سامسونگ در حال ساخت گوشي 5G با قيمت پايين است

۳۶ بازديد

اطلاعات منتشر شده نشان از پشتيباني گوشي Galaxy A32 از فناوري 5G مي دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدتي است كه شركت‌هاي سازنده گوشي‌هاي هوشمند تمركز خود را روي ساخت گوشي‌ پشتيباني كننده از فناوري 5G قرار داده‌اند و قصد دارند گوشي‌هايي با قيمت مناسب را وارد بازار كنند. به تازگي نيز اخبار منتشر شده از سايت گيگابنچ خبر از ساخت گوشي Galaxy A32 5G شركت سامسونگ مي‌دهند. در گذشته رندرهايي از اين گوشي در فضاي مجازي منتشر شده بود اما اين بار بخشي از اطلاعات سخت افزاري اين گوشي منتشر شده است و بر اساس اين اطلاعات ظاهرا گوشي Galaxy A32 5G از چيپست Dimensity 720 MediaTek استفاده خواهد كرد.

 

طبق اطلاعات موجود در وب سايت گيگابنچ گوشي A32 5G با شماره مدل SM-A326B وارد بازار خواهد شد و به لطف پردازنده استفاده شده در آن شاهد پشتيباني از قابليت 5G توسط اين گوشي هستيم. حافظه رام موجود در اين گوشي ۴ گيگابايت خواهد بود و بر اساس آزمايشات انجام شده روي Galaxy A32 5G، پردازنده آن در حالت تك هسته توانسته است امتياز ۴۷۷ و در حالت چند هسته امتياز ۱۵۹۸ را به دست آورد.

 

برخي از اطلاعات سخت افزاري گوشي A32 5G

از ديگر اطلاعات سخت افزاري گوشي A32 5G مي‌توان به استفاده از نمايشگر ۶.۵ اينچي با يك بريدگي كه دوربين جلو را در خود قرار داده است اشاره كرد و در بخش پشتي اين گوشي نيز شاهد استفاده از چهار لنز كه به وسيله يك مستطيل از بدنه گوشي جدا شده است، هستيم. در حال حاضر در بخش دوربين اين گوشي از لنز ۴۸ مگاپيكسلي به عنوان لنز اين گوشي استفاده شده است.

 

سنسور اثر انگشت A32 نيز در بخش كناري و روي دكمه خاموش و روشن گوشي قرار گرفته است، بخش پاييني نيز درگاه USB-C، درگاه  هدفون و ميكروفن گوشي را در خود جاي داده است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews78193.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.