ايده آزمايشي توييتر براي كاربران نسخه IOS و وب؛ قبل از توييت كردن فكر كنيد!

۶۰ بازديد

رسانه كليك – توئيتر در حال آزمايش ويژگي جديدي براي مقابله با درگيري‌هاي مجازي و ايجاد مزاحمت است. اين ويژگي به كاربران فرصت مي‌دهد تا قبل از انتشار پاسخ هاي اهانت آميز به يك توئيت، آن را دوباره بررسي كنند.

 

در همين راستا اين شركت طي يك طرح آزمايشي، قبل از پاسخ به توئيت و ارسال يك پيام اهانت آميز از كاربران مي خواهد تا درباره آن دوباره فكر كنند.

در بيانيه توئيتر آمده است: ما براي اينكه به كاربران اجازه دهيم دوباره درباره پاسخ شان به يك توئيت دوباره فكر كنند، طرحي را به طور محدود در دستگاه هاي iOS آزمايش مي كنيم. طي اين طرح اگر پاسخ كاربران حاوي مطالبي آزار دهنده باشد، به آن ها فرصت داده مي شود تا قبل از انتشار، آن را دوباره بررسي كنند.

اين ويژگي مشابه قابليت «ضدقلدري» است كه سال گذشته اينستاگرام ارائه كرد. اينستاگرام با استفاده از هوش مصنوعي متن هاي اهانت آميز را رديابي مي كند و از كاربران مي خواهد قبل از ارسال كامنت، دوباره فكر كنند.

نسخه اين ويژگي در توئيتر به دنبال واژه هايي در يك پاسخ مي گردد كه مشابه نمونه هايي است كه قبلا گزارش شده اند. مدت ها است كه توئيتر با آزار در فضاي آنلاين مقابله مي كند و ويژگي هاي مختلفي را براي اين منظور به كار گرفته است.

منبع: 

https://click.ir/1399/02/17/twitter-is-testing-a-new-threaded-conversation-layout-on-ios-and-the-web/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.