تدوين استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي

۴۸ بازديد

تدوين استراتژي براي حضور در شبكه‌هاي اجتماعي، دسته مهمي در حصول اطمينان از كارايي كمپين‌هاي تبليغاتي و بازاريابي در اين شبكه‌ها است. پس از انتخاب كانال كار و جنبش كمسب‌وكار، بايد برنامه‌ريزي و زمان‌بندي براي انتشار محتوا و در ضمن تعيين گونه محتواي ويژه كسب‌وكار خويش را اتمام دهيد. قدم اول در اين مرحله شناخت مخاطبان و محتواي باره علاقه‌ي آنها است. بايد محتوايي گسترش دهيد كه جذاب بوده و البته نيازها و چالش‌هاي آنها را برطرف كند.
Social Media
در طراحي استراتژي مديريت شبكه‌هاي اجتماعي دو فاكتور اصلي جذب و استجابت بايد به نكويي روشن شوند. فاكتور جذب گونه ها محتوا براي علاقه‌مند كردن بيشتر مخاطب را شامل مي‌شود و پاسخ، به‌معناي پيوستگي شما با مخاطبان در اين شبكه‌ها  تعرفه خدمات شبكه هاي اجتماعي خواهد بود. به‌عنوان نمونه در استراتژي بايد اين سوال‌ها را استجابت داد: آيا در شبكه‌هاي اجتماعي به پيگيري بيننده گشته و خودتان مكالمه را با او آغاز مي‌كنيد؟ در چه دوره‌هاي زماني به سوال‌ها و بحث‌هاي مطرح شده در صفحه‌ي اختصاصي كمپاني پاسخ مي‌دهيد؟ آيا از جشنواره و مسابقه براي جذب مخاطب بهره‌گيري مي‌كنيد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.