ديده شدن در اكسپلور اينستاگرام

۵۲ بازديد

چگونه پست خود را در اكسپلور قرار دهيم؟صفحه اكسپلور اينستاگرام شامل پست هاي لايك شده توسط كاربراني است كه به آن پست ها علاقه دارند. پست هايي از اكانت هاي مشابه، اكانت هايي كه پيگيري مي كنيد و اكانت هايي كه براي شما بيشترين جذابيت را دارند. الگوريتم اكسپلور اينستاگرام به گونه اي طراحي شده كه بيشتر به خواسته هاي كاربران پروا مي كند و پست هايي را به شما نشانه مي دهد كه بيشترين لايك و يا عقيده را نسبت به آن داشته ايد. پس پست هاي نمايش ديتا شده در اكسپلور شما با ديگر كاربران متفاوت است. بر همين اساس براي اينكه پست خويش را در اكسپلورر اينستاگرام منتشر كنيد مي بايست مخاطبين هدف خويش را شناسايي نماييد، زمان بندي دقيقي در عقيده بگيريد و از اشخاص مطرح براي آغاز پيشه كمك بگيريد. قبل از آغاز توضيحات، بهتر است كمي در مورد صفحه اكسپلورر ايسنتاگرام گفتگو نماييم سپس به آموزش گذاشتن پست در اكسپلور اينستاگرام بپردازيم.
صفحه اكسپلور اينستاگرام چيست؟از آنجا كه صفحه اكسپلور اينستاگرام براي قرار گرفتن محتواي پيج در معرض ديدن تعداد زيادي از مخاطبين استعمال دارد پس فرصت مناسبي براي شناسايي برند بشمار مي رود. اين قابليت براي برندها زياد مفيد و سودمند خواهد بود. زيرا از اين روش مي توانند محصولات و خدمات خويش را به دامنه وسيعي از مخاطبين اينستاگرام معرفي كرده و در راستاي جذب فالوور اقدام كنند. به راستي صفحه اكسپلور اينستاگرام طراحي شده است لغايت به كسب و كارها در اغلب ديده شدن كمك كند. حتما مي پرسيد چه كارهايي سپريدن دهيم الي پست ما در اكسپلورر ديده شود؟ در ادامه به شرح مفصل اين باره مي پردازيم.
چگونه در اكسپلور اينستاگرام ديده شويم
آموزش اكسپلور اينستاگرام پست در اكسپلور اينستاگرامروش ها و ترفندهاي مختلفي براي پيمان گرفتن پست هاي شما در صفحه اكسپلور اينستاگرام وجود دارد. در ادامه مهم ترين انحاء را شناسايي مي كنيم:
مخاطبين هدف خود را بشناسيداپليكيشن آن بخش از محتواهايي را در صفحه اكسپلور اينستاگرام پيمان مي دهد كه انديشه مي كند افراد به احتمال زياد با آنها در تعامل خواهند بود. فلذا لازم است سلائق مخاطبين خود را بدانيم و بر پاي بست، آن درونمايه توليد كنيم.استفاده از هشتگ هاي دوست داشتني و برچسب هاي موقعيت مكاني بكار بردن هشتك هاي مرتبط و پسنديده امكان يافتن محتواي شما را دو چندان مي كند. بنابراين بخت پيمان اخذ پست در صفحه اكسپلور اينستاگرام افزايش مي يابد. اگر چه هشتگ براي كمك به كاربران در يافتن محتواي شما نيرومند است ولي بايد از آنها با احتياط و كاملا هوشمندانه كاربرد شود. اگر چه شمار هشتگ هاي مجاز براي هر پست 30 تا است ولي تعداد دلخواه رهنمود شده تعداد 11 هشتگ مي باشد. كاربرد بيش از حتماً از هشتگ ها و استفاده از هشتگ هايي كه ارتباطي با جستار پست شده ندارند كارايي منفي خواهد داشت. برندها با كمينه يك هشتگ بيش از 12.6 درصد بيشتر از كساني كه از هيچ هشتگي بهره‌گيري نكرده اند با مخاطبين خويش تعامل دارند.برقراري وابستگي با تعقيب كنندگان براي ديده شدن پست هاي شما در صفحه اكسپلور اينستاگرام، لازم است تمام تلاش خود را براي افزايش تعامل با مخاطبين انجام دهيد.– يكتا از راه هاي افزايش تعامل با مخاطبين لايك و اظهار نظر در باره پست هاي آن ها و پاسخ دادن به كامنت هاي آنها در ذيل پست شماست.– وانگهي مي توانيد در پست هاي خود از مخاطبين خود نظرخواهي كنيد، آنها را به چالش دعوت كنيد و يا متعلق به ها بخواهيد دوستانشان را در ذيل پست شما تگ كنند.از كپشن هاي جذاب و تشويق كننده استفاده كنيد.قدرت كپشن هاي پست را براي تشويق و ترغيب فالوورهاي خود دست كم نگيريد.– مي توانيد جملاتي به شغل ببريد كه از طريق آن مخاطبين را دلگرمي به بازگويي ديدگاه كنيد.– از آنها بخواهيد به سوال شما پذيرش بدهند. از اين طريق مي توانيد امكان ديده شده در اكسپلور اينستاگرام را افزايش دهيد.زمانبندي ارسال پستاگرچه كيفيت محتواي منتشر شده در تعامل كاربران بسيار مهم است اما سررسيد ارسال پست از مواري است كه در كيفيت عملكرد محتواي شما بسيار تاثير گذار مي باشد. شما مي توانيد از راه ارزيابي مخاطبين خويش سررسيد مناسب انتشار پست و تعداد مطلوب پست ها در هر روز را مشخص نماييد. بهتر است پست هاي خود را در زماني كه بيشترين شمار فالوورهاي شما آنلاين هستند منتشر كنيد.از برندهاي بزرگ و اينفلوئنسرها براي تعامل مخاطبين با پست هاي خود بهره‌گيري كنيد.– كسان شناخته شده در اينستاگرام كارايي زيادي در تعامل شما با مخاطبين خواهند داشت.– اگر بتوانيد از طريقي يك همكاري طولاني مدت با اينفلوئنسرهاي مرتبط به گستره كاريتان داشته باشيد شانس ديده شدن شما در اكسپلور اينستاگرام اغلب خواهد بود. به عنوان مثال مي توانيم از اينفلوئنسرها دعوت كنيم لغايت عقيده خويش را در مورد بهترين رستوران هاي ناحيه ارائه دهند.مخاطبين خويش را به روشن كردن آگهي هاي اينستاگرام دلگرمي كنيد.يكي ديگر از الگوريتم هاي پيچيده اينستاگرام اين است كه يك پست چه تعداد لايك و كامنت دريافت مي كند. پست هايي كه بيشترين ميزان لايك و كامنت را داشته باشند شانس اكثريت در ديده شدن در اكسپلور اينستاگرام خواهند داشت.ديده شدن در اكسپلور اينستاگرام
درباره اكسپلور اينستاگرام بيشتر بدانيد:اكسپلور اينستاگرام چيست؟اكسپلور اينستاگرام يك صفحه در بر گيرنده پست هاي متنوعي از اكانت هايي است كه ممكن است آنها را فالو كرده باشيد يا خير. به راستي صفحه اكسپلور اينستاگرام پست هاي لايك شده، پست هاي اكانت هاي مثل با اكانت هايي كه فالو مي كنيد و پست هايي كه تعامل زيادي با كاربران داشته اند را به شما نمايش مي دهد. نكته: نمايش پست هاي بخش اكسپلور اينستاگرام براي هر اكانت متفاوت است و به نوع كار و جنبش اكانت ها وابستگي دارد.
قسمت اكسپلور اينستاگرام كجاست؟اكسپلور در سرنوشت زير صفحه اينستاگرام با آيكن ذره بين ???? نمايش داده شده است.از كجا بفهمم پستم رفته اكسپلور؟اگر پس از سپريدن شيوه هاي نمايش پست در اكسپلور اينستاگرام تعداد فالوورها، لايك ها و كامنت پست شما چندين برابر حالت معمول شد به اين مفهوم است كه در يك بازه زماني پست شما در صفحه اكسپلور ظاهر شده است.صفحه اكسپلور اينستاگرام بر چه اساسي شغل مي كند؟اكسپلور اينستاگرام رفتار كاربران را تحليل مي كند و بر پاي بست، علايق كاربران پست هاي مانند را به آنها توصيه مي كند. از اين روش كسب و كارها مي توانند با كسان پيوسته با كسب و كارشان ارتباط برپا كنند و شريك تجاري خود را پيدا كنند.چگونه اكسپلور اينستاگرام را تغيير دهيم؟اگر به پيگيري روشي براي تغيير پست هاي نمايش داده شده در صفحه اكسپلور اينستاگرام مطابق با سليقه خودتان هستيد مراحل زير را پيگيري كنيد:به تب اكسپلور برويد پستي كه باره علاقه تان نيست را باز كنيد و روي سه نقطه بالاي پست ضربه بزنيد. سپس گزينه Not interested را گزينش نماييد. پيغامي ظاهر مي شود و اعلام مي كند پست باره نظر نهان شد. نكته: اينستاگرام به چهره قبل فرض سليقه شما و دوستانتان را يكسان در عقيده مي گيرد. پس ممكن است با انجام اين پيشه مفتوح هم پست هايي را تماشا كنيد كه باره سليقه شما نيست.
بازاريان اكثرا از تبليغات و شيوه هاي گوناگون براي ديده شدن و شناخته شدن استفاده مي كنند. اما قابليت اكسپلور اينستاگرام امكان ديده شدن برند شما را به راحتي و به چهره رايگان براي شما فراهم مي كند. در اين مطلب به معرفي يكي از مهم ترين بخش هاي اينستاگرام پرداختيم. بخشي كه مي نا از راه آن كسب و كار، محصولات و خدمات خود را معرفي و جذب فالوور ارائه كرد و در نهايت منجر به افزايش فروش شد. فلذا از اهميت صفحه اكسپلور اينستاگرام نبايد غافل شد. اگر درباره روش نمايش پست در اكسپلور اينستاگرام سوالي داريد از راه نقطه نظر ها مطرح نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.