طراحي سايت

تكنولوژي روز

طراحي سايت

۳۱ بازديد

مراحل طراحي سايت ما را تماشا كنيد!با 40 پرسنل در گويه طراحي سايت به صورت اختصاصي و وردپرسي طراحي سايت شما را انجام مي دهد. لغايت به حال بالاي 1000 سايت را در ايران و بيرون از ايران تاسيس كرده است. اين مجموعه در رزومه خويش تجربه پيشه با برند هاي معتبري را دارد كه

https://carpetm.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

در پايين صفحه قابل نگريستن هستند. حال بد نيست نگاهي داشته باشيم به اينكه چرا اصلا طراحي سايت مهم است و چه پيشنهاداتي براي شما دارد.
مراحل طراحي سايت۱.هاست و دامنهدر مرحله نخست براي شما هاست و دامنه اي كه از عقيده تيم سئو هم باره تاييد باشد، جاسازي مي نماييم كه هرگز نگراني اي از بابت رتبه سايتتان نداشته باشيد. هاست و گستره اي كه براي شما wordstream جاسازي  مي شود از عقيده امنيت و خدمات هم مطمئن و قابل اتكا مي باشد.
۲. طراحي قالب اصليدر اين مرحله با توجه به گونه سوداگري شما يك طرح توسط طراح جاسازي مي شود كه بهينه سازي رفتار كاربري در آن رعايت شده است و پس از تاييد شما فرايند طراحي پيوستگي مي يابد. ما تمام تلاشمان را مي كنيم كه در اولين طرحي هم كه ارائه مي شود، تمامي اصول تجربه و رابط كاربري رعايت شده باشد.
۳. كد نويسي سايتدر اين مرحله از طراحي سايت، طرحي كه باره تاييد شما مي باشد در دست تيم طراح سايت قرار گرفته و كدنويسي آن رسما آغاز مي شود. در اين مرحله برنامه نويسان ما با همه قوا كدنويسي سايت شما را سپريدن مي دهند webflo و شما نيز در جريان فرايند شغل پيمان خواهيد گرفت.
۴. آزمايش و بازنگريتيم تست و كارفرما شروع به رسيدگي سايت كرده و دستورات اصلاحي شما را اعمال مي نمايند لغايت نتيجه مورد نظر شما بدست بيايد. به اين خاطر كه دائم آن چيزي مهم است كه شما از ما مي خواهيد و ما در كوشش هستيم سايتي كه باره قبول شما و كاربرانتان هست را برايتان به ارمغان بياوريم.
۵. تحويل سايتو در نهايت پس از اتمام طراحي سايت و رعايت الزامات فني يك وب سايت چيره دست حاضر تحويل مي باشد كه شامل 6 الي 12 ماه حمايت  به قصد اطمينان خاطر و قدر داني اعتماد شما مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.