قابليت جديد اينستاگرام براي كاربران قرنطينه شده؛ لطفا در خانه بمانيد

۵۳ بازديد
اخبار,اخبار تكنولوژي,اينستاگرام
همزمان با شيوع شتابان ويروس كرونا در سراسر جهان، اينستاگرام اين امكان را در اختيار كاربران خود قرار مي‌دهد تا همزمان با برقراي تماس ويدئويي چندنفره، كاربران بتوانند عكس‌ها و فيلم‌هاي خود را در جمع‌هاي دوستانه يا فاميلي به اشتراك بگذارند.

به گزارش عصرايران به نقل از يورونيوز، اينستاگرام با رونمايي از ويژگي جديد خود با نام «Co-Watching» يا «تماشاي‌همزمان(مشترك)» در حال افزايش قابليت‌هاي برقراري تماس ويدئويي از طريق اين اپليكيشن و شبكه اجتماعي است. ويژگي جديد اين امكان را به شما امكان مي‌دهد كه پست‌هاي اينستاگرامي خود را چه به صورت عكس و چه در قالب فيلم از طريق گپ تصويري با دوستان و اقوام خود به اشتراك بگذاريد.

 

اينستاگرام اعلام كرده با هدف تشويق بيشتر مردم به حضور بيشتر در منازل، تلاش كرده تا قبليت جديد خود را سريع‌تر از زمان تعيين شده قبلي در دسترس عموم قرار دهد تا از اين طريق مردم درگير با شيوع كرونا را به دوري از تجمعات فيزيكي تشويق كند.

 

مطابق اعلام اينستاگرام اين قابليت از ۲۵ مارس براي تمام كاربران اين شبكه اجتماعي در دسترس است و افراد پس از برقراري تماس ويدئويي مي‌توانند با لمس نماد عكس در پايين صفحه كه در كنار امكان افزودن افراد به مكالمه تصويري قرار گرفته، عكس‌ها و فيلم‌هاي خود را همزمان با انجام مكالمه با دوستان و اقوام خود، به اشتراك بگذارند.

 

آزمايش اوليه اين ويژگي جديد اينستاگرام براي نخستين بار در آوريل سال ۲۰۱۹ توسط جين منچون وون، هكري شناخته شده، در توييتر افشاء شده بود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews69013.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.