رونمايي پاناسونيك از پارتيشن ۸۳۵ دلاري؛ شبيه‌سازي فضاي شركت در خانه

۳۸ بازديد

دوركاري براي عده‌اي از كاربران خوشايند نيست چون به قول آنها اتمسفر خاص فضاي شركت با كار كردن از خانه لمس نمي‌شود. پاناسونيك براي اين دسته از افراد از ميز و پارتيشن جديدي رونمايي كرده كه محيط اداره را در خانه شبيه سازي مي‌كند.

به گفته پاناسونيك پارتيشن جديد اين شركت كه Komoru نام دارد، فضاي نيمه خصوصي در حدود يك متر مربع را در اختيار كاربر قرار داده و سوار كردن آن نيز راحت است. اين محصول حدوداً ۱۲۰ سانتي متر ارتفاع دارد و ديواره چوبي آن قابليت نصب از هر دو طرف را داشته و به لطف تعبيه سوراخ‌هاي كوچك مي‌توان تابلو، كيف، هدفون و غيره را روي آن نصب كرد.

 

پاناسونيك مي‌گويد پس از نظرسنجي از هزار نفر متوجه شده كه بيش از نيمي از آنها كار كردن در اتاق پذيرايي را ترجيح مي‌دهند. پاناسونيك با توجه به اين مورد Komoru را ساخته كه به خاطر ابعاد كوچك تقريباً در همه خانه‌ها جا مي‌شود. علاوه بر اين به كاربران كمك مي‌كند تا از شلوغ شدن اتاق پذيرايي و شلخته به نظر رسيدن آن جلوگيري كرده و در واقع ميز كار را از بقيه زندگي جدا كنند.

پارتيشن 835 دلاري پاناسونيك Komoru

 

Komoru براي افرادي كه مي‌خواهند براي مدت زمان كوتاه از اعضاي خانواده يا هم اتاقي‌ها خلاص شوند نيز كاربردي به نظر مي‌رسد. مي‌توان اتاق پذيرايي منزل را با اين پارتيشن چوبي جمع‌وجور پر كرد و محيط اداره را به طور كامل در منزل شبيه سازي نمود.

اين محصول از ماه آينده ميلادي با قيمت ۸۳۵ دلار فقط در ژاپن روانه بازار خواهد شد اما از آنجا كه حالا بسياري از مردم دنيا به خاطر كرونا مجبور هستند از خانه كار كنند، هيچ بعيد نيست در كشورهاي ديگر نيز روانه بازار شود.

منبع: 

https://digiato.com/article/2020/08/21/%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%be%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-komoru/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.