراغ مطالعه اي كه در آن تعبيه شده است با يك كليد كوچك بصورت مجزا روشن و خاموش ميشود. اين ميز با صفحه ي 60 سانتيمتر در 40 سانتيمتري خود براي مطالعه، استفاده از لپ تاپ و تبلت، نوشتن تكاليف و ساير موارد گزينه مناسبي ميباشد وانگهي بعد از انجام كار ميتوان لپ تاپ يا كتاب و دفتر و نوشت افزار را در محلهايي كه در آن تعبيه شده است پيمان داد و درب آنرا بست! توان تحمل وزن روي صفحه آن در حالت كاربرد لغايت 12 كيلوگرم تست شده استميز تحرير كوچك به همراه ميز تحرير چوبي در مدل هاي ميز تحرير ديواري جديد و نوين شيك فانتزي در سخيف ميز تحرير كتابخانه دار ميز تحرير كمجا با عكس و مدل شيك فانتزي. جديدترين مدل هاي ميز تحرير تاشو.مدل ساده ميز تحرير ديوارياين مدل ميز تحرير ديواري به شكل باكس هاي چوبي مدرن و ساده است كه روي بارو نصب مي شود. در مواقع بيچارگي به انجام كارهاي تحريري، درب آن باز مي شود و تا نود درجه پايين مي آيد. در اين حالت، سطح داخلي درب به شكل يك ميز تحرير خوش دست در مي آيد و در خدمت كاربر قرار مي گيرد. البته جديدا مدل هاي پايه دار اين مدل ميز تحرير تاشو نيز به بازار عرضه شده است كه كاربر را از سوراخ كاري روي بارو معاف مي كند و با تكيه به پايه ها، سفت و محكم روي زمين مي ايستد.
ميز تحرير ديواري حقير به همراه ميز تحرير چوبي در مدل هاي ميز تحرير ديواري جديد و امروزين شيك فانتزي در سبك ميز تحرير كتابخانه دار ميز تحرير كمجا با عكس و مدل شيك فانتزي.ميز تحرير چوبي فانتزي حقير و كتابخانه داربراي تغيير ناپذير نگه داشتن درب ها در محور افقي از زنجير ، لولاي كابينتي يا جك هيدروليكي بهره‌گيري مي شود كه توليد كننده نسبت به طراحي كه براي محصول خود در نظر گرفته است از آنها كاربرد مي كند. درازا و پهنا اين مدل ميز تحرير تاشو داراي تنوع زيادي است و هر آدم نسبت به فضايي كه نياز دارد مي تواند به تعقيب محصول مورد نظر خود بگردد. بدنه داخلي باكس كه خالي مانده است مي تواند جاي خالي كشو ميز تحريرهاي قديمي را پر كند و به عنوان يك فضاي ذخيره سازي سودمند براي پيمان دادن لوازم التحرير و لپ تاپ و ساير وسايل باره استفاده قرار بگيرد. به همين انگيزه به اين مدل ها ميز تحرير كتابخانه دار نيز گفته مي شود.