تست سقوط گلكسي S20 اولترا [تماشا كنيد]

۷۴ بازديد

گلكسي S20 اولترا گران‌ترين پرچمدار اين كمپاني كره‌اي به حساب مي‌آيد؛ البته اگر گلكسي فولد را تنها يك نمونه اوليه فرض كنيم. به همين دليل دير يا زود بايد شاهد تست سقوط اين پرچمدار نيز مي‌بوديم. در ادامه مي‌توانيد نتايج تست سقوط گوشي ۱۶۰۰ دلاري سامسونگ را مشاهده كنيد.

زماني كه گلكسي S20 اولترا را در ديجياتو بررسي كرديم، به توازن نامتناسب آن اشاره داشتيم. ماژول دوربين اين گوشي به قدري بزرگ و سنگين بود كه وقتي براي اولين بار اين گوشي را به دست گرفتيم، گوشي به سمت ماژول سنگيني مي‌كرد و حتي ممكن بود از دستمان بيفتند. در نتيجه انتظارمان اين بود كه ماژول مستطيلي شكل گلكسي S20 اولترا، به پاشنه آشيل آن تبديل شود.

گلكسي S20 اولترا

 

تست سقوط گلكسي S20 اولترا اما خلاف اين را نشان مي‌دهد. همانطور كه در ادامه خواهيد ديد، اين گوشي پس از چندين بار سقوط از ارتفاعات مختلف، به خوبي از ماژول دوربين محافظت مي‌كند. ذكر اين نكته نيز لازم است كه از بين ۳ گوشي خانواده گلكسي S20، نسخه اولترا تنها مدلي است كه هم براي حفاظت از قاب پشتي و هم از نمايشگر، از گوريلا گلس ۶ استفاده مي‌كند. در ادامه مي‌توانيد اين ويديو را تماشا كنيد:

 

 

همانطور هم كه در ويديو ديديد، سقوط گلكسي S20 اولترا تنها منجر به خورد شدن شيشه پشتي و بخش‌هايي از نمايشگر ۶.۹ اينچي آن مي‌شود. تنها بخشي كه از سقوط از ارتفاعات مختلف سالم مي‌ماند هم ماژول بزرگ و برآمده مستطيلي شكل اين گوشي بوده كه دوربين‌هاي متعدد را در خود جاي داده است. در نهايت مي‌توان گفت اگر گوشي ۱۴۰۰ دلاري يا ۱۶۰۰ دلاري (بسته به ميزان رم) خريداري مي‌كنيد، حتما از قاب‌هاي محافظ و گلس براي نمايشگر آن استفاده كنيد، زيرا اين گونه كه به نظر مي‌رسد، شيشه‌ها هر چقدر هم كه محكم باشند، با اولين سقوط گوشي مي‌شكنند و خورد خواهند شد.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/03/03/%d8%aa%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d9%82%d9%88%d8%b7-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s20-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b4%d8%a7-%da%a9%d9%86%db%8c%d8%af/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.