3 روش روشن كردن واي فاي در ويندوز 10

۳۵ بازديد

اتصال به واي فاي در ويندوز 10

روشن كردن Wi-Fi ساده3 روش روشن كردن واي فاي در ويندوز 10ترين راه براي اتصال رايانه شخصي ويندوز به اينترنت است ، و اگر اتصال اترنت نداريد ، به احتمال زياد تنها راه است.

وقتي Wi-Fi روشن است ، تا زماني كه رمز عبور را مي شناسيد ، مي توانيد به هر شبكه موجود وصل شويد. اين روزها نه تنها امكان مرور وب با سرعت فوق العاده سريع و بدون سيم وجود دارد بلكه در واقع محبوب ترين راه براي آنلاين شدن است. 

 

قابليت هاي واي فاي اين روزها تقريباً در همه رايانه هاي موجود در بازار يك ويژگي است و روشن كردن Wi-Fi سريعترين و آسان ترين راه براي آنلاين شدن در رايانه ويندوز شما است . 

اگر ويندوز 10 را اجرا مي كنيد ، احتمالاً آداپتور Wi-Fi شما فعال شده است. 

اگر اينگونه نيست ، يا اگر در گذشته به طور تصادفي آن را غيرفعال كرده ايد و نمي توانيد بفهميد چگونه آن را فعال كنيد، نگران نباشيد. در اينجا نحوه نصب و راه اندازي WiFi آورده شده است. 

 

اول از همه ، ببينيد كه آيا دكمه Wi-Fi در صفحه كليد شما وجود دارد (اين يك تصوير از امواج است كه از يك دايره يا خط خارج مي شوند) اين مورد در لپ تاپ ها معمول است و به احتمال زياد شما بايد كه كليد Fn و يكي از كليدهاي شماره F را در بالاي صفحه كليد فشار دهيد.

 

اتصال به واي فاي در ويندوز 10, پسورد واي فاي در ويندوز 10

معمولاً مي توانيد Wi-Fi را با دستور صفحه كليد فعال كنيد

 

واي فاي را از طريق آيكون Wi-Fi روشن كنيد :

1. به گوشه سمت چپ پايين صفحه رايانه خود نگاه كنيد. در نوار ابزار ، ممكن است يك آيكون Wi-Fi وجود داشته باشد ، كه شبيه سيگنال راديويي است كه به سمت بالا منتقل مي شود. اگر در آنجا نباشد ، روي پيكان رو به بالا كليك كنيد تا ببينيد آيا اين گروه با آيكون هاي ديگر در نوار ابزار شما گروه بندي نشده است.

 

2. روي نماد Wi-Fi در نوار ابزار خود كليك كنيد ، سپس دوباره روي كادر بزرگتر Wi-Fi كه در فهرست ظاهر شده است كليك كنيد تا Wi-Fi روشن شود. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.