توليد گوشي سامسونگ GALAXY A01 تأييد شد./عكس

۸ بازديد

مدارك تأييد شده در FCC ثابت مي‌كند كه سامسونگ قصد دارد گوشي جديدي با نام Galaxy A01 توليد كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اگر تا به حال فكر مي‌كرديد كه Galaxy A10 يكي از پايين‌رده‌ترين گوشي سري Galaxy A است، سخت در اشتباه هستيد. اين روز‌ها مداركي در FCC ديده شده است كه نشان مي‌دهد شركت سامسونگ قصد دارد دو مدل از گوشي جديد ميان‌رده خود كه پيش از اين شايعه‌اي درباره آن شنيده شده بود، توليد كند. يكي از اين مدل‌ها، با شماره مدل SM-A015F از يك سيمكارت پشتيباني مي‌كند و شماره مدل A015F/DS از دو سيمكارت پشتيباني مي‌كند.

بر اساس اطلاعاتي كه در FCC ديده شده و نتايجي كه از بنچمارك گيك‌بنچ (Geekbench) به دست آمده، اين گوشي جديد با يك پردازنده هشت هسته‌اي همراه يك حافظه رم ۲ گيگابايتي ارائه خواهد شد. نكته جالب اين است كه اين گوشي با اندرويد ۱۰ در بنچمارك گيك‌بنچ شركت كرده و نتايج آن به دست آمده است. ظرفيت باطري گوشي Galaxy A01 سامسونگ ۳۰۰۰ ميلي‌آمپر ساعت است كه ثابت مي‌كند اين گوشي همانند گوشي‌هاي ديگر ميان‌رده سامسونگ قرار است شارژ دستگاه را به خوبي نگه دارد.

 

اخبار,موبايل،لپ تاپ وتبلت,Galaxy A01
اخبار,موبايل،لپ تاپ وتبلت,Galaxy A01


همانگونه كه در تصاوير طراحي شده اين گوشي‌ها مشخص است، Galaxy A01 قرار است با يك دوربين دوگانه رونمايي شود. هنوز هيچ جزئياتي درباره دومين لنز اين گوشي ارائه نشده است و مشخص نيست چه كاربردي دارد، اما اين حدس زده مي‌شود كه اين يك حسگر عمق باشد. در اين تصاوير طراحي شده همچنين ديده مي‌شود كه بالاي اين دستگاه يك جك ۳.۵ ميليمتري صدا هم وجود دارد. بر اساس اطلاعات لو رفته قبل، Galaxy A01 داراي يك نمايشگر ۵.۷ اينچي خواهد ود و با حافظه داخلي ۱۶ گيگابايتي عرضه مي‌شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/enews407096.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.