چگونه از كلمات كليدي براي سئو وب سايت استفاده نماييم

۶۵ بازديد

بهينه سازي كلمات كليدي: واژه ها كليدي را در كجا قرار دهيمبراي تمركز صفحه بر كلمات كليدي خاصي, شما مي بايست آن را در بخش هاي گوناگون صفحه پيمان دهيد. جدا از صفحات اصلي سايت كه داراي چندين واژه كليدي مي باشند

كلمات كليدي در سئو

ساير صفحات مي بايست بر روي يك كلمه و جمله كليدي تمركز نمايد.
پس از آنكه مهترين واژه كليدي خويش را گزينش نموديد, مي بايست آن را در بخش هاي زير قرار دهيد:
در عنوان هر صفحهمهترين مكاني كه واژه كليدي مورد عقيده را مي بايست قرار دهيد عنوان صفحه مي باشد و اين مورد براي سئو تارنما مهترين مسئله مي باشد.
ساير مقالاتي كه شدني است علاقه مند باشيدسئو چطور كار مي كندرازهاي نويسندگان سئوتبديل كاربر به مشتري توسط سئوراهنماي اوليه سئوسئو كلاه سياه در مساوي Gapنمونه هايي از عناوين بهينه سازي شده براي صفحات داخلي:
Electronics پرهيز نماييد: هر صفحه از سايت مي بايست براي يك واژه كليدي بهينه سازي شده باشد پس از واژه ها كليدي غير پيوسته كاربرد ننماييدعنوان مي بايست كمتر از 70 كاراكتر طراحي شودبرند را در انتهاي عنوان قرار دهيد.اصول نقطه گذاري و فاصله گذاري را بين برند و واژه ها كليدي رعايت نماييددر تگ توضيحات هر صفحهبخش بعدي كه واژه ها كليدي را مي بايست در آن بهره‌گيري نماييد تگ توضيحات مي باشد. اين دسته توضيحاتي مي باشد كه در موتور جستجو نمايش داده مي شود, و يا زماني كه صفحه را در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك مي گذاريد. اين توضيحات مي بايست براي كاربران نوشته شود و نه براي موتورهاي جستجو, شما حتي الامكان مي بايست كلمات كليدي خود را استفاده نماييد. توضيحات خود را به گونه اي درج نماييد الي كاربر بر روي لينك شما كليك نمايد. توضيحات بهينه سازي شده در نزديك 150 كاراكتر مي باشد. توضيحات بلندتر در گوگل به چهره سه نقطه نمايش داده مي شود(…).
در بدنه متن اصلي شمااز واژه كليدي خود در نزديك 2-3 بار كاربرد نماييد, يك باره حتما در پاراگراف اول بهره‌گيري نماييد. موتورهاي جستجو به مواردي كه در ابتدا باشند اغلب اهميت مي دهند. بهتر از نوشتار شما حداقل 300 كلمه باشد. كوشش كنيد در بدنه مطالب از همچم هاي واژه كليدي نيز استفاده نمايد و انجام اين موارد در سئو سايت تاثير بسيار فوقاني مي گذارد.
استفاده در عناوين صفحهعناوين, كه به چهره “Heading 1, Heading 2, Heading 3″, etc. و يا “H1, H2, H3″ استفاده مي شوند براي تقسيم بندي صفحه باره كاربرد پيمان مي گيرند.
در عناوين خود مطلب بعدي را توضيح دهيد و از كلمات كليدي نيز بهره‌گيري نماييد. اين باره به كاربران و موتورهاي جستجو كمك مي نمايد تا موضوع بخش باره عقيده را بهتر متوجه شوند. اين مورد براي كاربران سايت نيز زياد مناسب مي باشد زيرا كاربران به راحتي مي توانند تيتر باره عقيده خود را در صفحه بيابند.
در آدرس صفحهشما مي توانيد واژه ها كليدي خويش را در اسم صفحه استفاده نماييد.
استفاده از كلمات كليدي در اسم گذاري صفحه باعث جستجو بهتر صفحه در موتورهاي جستجو و همچنين بهتر به خاطر تفويض صفحه براي كاربران مي شود.
در Alt تصاويراستفاده از واژه ها كليدي در توضيحات تصاوير مايه بهتر جستجو شدن صفحه در موتورهاي جستجو مي شود. اين موردي است كه در اكثر سايت ها فراموش مي شود بعد با درج Alt عكس ها از رقبا سبقت بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.