سئو كلاه سفيد چيست؟

۳۹ بازديد

سئو (مخفف عبارت Search engine optimization به معناي بهينه سازي موتور جستجو) يك سري اصول و قوائد مهم مي باشد كه با استفاده از اين قوائد شما مي توانيد در بستر وب بهتر ديده شويد و هر گزارش و محتوايي را به بالاترين رتبه در موتور جستجو برسانيد. با اين حال زمانيكه براي مثال شما در مورد كلمه كليدي X داخل وب سايت خودتان محتواهايي را منتشر مي كنيد، اگر اصول سئو را رعايت كنيد مي توانيد بهتر ديده شويد.

بهتر ديده شدن بدين معناست كه مطالب سئو كلاه سفيد چيست؟و محتواهاي شما بنابر كلمات كليدي كه در آن به كار رفته شده است، با جستجو كاربر در حيطه كلمات كليدي، وب سايت شما در بالاترين رتبه قرار خواهد گرفت و در نهايت مي توانيد بدين گونه ميزان زيادي بازديد كننده به وب سايت خود جذب كنيد و به مرور زمان محبوبيت بالايي بدست بياوريد و كسب و كار اينترنتي خود را آغاز كنيد.

با اين حال اگر بخواهيم سئو را بصورت تفكيك شده بررسي كنيم، به دو دسته سئو كلاه سفيد و سئو كلاه سياه ميرسيم كه اگر هيچ تخصصي در اين حيطه نداشته باشيم هم مي توانيم دركي نسبت به معناي آنها پيدا كنيم. با اين حال سئو كلاه سفيد، روش كاملا اصولي و صحيح توليد محتوا مي باشد كه مسير طولاني تري نسبت به روش دوم يعني سئو كلاه دارد.

سئو كلاه سفيد

اما معناي كلي سئو كلاه سفيد استفاده از استراتژي ها، تكنيك ها و تاكتيك هاي مختلفي است كه مورد تائيد مجموعه بزرگ گوگل هستند. با اين وجود تمامي اين موارد در يك راستا هستند و آن هم متمركز شدن بر ارائه بهترين نتايج به كاربران گوگل مي باشد. بنابراين اگر شما در محتوايي كه مي نويسيد، اين نكات را رعايت كنيد و در همان زمينه X هر موردي را توضيح داده باشيد، گوگل شما را در اولويت قرار خواهد داد.

سئو كلاه سفيد

از اين رو محتواي توليد شده شما توسط ميليون ها كاربر در نقاط مختلف جهان ديده خواهد شد و در نهايت شما مي توانيد كسب و كار اينترنتي خود را به روش خودتان آغاز كنيد و محصولات خود را بدون هر گونه مشكل و دردسر بفروشيد. به همين دليل در ادامه اين گزارش از بخش تكنولوژي نمناك قصد داريم شما را اصول سئو كلا سفيد آشنا سازيم. همراه ما باشيد.

تكنيك هاي سئو كلاه سفيد

سئو كلاه سفيد (white hat seo) بر خلاف روش دوم سئو (سئو كلا سياه) داراي اصول و تكنيك هاي روتين و بسيار ساده مي باشد كه با استفاده از اين روش شما خيلي ساده مي توانيد محتواي يونيك و خاص را توليد نمائيد كه احتمال افتادن محتواي شما در گوگل بسيار كم مي باشد. از اين رو در ادامه مهم ترين اصول را توضيح خواهيم داد؛

1- كيفيت محتوا توليد شده

كمي به گذشته برگرديم و شما را با يك مثال ساده به درك اين موضوع برسانيم. در دوران دانشگاه اگر به خاطر داشته باشيد، همه ما موضوعاتي را به عنوان تحقيق انتخاب مي كرديم و براي گرفتن نمره 1 تا 20 نهايت سعي خود را مي كرديم تا با محتوايي كه گاهي اوقات از وب سايت هاي مختلف كپي مي كرديم، يك تحقيق كامل به استاد ارائه دهيم تا نمره كامل را بگيريم. بطور كل اساس اين نوع تحقيق ها براي هر يك از ما مهم نبودند و مهم ترين موضوع نمره بود.

اما تحقيق هاي ديگري نيز بودند كه براي تكميل آن ممكن بود در طي يك كار تيمي چند ماه وقت سپري مي شد. از اين رو اين تحقيق موضوع مهم و سرنوشت سازي داشت و به همين دليل ساعت ها تلاش مي كرديم تا مورد قبول استاد قرار گيرد. با اين وجود تحقيق نوع دوم براي ما جذابيت بيشتري داشت. تا اين قسمت به يك درك كلي رسيديم و هدف از توليد محتوا را تا قسمتي به درك رسانديم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.