آموزش نظرسنجي احساسات در استوري

۹۴ بازديد

يكي از جديدترين قابليت هايي كه اينستاگرام در جديدترين آپديت خويش ارائه ديتا است، قابليت استجابت به نظرسنجي هاي استوري اينستاگرام به صورت اسلايدر ايموجي مي باشد. در اين روش، شما مي توانيد يك استوري پيمان ديتا و از فالورهاي خويش بخواهيد نظرشان را درباره موضوعي كه در آن مطرح كرده اند، به چهره درصدي بيان نمايند. اين قابليت با نظرسنجي معمولي موجود در اينستاگرام كه فقط دو گزينه براي استجابت وجود داشت،

آموزش نظرسنجي احساسات اينستاگرام

تفاوت دارد و گونه جديدتر و البته كارآمدتري متعلق به مي باشد. در ادامه با ما به اتفاق باشيد تا آموزشي را در خصوص نحوه پيمان دادن نظرسنجي احساسات در استوري اينستاگرام به صورت اسلايدر ايموجي، ارائه داده و وانگهي لينك دانلود بروز رساني اينستاگرام را نيز كه اين قابليت در آن پيمان داده شده است، معرفي نماييم.
نظرسنجي احساسات در استوري اينستاگرامبراي اينكه بتوانيد از قابليت نظرسنجي احساسات در استوري اينستاگرام مستفيض شويد، نخست دربايستن است كه اپليكيشن اينستاگرام خويش را به پسينيان نسخه موجود، بروز رساني نماييد. براي اين هدف مي توانيد از راه لينك ارائه شده در زير، جديدترين آپديت اينستاگرام را اخذ كرده و روي تلفن همراه خود نصب نماييد. بعد از دانلود و نصب نسخه جديد اينستاگرام، حال بر پايه مراحلي كه در پيوستگي ذكر مي شود اقدام كنيد تا بتوانيد اولين نظرسنجي احساسات در استوري را به صورت اسلايدر ايموجي پيمان دهيد.
دانلود اينستاگرامپس از دانلود و نصب اينستاگرام جديد به ترتيب زير عمل نماييد:
اپليكيشن اينستاگرام را اجرا كنيد.از روش لمس گزينه You در سرنوشت نوار نمايش استوري ها، به تقسيم پيمان دادن استوري وارد شويد.نظرسنجي احساسات در استوري اينستاگرامبه دسته استوري ها وارد شويد.
تصويري را از طريق دوربين گوشي و يا از گزينه هاي موجود در گالري، براي پيمان دادن به عنوان استوري برگزيدن نماييد.پس از برگزيدن تصوير باره عقيده خود، انگشت خود را روي صفحه قرار داده و به سمت بالا بكشيد تا گزينه هاي اضافه براي شما نمايش داده شود.از مياني گزينه ها، گزينه اسلايدر ايموجي را گزينش نماييد.نظرسنجي احساسات در استوري اينستاگرامگزينه مشخص شده را گزينش كنيد.
يك جمله يا سوال را در تقدير نظرسنجي احساسات وارد كرده و يك ايموجي براي آن از طريق نوار ايموجي هاي نمايش داده شده در ذيل صفحه، گزينش نماييد.گزينه Done را از بالاي صفحه گزينش كنيد.سپس با قرار دادن انگشت خويش روي اسلايدر ايموجي برپايي شده، آن را حركت ديتا و بقيه موارد مربوط به استوري خود  دانلود عكس پروفايل اينستاگرام بدون احتياج به نصب برنامه در تند ترين زمان ممكنبا استفاده از همين مراحل ساده و سريع، شما توانا خواهيد بود الي به سادگي يك اسلايدر ايموجي را به استوري هاي خود اضافه نماييد تا از راه آن بتوانيد از دانستن فالورهايتان نسبت به استوري خويش باخبر شويد. پروا داشته باشيد كه امكان استفاده از قابليت نظرسنجي احساسات در استوري اينستاگرام تنها براي كاربراني فراهم است كه از واپسين و جديدترين آپديت اينستاگرام بهره‌گيري نمايند. به اين ترتيب اگر اين گزينه را در وسط گزينه هاي مربوط به استوري اينستاگرام خود پيدا نمي كنيد، بايد نسبت به بروز رساني اپليكيشن اينستاگرام خود اقدام نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.