حذف موقت يا دائم اكانت اينستاگرام

۵۶ بازديد

دلايل زيادي مي‌توانند به ترغيب شما در جهت خداحافظي موقت و يا هميشگي از اينستاگرام منجر شوند. اخ نداشتن رابط كاربري و محتواي موجود در اين برنامه، نگراني‌هايي كه ممكن است از بابت حريم شخصي و خصوصي خويش داشته باشيد و يا حتي بي‌فايده بودن پيوسته به كارگيري اين سرويس در عقيده شما مي‌توانند از دسته انگيزه ها موجود براي تصميم‌گيري شما و ديگر كاربران براي بعيد شدن از اين شبكه اجتماعي باشند.
 
با اين هستي مدنظر داشته باشيد كه در اينستاگرام خبري از قابليت غيرفعال‌سازي به سبك و سياقي كه در فيس‌بوك تماشا كرده بوديد (و بعد از مدتي مي‌توانستيد مجددا حساب كاربري خود را احيا كنيد) نيست.
با نهايي كردن تصميم خود مبني بر حذف حساب كاربري، هر آنچه كه در قالب اين سرويس منتشر كرده بوديد نيز حذف خواهد شد.
به همين علت چه بسا بد نباشد از قابليت غيرفعال‌كردن موقتي كاربرد كنيد. قابليتي كه مي‌توانيد يك‌بار در هفته از آن بهره ببريد.
 
غيرفعال‌ كردن زودگذر حساب كاربريغيرفعال كردن بدان‌معنا است حذف اكانت اينستاگرام كه حساب كاربري شما الي زماني كه با وارد شدن دوباره به اين حساب، آن‌ را مجددا پركار كنيد، پنهان خواهد بود.به‌منظور به كارگيري اين خاصيت بس است وارد حساب كاربري خويش در وب‌سايت اينستاگرام شده و با كليك بر روي اسم كاربري خويش در قسمت بالا، سمت راست صفحه بر روي گزينه Edit Profile در ساحل اسم كاربري خويش كليك كنيد.
 
در قسمت ذيل صفحه‌ نمايش لينكي در قالب مضمون «Temporarily disable my account» نگريستن خواهيد كرد.با كليك كردن بر روي اين لينك، انگيزه خويش براي غيرفعال كردن حساب كاربري را به اينستاگرام اعلام كنيد، گذرواژه خويش را مجددا وارد كنيد و سرانجام كليد بزرگ قرمز رنگ «Temporarily Disable Account» را برگزيدن كنيد.
 سريع و ارزان بليطت رو رزرو كنهر آنچه براي سئوي حرفه اي سايت بيچارگي داريد!
حذف كامل حساب كاربري از اينستاگرامدر صورتي كه هدف داريد به طور كامل از حساب كاربري اينستاگرام خود و همگي متعلقات آن جدا شويد، فرايند موجود كمي سخت‌تر خواهد بود.شايد انگيزه اين فرمايش آن است كه اينستاگرام دوست ندارد شما حساب كاربري خود را از اين شبكه اجتماعي حذف كنيد.
 
براي ساده‌شدن كار، فقط بس است در مرورگر رايانه خود بر روي اين لينك https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent/ كليك كنيد.با بارگذاري كامل صفحه، وارد حساب كاربري خود در اينستاگرام شويد. حال كه صفحه‌اي را براي انتخاب گزينه حذف همش حساب كاربري مشاهده خواهيد كرد.
 
همانند آنچه در فرايند غيرفعال كردن موقتي گواه بوديد بايد دليل خويش براي حذف كامل حساب كاربري را مشخص كنيد پس كافي است گزينه‌اي را از ليست موجود برگزيدن كنيد.بسته به دلايلي كه گزينش مي‌كنيد ممكن است اطلاعات و يا لينك‌هايي براي راهبري شما، در قبل رويتان قرارگيرد.
 
حالا كافي است گذر كلمه خود را در درون كادر موجود وارد كنيد و بر روي گزينه «Permanently delete my account» كليك كنيد الي حساب كاربريتان به‌طور كامل حذف شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.