تدوين استراتژي براي حضور در شبكههاي اجتماعي، دسته مهمي در حصول اطمينان از كارايي كمپينهاي تبليغاتي و بازاريابي در اين شبكهها است. پس از انتخاب كانال كار و جنبش كمسبوكار، بايد برنامهريزي و زمانبندي براي انتشار محتوا و در ضمن تعيين گونه محتواي ويژه كسبوكار خويش را اتمام دهيد. قدم اول در اين مرحله شناخت مخاطبان و محتواي باره علاقهي آنها است. بايد محتوايي گسترش دهيد كه جذاب بوده و البته نيازها و چالشهاي آنها را برطرف كند.
Social Media
در طراحي استراتژي مديريت شبكههاي اجتماعي دو فاكتور اصلي جذب و استجابت بايد به نكويي روشن شوند. فاكتور جذب گونه ها محتوا براي علاقهمند كردن بيشتر مخاطب را شامل ميشود و پاسخ، بهمعناي پيوستگي شما با مخاطبان در اين شبكهها تعرفه خدمات شبكه هاي اجتماعي خواهد بود. بهعنوان نمونه در استراتژي بايد اين سوالها را استجابت داد: آيا در شبكههاي اجتماعي به پيگيري بيننده گشته و خودتان مكالمه را با او آغاز ميكنيد؟ در چه دورههاي زماني به سوالها و بحثهاي مطرح شده در صفحهي اختصاصي كمپاني پاسخ ميدهيد؟ آيا از جشنواره و مسابقه براي جذب مخاطب بهرهگيري ميكنيد؟
شنبه ۰۱ شهریور ۹۹ ۱۴:۴۷ ۴۸ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است