تعرفه و هزينه مديريت و پشتيباني سايت

۳۴ بازديد

تعرفه حمايت سايت فروشگاهياين ايام اكثر فروشگاه هاي فيزيكي اقدام به راه اندازي صفحه مجازي و يا وبسايت اينترنتي براي فروش محصولات خودشان كرده اند. از طرفي اين امكان براي كل ميسر نيست كه خودشان وبسايت را مديريت كرده و محصولات را در سايت بارگذاري كنند.
به همين علت تيم افق وب خدمات مديريت و مديريت وبسايت حمايت از وبسايت هاي فروشگاهي را به چهره تخصصي و حرفه اي ارائه ميدهد تا شما با خيالي آسوده و آسان بتوانيد به فكر اشاعه كسب و كارتان باشيد.
برآورد هزينه ادمين سايتبراي تخمين و برآورد خرج ادمين سايت فروشگاهي نخست بايد بدانيم چه وظايفي را منظور داريم برون سپاري كنيم. وبسايت هاي فروشگاهي وردپرسي عمدتا نيازشان به بارگذاري محصولات در سايت بيشتر از توليد محتوا ميباشد اما هر بخش از سايت نيازمند دقت كافي و صرف زمان و انرژي لازم است. 
در اينجا ليستي از مواردي كه بر روي سايت هاي فروشگاهي سپريدن ميشوند را براي شما آورده ايم.
انجام به روز رساني هاي هسته وردپرس و افزونه هابك آپ گيري منظمبررسي فايل هاي خطا و لاگ سروربررسي تنظيمات امنيتي و فايروالبررسي خطاهاي سئو و سرچ كنسولبارگذاري محصولات در سايتپاسخ به نگرش هاي كاربرانپيگيري سفارشات و بازگردانيدن به كارفرماارائه پيشنهادات به جهت افزايش تجربه كاربري سايتبازبيني و اصلاح مطالب پيشين سايتفشرده سازي تصاوير و بهينه سازي وبسايتاين موارد فقط بخشي از وظايفي است كه يك مدير سايت فروشگاهي بايد سپريدن دهد. پس در گزينش شركت همكار بسيار دقت كنيد و كسب و كار خودتان را به هركسي نسپاريد. ما ايمان داريم كه طبيب سوداگري شما هستيم و دلسوزانه همچون يك طبيب تمامي ايرادات و اشكالات وبسايت شما را برطرف كرده و پيشنهادات مفيدي براي براي بهبود و رونق كسب و كارتان خواهيم داد.  در فهرست ذيل ميتوانيد تعرفه هاي كلي مديريت وبسايت هاي فروشگاهي را رسيدگي بفرماييد. كه اين موارد بسته به نوع پروژه شما ممكن است متفاوت باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.