به گوشي‌تان رنگ و لعاب دهيد

۳۹ بازديد

 

گوشي‌ موبايل , گوشي اندوريد ,  تبلت

در‌صورتي‌ كه در دنياي اندرويد تازه‌ وارد هستيد، احتمالا قابليت سفارشي‌سازي آن برايتان كمي پيچيده به نظر مي‌رسد اما مي‌توانيد صفحه اصلي تبلت يا گوشي‌تان را مديريت و ويجت‌ها را به نحو بهينه سازماندهي كنيد كه قابليت‌هاي جانبي بيشتري را در اختيارتان بگذارد.

براي انتخاب يك پس‌زمينه مناسب و دلخواه، انگشت خود را براي مدتي كوتاه روي صفحه نمايش نگه داريد تا يك صفحه محاوره‌اي برايتان باز شود.

 

از بين زبانه‌هاي موجود، Wallpaper را لمس كنيد. با ورود به بخش Wallpaper مي‌توانيد يكي از سه گزينه Gallery، Live Wallpapers و يا Wallpapers را براي انتخاب پس‌زمينه به كار بگيريد. از طريق بخش Gallery مي‌توانيد يكي از پس زمينه‌هاي موجود در برنامه Gallery اندرويد را انتخاب كنيد.

 

اين مجموعه شامل تصاويري است كه قبلا روي گوشي يا تبلت خود ذخيره كرده‌ايد. تصاويري كه در سبه گوشي‌تان رنگ و لعاب دهيدويس آنلاين Picasa داريد هم توسط اين مجموعه قابل دسترسي هستند. قسمت Live Wallpapers شامل مجموعه‌اي از تصاوير پس‌زمينه متحرك است و جلوه زيبايي به دستگاه اندرويدي شما مي‌دهد.

 

با اين‌حال در‌صورتي‌كه از بابت مصرف باتري خيال‌تان راحت نيست، بهتر است سراغ اين تصاوير متحرك نرويد. براي ايجاد ميانبر مربوط به برنامه‌ها، به بخش Apps برويد و انگشت خود را روي آيكون دلخواهي نگه داريد و آن را به صفحه اصلي درگ كنيد.

 

در‌صورتي‌كه مي‌خواهيد چند برنامه را در صفحه اصلي در يك پوشه قرار دهيد، با همين روش آن‌ها را بر روي يكديگر بيندازيد. براي حذف يك پوشه و يا ميانبر كافي است پس از نگه‌داشتن انگشت، آن را به آيكون X در بالاي صفحه اصلي درگ كني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.