گرما در سرما با استفاده از تكنولوژژي

۶۴ بازديد

زمستان تنها از پشم شيشه قشنگ نيست؛ بس است كه يك لباس گرم به بدن داشته باشيد يا به نوعي خويش را گرم نگه داريد تا ببينيد كه برودت و در سرمابودن هم مي تواند لذت دسته باشد.
 
با در اختيار داشتن لباسها و ابزارهايي كه به نوعي به تكنولوژي مجهز شده اند، نياز نيست كه تا مغز استخوان لباس بپوشيد و براي سفر به نواحي سردسير چمدان هاي سنگين لباسهاي پشمي را جا به جا كنيد.
 
تكنولوژي مسير خويش را به لباسها و وسايل روزانه تان باز كرده و به شما كمك مي كند لغايت بتوانيد سرماي مشكل زمستان را بسهولت از سر بگذرانيد.
كم بپوشيد، سبك باشيد، در مصرف انرژي صرفه جويي كنيد و با فناوري گرم شويد.
 
در پيوستگي با ابزار و لباس هايي آشنا خواهيد شد كه سرماي زمستان را برايتان لذت دسته خواهد كرد.
 
اخبار ,  تازه ها علمي , سيستم گرم كننده
 
Tosty Mug ها به صورتي طراحي شده اند كه گرمان نوشيدني را در بدنه خويش حفظ كرده و دستان شما را تا مادامي كه به صرف چاي و يا قهوه روزانه تان هستيد گرم نگه مي دارد. قيمت اين فنجان هاي سراميكي دست ساز 35 دلار است.
 
اخبار ,  آگاهي ها علمي , سيستم گرم كننده
 
شلوارهاي باتري دار، گرم كن هاي راستين هستند. پاهاي شما را در مقابل سرما گرم نگه داشته و شما را از گنگي يك گرمكن نازك در ذيل شلوارتان بي احتياج مي كند.شلوارهاي باتري دار در سايزهاي گوناگون توليد شده وقيمت آن در حدود 147 دلار است.
 
اخبار ,  اخبار علمي , سيستم گرم كننده
 
هيچ چيزي همانند يك جوراب گرم نمي تواند در حفظ دماي بدن كارساز باشد. جورابهاي باتري دار بهترين گزينه براي داشتن پاهاي گرم در روزهاي سرد است. بها اين جورابهاي باتري دار 49 دلار است.
 
اخبار ,  آگاهي ها علمي , سيستم گرم كننده
 
اگر اهل پياده روي هاي طولاني هستيد دوچرخه سواري مي كنيد و يا موتور داري، دستكشهاي سخيف باطري دار، به حفظ گرماي دستانتان كمك كرده و حتي به شما كمك مي كند در روزهاي برفي بزرگترين ادم برفي محله تان را بسازيد. اين دست كشهاي قرمز رنگ 129 دلار قيمت دارد.
 
اخبار ,  آگاهي ها علمي , سيستم گرم كننده
 
يك روكش فرمان كه با آهنگ شما گرم شده و به دستان منجمدتان كمك مي كند الي بهتر رانندگي كنيد و به واسطه آن گرم شويد، قيمت اين روكش اجازه 49 دلار است.
 
اخبار ,  تازه ها علمي , سيستم گرم كنندهپذيرش بدون كنكور در مقطع كارشناسيدرآزمون هاي آزمايشي كنكور،آنلاين كمپاني كن
 
پتوهاي مجهز به كابل USB‌ به شما كمك خواهد كرد الي با كم كردن دماي اتاقتان از گرمايي لذت تقسيم استفاده كرده و به كارهاي شخصي تان بپردازيد. پتوهاي USB دار را مي توانيد با بها 94 دلار خريداري كنيد.
 
اخبار ,  اخبار علمي , سيستم گرم كننده
 
اگر خو داريد كه با لپ تاپ شخصي تان فيلم و سريال نگريستن كنيد و يا در شبكه هاي اجتماعي و سايت هاي مورد علاقه تان به گشت و گذار بپردازيد مي توانيد از دستكشهاي USB دار كاربرد كنيد و دماي اتاقتان را زير بياوريد، با استفاده از اين قبيل كشهاي سبك هم به بهينه سازي مصرف انرژي كمك مي كنيد و هم گرم مي مانيد. بها اين دستكشها 49 دلار است.
 
اخبار ,  تازه ها علمي , سيستم گرم كننده
 
كاپشن هاي مجهز به سيستم گرم كننده به كابل USB مجهز هستند و با پيونديدن به گوشي همراهتان شارژ مي شوند. دماي درون كاپشن قابل تنظيم بوده و مطابق با هواي خارج مي توانيد خويش را به گرمان كاپشنتان مجهز كنيد.قيمت اين فرآورده 254 دلار است.
 
اخبار ,  اخبار علمي , سيستم گرم كننده
 
كفش هاي خانگي مجهز به USB اين حسن را دارد كه پاهاي سردتان را گرم كرده و پس از رسيدن به گرما طبيعي به صورت خودكار فرآوري حرارت را متوقف مي كند. USB اين كفشها به تلفن همراه و سوبسيد شخصي تان قابل اتصال بوده و قيمت آن 44 دلار است.
 
اخبار ,  اخبار علمي , سيستم گرم كننده
 
صندلي ماشينتان را مي توانيد به روكشهاي گرمايي با درجه گرما قابل كنترل مجهز كنيد اين روكشها ضخامت بسيار چندي دارند به راحتي به صندلي ماشين متصل و متعلق به جدا مي شود و تمام تن را گرم نگه مي دارد، تنظيمات اين روكش هاي سخيف مي توانيد در حالت خاموش قرار ديتا و فقط به عنوان محافظ صندلي ماشين بهره‌گيري كنيد. 29 دلار بها پاياني روكش هاي صندلي است.

منبع : https://www.beytoote.com/news/scientific-news/warmth-cold-technology.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.