سئو كلاه سفيد به چه معناست؟سئو كلاه سفيد عبارت است از بكارگيري تكنيك هاي مجاز براي فرآوري و عرضه درونمايه بصورتي كه براي موتورهاي جستجو يافتن محتوا و درك درونمايه را ساده كند. در اين نوشتار با جزئيات تكنيك هاي سئو كلاه سفيد آشنا مي شويم. وقتي كه صحبت سئو در ميان است دو مسئله اصلي است كه به ذهن خطور مي كند. اول محتوا دوم شيوه تبليغ محتوا. اين دو مسئله برد و باخت سئو و بازارايابي سايت را تعيين مي كنند. در اين نوشتار به رسيدگي شيوه فرآوري محتوا و تبليغ محتوا بصورت كلاه سفيد را رسيدگي مي كنيم.
سئو كلاه سفيد چيست و دربرگيرنده چه مواردي ميشود
سئو كلاه سفيد شامل چه مواردي مي شود ؟مراحل سئو كلاه سفيد در مرحله فرآوري محتوا عبارتند از:
1- تحقيق كلمات كليديدر مرحله پژوهش كلمات كليدي تفاوتهاي آشكاري بين يك سئو پيشه كلاه سفيد و كلاه سياه هستي دارد. سئو كار كلاه سفيد بدنبال واژه هاي مرتبط با سايت خود است كه بيشترين شدامد را براي سايت مي توانند ايجاد كنند و كمترين رقيب را هم دارند. سئو پيشه كلاه سياه به پيگيري واژه هايي است كه بيشترين شدامد را ايجاد
سئو كلاه سفيد |
مي كنند و اهميتي به ارتباط كلمه با سوژه سايت نمي دهد.
در سئو كلاه سفيد شما بايد تمام واژه ها كليدي پيوسته را رسيدگي كنيد و بهترين واژه ها را از نظر ميزان جستجو در سنه تازه مشخص كنيد.
2- فرآوري محتوا بر اساس واژه ها كليديدر اين گام هم سئو كار كلاه سفيد و سئو كار كلاه سياه تفاوت هاي زيادي باهم دارند. سئو كار كلاه سفيد در مرحله توليد محتوا بر اساس كلمات كليدي فقط به توليد درونمايه درباره كلمات كليدي كه موضوعي مرتبط با سايت دارند مي پردازد. مثلا اگر سايت تعليم فتوشاپ است و كلمه كليدي تغيير رنگ پوشاك با فتوشاپ باشد. سئو شغل كلاه سفيد با تحقيق يك نوشتار ارزنده از انواع شيوه هاي ممكن براي تغيير رنگ لباس در نرم انگيزه ها فتوشاپ تعبيه و در سايت خود بارگذاري مي كند.
حال آنكه يك سئو پيشه كلاه سياه كوشش مي كند مدام از واژه تغيير رنگ لباس با فتوشاپ در صفحه بهرهگيري كند و با افزايش تعداد واژه ها كليدي در درونمايه تعداد كاربران سايت را افزايش دهد.
3- قرار دادن واژه كليدي در تگ عنوان و ديگر تگ هاي محتوايك سئو شغل كلاه سفيد هنگام استفاد از كلمه كليدي زياده روي نمي كند و كلمه كليدي را تنها براي هدايت مشتري به درك موضوع مقاله بهرهگيري مي كند. در حاليكه يك سئو كار كلاه سياه تنها به پيگيري فريب موتورهاي جستجو است و به خوانايي مطلب خود توجه ندارد.
4- لينك هاي دروني به صفحات سايتدر اين مرحله سئو كلاه سفيد و كلاه سياه تفاوت زيادي باهم ندارند. سئو شغل كلاه سفيد در اين مرحله براي اخذ لينك از صفحات داخلي پيش درآمد از هستي وابستگي بين صفحه آغاز و مقصد مطمئن شده و سپس با به كارگيري كلمه كليدي بعنوان متن لنگر شده به صفحه دلخواه خويش لينك دروني برپايي مي كند.
نكته : تمام نبايد هايي كه در ارتباط با عدم استفاده از كلمه كليدي براي متن لنگر شده خوانده ايد مربوط به لينك هاي خارجي است. اگر در صفحات دروني به صفحه اي با واژه اي غير از واژه كليدي لينك بدهيد به گوگل اعلام كرده ايد كه ميخواهيد آن صفحه با آن واژه هم رتبه بگيرد.
در سئو كلاه سياه براي فرآوري لينك داخلي توجه به ارتباط موضوعي صفحات نمي شود و براي افزايش لينك دريافتي يك صفحه از تمام صفحات سايت به آن لينك مي دهند.
سئو كلاه سفيد
5- گرفتن لينك از سايت هاي خارجيدر اين مرحله سئو كاران كلاه سفيد مراحل پايين را اتمام ميدهند.
ثبت لينك براي صفحات سايت در وبلاگ هاي خودثبت لينك در صفحات شبكه هاي اجتماعي خودقرار دادن امكان انتشار مطالب سايت در شبكه هاي اجتماعيافزودن لينك در سايت هاي مرتبطافزودن لينك در سايت هاي رقيبنحوه فرآوري انكر تكست خارجي در سئو كلاه سفيد بصورت، تركيبي از، كلمه كليدي اصلي صفحات، كلمات مشابه واژه كليدي صفحات، كلماتي با معناي مشابه كلمه كليدي صفحات، عكس ها، لينك با متن هاي عمومي است.
هدف سئو كاران كلاه سفيد از فرآوري انواع لينك هنگام ايجاد لينك براي سايت فرآوري لينك به چهره طبيعي است.
در سئو كلاه سياه تنها با كلمه كليدي لينك خريداري مي شود.
تعداد لينك ورودي در سئو كلاه سفيددر سئو كلاه سفيد براساس سرعت فرآوري محتوا براي سايت بك لينك برپايي مي شود. به اين ترتيب در يك روز نهايتا سه لينك توليد مي شود.
در سئو كلاه سياه با قصد گسترش سريع رتبه سايت هزاران لينك بصورت يك شبه فرآوري مي شوند.
نكته اگر سايتي مخاطب فوقاني داشته باشد لينك هاي خريداري شده در شمار زياد ممكن است هيچ تاثير منفي بر سايت نگذارد و حتي رتبه سايت را بالاهم ببرد. ولي بعد از حذف اين لينكها افت بدون امكان مراجعت رخ خواهد داد.
سئو پيشه كلاه سفيد و بازاريابي آنلاينيك سئو شغل كلاه سفيد در راستي با بازاريابي آنلاين است كه ميتواند براي يك سايت ارزش افزوده فرآوري كند. سئو كاراني كه توانايي بازارايابي آنلاين چيره دست داشته باشند. درآمدهاي چند هزار دلاري دارند و با كمپاني هاي بين المللي پيشه مي كنند. كمپاني هايي در هلند و ديگر مملكت هاي گيتي وجود دارند.كه تنها با كمك توانايي بازاريابي آنلاين و معرفي بازار به مشتريان خود سالانه ميلياردها دلار درآمد دارند.
سئو كار كلاه سفيد ميتواند با يافتن مشتريان بلقوه در شبكه هاي اجتماعي، سايت ها، فروم ها و... براي محصولات فرآوري شده سايت، ميزان فروش سايت را افزايش دهد.
تكنيك هايي همانند كمپين هاي تبليغاتي ايميلي در سئو كلاه سفيد بر پاي بست، مشتريان بلقوه اجرا شده و باعث ميشوند كه كاربران از دريافت تبليغات خوشنودي كامل داشته باشند.
بروز كردن درونمايه در سئو كلاه سفيددر سئو كلاه سفيد محتواي صفحاتي كه در گوگل رتبه اي دريافت كرده اند. هرگز بصورت كامل بروز رساني نمي شود. بلكه معمولا مطلب جديد به مطالب قبلي اضافه شده و يا قسمتي از صفحه قديمي اصلاح مي شود.دليل اين فرمايش اين است كه در راستي بسيار غير شدني است كه محتواي يك صفحه بيچارگي به صد درصد بروز رساني داشته باشد. البته مگر آنكه محتواي صفحه فاقد هرگونه مطلب قابل مطالعه و فقط بر بنياد الگوريتم هاي گوگل شامل يك سري واژه ها باشد كه براي كاربران واقعي فاقد هر گونه معني است.
بنابراين يك سئو كار كلاه سفيد كه هرگز مطاب سايت را براي موتور جستجو ايجاد نمي كند. هرگز هم محتواي صفحات خود را بصورت صد درصد تغيير نمي دهد.
تكنيك هاي سئو كلاه سفيد
نحوه استفاده از تيترها در سئو كلاه سفيديك متن عادي را در عقيده بگيريد. يك تيتر اصلي بالاي صفحه وجود دارد كه عنوان صفحه هم هست و تمام مطالب صفحه در بستگي با آن ميباشند.سپس متن صفحه آغاز ميشود. پس يك ذيل جستار آغاز ميشود. مثلا اگر عنوان صفحه اصلي فروش پيراهن باشد. زير موضوع مي تواند پيراهن بدون يقه باشد. اين ذيل جستار نيز مي تواند حائز محتوا و پايين موضوعات ديگري باشد. پس در يك صفحه ما بطور طبيعي تگ H1 را يك بار تگ H2 را به شمار زير موضوعات يك صفحه و تگ H3-6 را به شمار پايين تيترهاي موضوعات فرعي سايت خواهيم ديد.
در سئو كلاه سفيد بجاي توجه و آمارگرفتن تعداد تگ هاي ايجاد شده به به كارگيري تگ ها براي افزايش خوانايي صفحه و برپايي يك ساختار در مقاله فكر مي كنند. به اين ترتيب هم بيننده و هم گوگل آسان تر متوجه پيوند تقدير هاي مختلف درونمايه مي شود.